5 Ekim 2010 Salı

Işık Oyunları...

Bursa'da kaldığımız son gece, yorgunluktan tv karşısında uyuklarken fotoğraf makinemin sesi ile uyandım (benim gibi uykusu ağır biri uyandı düşünün:)  )
Ablam şehrin ışıklarını çekmeye çalışıyormuş.. O ayarda çekilir falan filan derken uyku açıldı tabi:))

Başladık oyun oynamaya:D
Değişik şekiller çıktıkça hoşumuza gitti:)
Aydan yıldız yaptık :D 
Bir de kalp ve R harfi.. (hava da o kadar kapalıydı ki ay bulutların arasından görünecek diye yolunu gözledim:)) )
Bir kalp..
Veee RRRR harfi:)))                          
                           
Not: Çok sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünüsü bugün:) Sesini duyup kutlayamadım bu sene (ama o alışık benim gecikmeli kutlamalarıma:D  en kısa zamanda görüşmek üzere Esracım :*  nice yıllara)

Bir Not Daha: 1 nolu ablam günde 2-3 post yaz dedi ama bugünlük 1 post ile idare ediver ablacım, hem verdiğim kitabı bitirmeden gelmek yok :P
daha günlük bloglar arası gezintimi bile yapmadım:)))

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

görüntüler çok hoşuma gitti canım .gece ışıklarını izlemeye bayılırım her ışık bir hayat bir hikaye diye düşünürüm. oyunlu ilk kare çok hoş.

sevgiler canım

abla no:1 Afyondan bildiriyor ;) dedi ki...

ne günlerdi beeee ,iyi eğlenmiştik de mi :)) ay ışığından şekil yapmayı keşfedenler var mı acaba başka :)

insanoğlu kuş misali ... Bursa nereee,Tavşanlı nereee ,Afyon nere :))

nihalasli dedi ki...

oyle ablani cok anlatirsan ben ilk ucakla ablamin yanina gidicem ama iste cuzdani sIKIyor:)
Cok guzel olmus ya isik oyunlari..

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR OYUN OLMUŞ YAA :) BUNU BEN DE YAPMAK İSTİYORUM BİR GECE VAKTİ :) ÇATIYA FİLAN ÇIKMAM LAZIM,EŞİMİ İKNA ETMEM TABİ ÖNCELİKLE :)EMEĞİNİZE SAĞLIK..SEVGİLER..

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgüçantam; evet her ışık bir hayat.. sevgiler

abla no:1 ; evet ya var mıdır acaba:)

nihalaslı; en kısa zamanda ablanla görüşürsün inşallah;)

zeliha; kalpli olan sadece bir araba farı idi, çatıya çıkmana gerek yok:) şimdilik bulduğun ışıkla başlayabilirsin oyuna:D

Unknown dedi ki...

şu yuvarlak olandan bende tarabya sahil'de yalıları çekmeye calısırken aynı bütünlüğü yakalamıştım:) anca bakıp çekmelik işte:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)