20 Ekim 2010 Çarşamba

Tavşanlı Bez Pasta;)

Yine mi bez pastaa:)
Malzemeleri de çektim bu sefer ama bir pastaya 2 tavşan fazla geldi şu vik vik diyen küçük pembe tavşanı kullanmadım:)
Çiçekli minik penye pijamayı ekledim onun yerine..

Gül kalemi yeni buldum, tek başına hoşuma gitti ama "kalpli tavşan-gül" ikilisi hiç tarzım değil aslında :D
Yinede sonuçtan memnumum;)
aa unutuyordum nerdeyse bu seferki pastada en altta dantel kullandım, kurdelelerde de inciler var fazla mı romantik bi tavşan olmuş acaba?:)))

19 yorum:

tubiornat2b dedi ki...

senin tarzın olmayan bence ""kalpli ayıcık - gül" ikilisi :P allahtan ayıcık koymamışsın :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

hahaha eveeet ama farketmiyo be abla "kalpli peluş oyuncak- gül " ikilisi işte sonuçta hepsi:)

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

ÇOK GÜZEL,BU ARA ÇEVREMDE DOĞUM YAPAN YOK AKSİ GİBİ YOKSA HEMEN YAPACAĞIM

2 nolu abla... dedi ki...

eline sağlık kardeşim yine mükemmel olmuş . Ve de romantik ;)

abla no:1 dedi ki...

:))) güzel olmuş güzel .hem bu tarzın alıcısı daha çok bence ;)

neduk dedi ki...

Çok şeker oluyor bunlar:)))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bir hanımefendiye gidiyor anlaşılan:))) ellerine sağlık canım çok şık.

tarifsiz tarifler - ipek dedi ki...

Ne güzel bişeymiş bu böyle :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgücüoyuncakçınine; buraya gel beraber yapalım bi sürü doğacak var bu sıra;)

2 nolu abla; yaa fazla mı romantik kaçmış :S

abla no:1; hmmm evet bende onu düşünmüştüm:)

neduk; teşekkürler;)

örgüçantam; evet fazla pembe oldu:) teşekkürler

ipek; evet tarifi de kolay:D

Creative Mind dedi ki...

This is very decent..cute collection...

Swotpisces dedi ki...

Çok şeker ya, çocuk olasım geldi, elinize sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thank you dear;)

swotpisces; teşekkür ederim, çocuk değil anne olmak lazım hediyeyi almak için ;) :))

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Bi Yaşıma Daha Girdim, HARİKA HARİKA OLMUŞ AYRINTILAR ÇOK GÜZEL DANTELDE ÇOK YAKIŞMIŞ ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK.SEVGİYLE KALIN...

tosbagalar dedi ki...

yine döktürmüşsün. Bu arada mimledim seni:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)
mim deyince biraz korktum neyseki zor değilmiş bu sefer:D

ACABAA?? dedi ki...

teyze o gül olan şey kalem mii ???*

biyasimadahagirdim dedi ki...

hıhı kalem, sevdin mi:)

Elif dedi ki...

çok tatlı bayıldım! ellerine sağlık!

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)