7 Ekim 2018 Pazar

9 Ekim’de Keşfedilmeyi Bekleyen Binlerce Kampanya!



Metro, faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde olduğu gibi, Türkiye’de de işini özveriyle yapan işletme sahiplerini desteklemek için 9 Ekim Kendi İşim Günü’nü düzenliyor. Metro Türkiye, herkesi cazip kampanyalardan faydalanmaya davet ediyor.
Metro, her yıl Ekim ayının ikinci Salı günü, dünyanın dört bir yanındaki işletmelerle birlikte Kendi İşim Günü’nü kutluyor. Bu yıl 9 Ekim’de gerçekleştirilecek olan Kendi İşim Günü kapsamında Metro, kendini işine adayan, Metro müşterisi olsun ya da olmasın tüm işletme sahiplerine destek olmayı ve farkındalık yaratmayı hedefliyor.

                                                   
Kendi İşim Günü’ne katılmak isteyen farklı sektörlerden işletme sahipleri, www.kendiisimgunu.com.tr internet sitesi üzerinden 9 Ekim’e özel kampanyalarını oluşturuyor, kampanyalar yayımlandığı anda haritada yerini alıyor. Tamamen ücretsiz olan bu tanıtım sayesinde küçük işletmeler, daha fazla kişiye ulaşarak yeni müşteri kazanma fırsatı yakalıyor.

                                                                                                  

Metro’nun Kendi İşim Günü için internet sitesi üzerinden şu ana kadar binlerce kampanya girişi yapıldı. Restorandan pastaneye, konaklamadan etkinliğe kadar uzanan 8 farklı kategoride, birbirinden cazip fırsatlardan yararlanmak isteyen herkes gibi siz de, internet sitesini ziyaret ederek, harita özelliği sayesinde bulunduğunuz şehirdeki kampanyaları keşfedebilir, sunulan fırsatlardan yararlanabilirsiniz.
9 Ekim tarihini bir kanara not edin, Türkiye’nin dört bir yanındaki küçük işletmelere ait binlerce kampanyadan siz de yararlanın! Hemen www.kendiisimgunu.com.tr’yi ziyaret edin, Metro ile Kendi İşim Günü’nü kutlamalarına siz de katılın.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

3 Mayıs 2017 Çarşamba

Yeni Nesil Yatay Derin Dondurucu UED 210 A++

Üstten kapaklı derin dondurucuları kullanmanın çok pratik olduğunu biliyor muydunuz? Kendim de denedikten sonra, bunun doğru olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Derin dondurucu satın almadan önce, hangi marka olacağına çoktan karar vermiştim: Uğur Soğutma. Türkiye’nin ilk derin dondurucusunu üreten firmadan başka bir tercih zaten yapamazdım. Ancak model konusunda kararsızdım. UED 210 A++ isimli yeni modeli görünce, denemeye karar verdim. Rahatlıkla söyleyebilirim ki hiç pişman olmadım ve bir derin dondurucuda aradığım her şeyi bulabildim.

UED 210 A++ üstten kapaklı, yani yatay bir derin dondurucu. Kapağın üstte yer alması, müthiş bir kullanım kolaylığı sunuyor. Besinleri üst üste istifleyerek hem yerden kazanıyor, hem de depolama alanını maksimum verimlilikle kullanabiliyorsunuz. Sade, dayanıklı ve ergonomik bir tasarımı var. Hani “nesiller boyu kullanabilirsiniz” derler ya, derin dondurucuya bakar bakmaz aklınıza bu geliyor. Kapakta yer alan aydınlatma sayesinde, içini rahatlıkla görebiliyorsunuz. İçi demişken, tel sepet kullanarak daha düzgün bir şekilde istifleme yapmanız da mümkün oluyor.

Ancak UED 210 A++ modelinin asıl ilgi çekici yanları, iç hacmi ve yalıtım üstünlüğü. Derin dondurucunun iç hacmi tam 190 litre. Ne kadar kalabalık bir aile olursanız olun yeterli gelecek bir büyüklük bu. Birden fazla aileye rahatça yetecek miktarda besin ve gıdayı, -25 derecede mevsimler boyu saklayabiliyorsunuz. Yalıtımı ise kelimenin tam anlamıyla mükemmel, hatta o kadar iyi ki, elektrik kesilse bile içindeki gıdaları tam 48 saat boyunca koruyabiliyor. Ses seviyesi ise son derece düşük, sadece 38 dB. Bir fikriniz olması için söyleyeyim, buzdolaplarının ses seviyeleri 40 db’den başlıyor. Yani çalışırken hemen hemen hiç ses çıkartmıyor.
A++ enerji sınıfına ait olması da, bir başka avantajı. Hiç kapatmadan kullansanız dahi, elektrik faturanız gereksiz yere kabarmıyor. UED 210 A++ yatay derin dondurucu modelini satın almak için evinizden çıkmanıza bile gerek yok; https://satis.ugur.com.tr/item/ued-210-a/100005 adresinden 12 taksitle sipariş verebiliyorsunuz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

