25 Ekim 2010 Pazartesi

(Günün)² + MiM = ?

a)  Günün Problemi                                b)  Günün Mimi
c)  Günün Yazısı                                     d)  Günün Saçmalaması   

e) 25102010                                           f)  hiçbiri  :)
Günün karesi ekleyecektim bugün, Tosbağalar blogunun sahibi, Kayra & Tuğra'nın annesi mimlemiş onu da bu yazıla ekleyeyim dedim yukarıdaki saçmalama ordan çıktı:))
Fotoğraflarla mimin bağlantısını kuracağım AZ SONRA;)
Mimlenmek güzel de soruları cevaplamada pek başarılı değilim. Tosbağalar mimlendin deyince korktum ama bu seferki mim kolaymış;) 
Ekleme: Çelebim de mimlemiş, teşekkür ederim..hatırlanmak güzel;)
Bakalım en çok tıklanan yazılarım nelermiş:
Bu istatistikler gösteriyor kiiii ben blogu ablama devredip gidiyorum anacım:))) Olmaz kiii kendi blogumda ilk 5 te kendi yazım 1 tane var hahahah:))
Oynamıyorum ben yaaa:D
 (gerçi geçen hafta tuniklerle taçlar kınalardan fazla reyting almış ama tüm zamanlara bakınca hint kınaları bırakmıyor liderliği:D günlük reytinglerle teselli edeyim kendimi dimi :(   )
Linkleri de vereyim daha önce tıklamayanlar tıklasın reytingleri tavan yapsın:P  
1-Hint Kınası
2-Altın Yaldızlı Hint Kınası
3-Abla no:1 marifetleri bitmiyor ; uyku odası
4-2 Pratik Tunik/Yelek karışımı bişey işte:)
5- Bu Sefer Akraba Marifeti;)

Gelelim fotoğraflarla mimin bağlantısınaaa:)
Gördüğünüz gibi blog reytingleri tamamen abla no:1 e aitmiş.. Abla no:1 de TERAZİ burcu :))))))Nasıl bağladım ama;)

14 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

süper bağlamışsın canım:))

tosbagalar dedi ki...

çok güldüm Allah da seni güldürsün:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

yetenek-sizin; hehe evet güzel bağladım;)

tosbağalar; amiin, ama trajikomik biraz dimi:) blog ablamınmış meğer:D

sebeb-i reyting abla no:1 ;))) dedi ki...

hihoooyyytt :D :)))) ben sana diyorum "bana iyi davran bak reytinklerim iyi " diyee ;)) ona göre bak ;)) ikinci fotoyu görünce konuyu "terazi" ye bağlayacağını anladım bak o kadar da zekiyim ehhehehe :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

halbuki 1. de anlamanı beklerdim:P
reyting için değişemem kusura bakma ablacım:) al senin olsun bu blog ben oturan kovama gider otururum der kapatırım:D:D:D

reyting şampiyonu olmasına rağmen gayet mütevazı abla no:1 ;) dedi ki...

valla anlardım da kim çektiyse foto pek bir müphem :)) ayrıca otur oturduğun yerde beni bu yaştan sonra teknolojiyle bundan daha fazla haşır neşir edemezsin ;))hem ne de olsa kardeşimsin içim elvermez reytinklerin düşsün ahahahaha :D :D

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim bende seni mimledim :) iki kez olduğunun farkındayım yeniden yanıtlamana gerek yok muckkk!!!!

biyasimadahagirdim dedi ki...

abla no:1; müphem Müphem anlayacaktın:D
içi el vermezmiş bak bak:)) sağol aplacığım

çelebim; teşekkür ederim hatırlanmak güzel şey;)

Bera-Berrak dedi ki...

"blogu ablama devredip gidiyorum anacım :)))" hahahah çok komiksin teyze ! Sen bu bloga devam et teyze annemin yaptıklarını bizim bloga ekleyelim bakalım reytinglere:)))


[şaka yapıyorum sen her türlü geçersin beni] :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) bak sen büyük cadıya:)

akıllı Bera'nın annesi abla no:1 ;) dedi ki...

beraaaa ne zekisin kız seennn ;)))

2 nolu abla... dedi ki...

HaHa iyi bağlamışsın.Ben de anlamayaçalışıyordum bu neyin fotosu diye :) Ablam kadar zeki değilim ne de olsa :P

haddinini bilen abla no:1 ;) dedi ki...

2 nolu abla sen beni kat kat katlarsın haksızlık etme kendine ;)

Akıllı BerA :P dedi ki...

teşekkür ederim
aNNeciMmMmMmM....