19 Kasım 2015 Perşembe

Hayaller Gerçek Oluyor :)

27 ocak 2011 de küçültüp maketini yaptığım hayallerim büyüdü büyüdüü ve çok yakında hizmetinizde olacak :) 

ByDG atölyesi pek yakındaa ! :P
Bu fotoğraflardakinden çok farklı olmadı sanki gerçeği. pencere önünde bir masa arka duvarda çalışma alanı vitrinde bez pastalar :)

Yakında gerçek atölye fotoğrafları ve yeni ürünlerle buluşmak üzere...
haaala bu yazıyı gören birileri var mı acaba :D

14 Aralık 2014 Pazar

Günün karesi (yılın karesi mi desem:p )

Günaydın Ablaa :) Deneme 1-2-3..  Herhalde ablamdandan başka takipçim kalmamıştır :)) küçük cadının dediği programı deniyorum (yorumları kontrol edemiyor sanki)

null
Posted via Blogaway

31 Mart 2014 Pazartesi

"Ak"ı "sarı"sı birbirine karışmış yumurta tarifi ;)

Abla no:1 iki gündür bu yazıyı bekliyor, şimdi saatler alınınca çok saçma oldu bu saatte yumurta konusu :))
Bir de gündemde seçim konusu var, ben gecenin bi vakti yumurta tarifi mi yazayım :S
Yazıyı bi yere bağlama hastalığım var ya ablam bağladı bu sefer sağolsun "akı sarısı birbirine karışmış yumurta iştee" :))) (yoruma açık) (ama ben yapmıcam :P )

Öndeki çift sarılı yumurtamız, arkadaki "sallama" yumurtamız ;)
Bu da yapım aşaması;
Çorabın içine koyulan yumurta iki tarafından tutulup sallanır hızla çekilir, fener ile karışıp karışmadığı kontrol edilebilir, zaten sesinden de anlaşılıyor (yok yaa yazınca anlaşılmıyor, bkz. google shake egg  vs :)

Sonuç olarak hayalimde hepsi sarı bir yumurta vardı ama tadı hayalkırıklığı... sarı ama beyaz tadında bir yumurta..sarısını sevmeyenler için ideal :)

Bu saatte pek yazasım varmış :) ben de bağlayayım yazıyı ; sarı beyaz ayrımı yapılmadan herkese adaletli olan bir ülkede yaşamak dileğiyle...

İyi geceler ;)

12 Mart 2014 Çarşamba

Aranıyor !!!

Kendine güvenen, iddialı, dişli rakipler aranıyor..:) 
Gerçi şans (biraz mütevazilik yapayım dedim :P ) ama fena oynarım (övünmek gibi olmasın)

Oyun isteği göndermek isterseniz kullanıcı adım yukarıdaki gibi "ByDG" ;)

28 Şubat 2014 Cuma

Instagram'da @biyasimadahagirdim

Şu instagram da mı tembelleştirdi acaba beni :S
Orada ara sıra bişeyler paylaşınca blogu ihmal ediyorum galiba :)
(sağ tarafa eklemeye çalıştım gadget ı ama başarılı oldu mu göremiyorum ki :(  ) 

24 Şubat 2014 Pazartesi

Baba Baykuş

Keçe köpekli çantayı yayınlamışım, işte burada.. Bu da yine Sesiber'in gönderdiği keçe baykuş ile yaptığım bir çanta;
Baba Baykuşa gömlek kravat yakışmış mı ? ;) 

10 Ocak 2014 Cuma

Uyusun da büyüsün niiiinni..

Biriken çantaları yavaş yavaş eklemek lazım ...
Kalp, kalp, kalp :)

Ayıcığın rengini sevdim ama keşke daha az dokulu deri kullansaymışım dedim..
(20 dk sonra abla no:2 almaya gelecek ben daha hazırlanmadım :) hadi ben kaçtım ;)  ) 
Herkese hayırlı cumalar...

9 Ocak 2014 Perşembe

Günlük (!) Burç Yorumları

Gazeteye sarılıp bir köşeye kaldırılmış eşyalar vardır ya, bazen yıllar sonra çıkarlar gün yüzüne... İşte o nostaljik gazeteleri okumayı çok severim :) 
1986'dan 2013'e...
Gözlük modası güzelmiş :) ( gerçi buna güneş gözlüğü camı taktırırsın al sana yeni moda :P  )
Vee falımız :) Kova burcu beni mi anlatıyor ne :S  Bugünlerde değil bu aylarda blogu iyice ihmal ettim..
Tanıdık bir sima gördüm :) Severim Şevval Sam'ı.. o zamanlarda daha ortaokul öğrencisi reklamların aranan yüzüymüş :D
Ve bu eski gazetelerin içinden çıkanlar ailenin 4. çocuğuna (yani bana) nasipmiş  :) 

7 Aralık 2013 Cumartesi