26 Eylül 2014 Cuma

Çalışan Kadınlar için Hızlı Banyo Temizliğinin İpuçları!

Çalışan kadınların hayatlarında en önemsedikleri şey sanırım “zaman”. İş, trafik ve hayat koşturmacası arasında yapmanız gereken bir dolu iş varken çalışan bir kadın olmak birçok ek görevi de beraberinde getiriyor.
Çalışan bir kadınsanız evin temizliğinden, yemekten, arkadaş ve aile iletişiminden, evcil hayvan besliyorsanız onun sorumluluğundan, bir de evliyseniz çocuğunuzun bakımından sorumlusunuzdur.
İşte tüm bu sorumluluklarımızla hayatı kolaylaştıran ürünler baş tacı edilir, kendisi gibi zamanla yarışan tanıdıklara direkt tavsiye edilir.
Yukarıdaki anlattığım tabloda ise ben, kedisi “Pekmez” ile yaşayan, tüy sorunlarıyla uğraşan, eve geldiğinde hızlıca kendisine yemek hazırlarken neredeyse her akşam evin temizliği ile de ilgilenmek zorunda olan bir blogger ve aynı zamanda medya sektöründe aktif çalışan biriyim.
Zaman sıkıntımız var derken sözü çok mu uzattım acaba? :)
O halde ben direkt yeni bulduğum bir ürünü sizinle paylaşıyorum. Domestos yepyeni bir kolaylık sunan 7’li püskürtme sistemli ürün çıkartmış. Markette her yeni çıkan ürünü en az bir kez meraktan deneyen biri olarak, ürün bitmeden diğer versiyonunu da satın aldım.
Öncelikle ürün kullanıldığı an itibariyle temizlik hissini de anında yanında getiriyor. Domestos’un en son yeniliği olan bu ürün kapağında bulunan 7 ölümcül delik ile ürünün çok daha geniş bir alana kolaylıkla yayılmasını sağlıyor. Böylece 7 farklı noktaya anında ulaşan bu formülle özellikle banyo ve tuvalet temizlikleriniz daha hızlı ve kolay hale geliyor. Kısaca bu ürün mikropları saklandıkları yerlerde bulup öldürüyor. 
"Peki kokusu nasıl?" diye akıllarda soru varsa, kesinlikle çamaşır suyunun rahatsız eden keskinliği olmayıp, aksine kıvamı ve kokusu ile de beğenimi kazanmıştır.
Diyeceğim o ki; siz uğraşmayın, Domestos sizin yerinize 7 farklı noktaya yayılarak evinizdeki ulaşılması güç yerleri tertemiz yapsın.
İçerik: www.e-gunlugum.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.

22 Haziran 2014 Pazar

İşte Stres Altında Bile Pozitif Kalabilirsiniz

Çalışma hayatının her gün biraz daha stresli hale geldiği doğru. Stresin iş başarısını engelleyen en önemli nedenlerden biri olduğu da iyi biliniyor. İş hayatında stres bir ölçüye kadar faydalı bulunuyor fakat o ölçüden fazlası da iş ilişkilerini bozuyor, dikkati dağıtıyor, verimi azaltıyor, başarısızlığa sebep oluyor. Tüm bu olumsuzluklar üst üste gelince ister istemez sosyal hayatımız da etkileniyor.
Bu  nedenle iş yeri kaynaklı stresi azaltmanın bazı yolları var. Benim de çok kullandığım ve etkili yollardan biri olduğuna inandığım yöntem ise; strese girdiğim anlarda ufak molalarlar birlikte derin derin nefes alıp vermek. Bu işlemi arka arkaya 5-6 kez tekrarladığımda fark edilir bir rahatlama hissediyorum.
Geçtiğimiz günlerde yine stresli bir anda bu yöntemle rahatlamaya çalışırken çalışma arkadaşımın masasında granini meyve suyu şisesinin üzerine iliştirilen şöyle bir mesaj gözüme çarptı; “Sen yaptığın her işte başarılısın.” Bir anda pozitif düşünmenin çok işe yaradığını fark ettim. Sonra kendi kendime dedim ki; nefes egzersizleriyle birlikte kendimizi bu şekilde motive edebilir, içimizdeki potansiyeli dışarıya çıkarabiliriz.
Benim kartımı sizlerle paylaşıyorum.
Kendi pozitif mesajınız için granini facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
https://www.facebook.com/graniniTurkiye
Bir boomads advertorial içeriğidir.

31 Mart 2014 Pazartesi

"Ak"ı "sarı"sı birbirine karışmış yumurta tarifi ;)

Abla no:1 iki gündür bu yazıyı bekliyor, şimdi saatler alınınca çok saçma oldu bu saatte yumurta konusu :))
Bir de gündemde seçim konusu var, ben gecenin bi vakti yumurta tarifi mi yazayım :S
Yazıyı bi yere bağlama hastalığım var ya ablam bağladı bu sefer sağolsun "akı sarısı birbirine karışmış yumurta iştee" :))) (yoruma açık) (ama ben yapmıcam :P )

Öndeki çift sarılı yumurtamız, arkadaki "sallama" yumurtamız ;)
Bu da yapım aşaması;
Çorabın içine koyulan yumurta iki tarafından tutulup sallanır hızla çekilir, fener ile karışıp karışmadığı kontrol edilebilir, zaten sesinden de anlaşılıyor (yok yaa yazınca anlaşılmıyor, bkz. google shake egg  vs :)

Sonuç olarak hayalimde hepsi sarı bir yumurta vardı ama tadı hayalkırıklığı... sarı ama beyaz tadında bir yumurta..sarısını sevmeyenler için ideal :)

Bu saatte pek yazasım varmış :) ben de bağlayayım yazıyı ; sarı beyaz ayrımı yapılmadan herkese adaletli olan bir ülkede yaşamak dileğiyle...

İyi geceler ;)

26 Mart 2014 Çarşamba

Bu Haberi Okumadan Sigorta Yaptırmayın!


Bir süredir iletişim çalışmaları çok dikkatimi çeken bir sigorta firmasından bahsetmek istiyorum bugün. Sigortanın kolay hali sloganıyla piyasaya çok hızlı bir giriş yapan Generali Sigorta’nın özellikle Zorunlu Trafik Sigortası’nda ve kasko poliçelerinde %70’e varan indirimleri ilgimi çekti. Blogda yazmak üzere biraz inceledim ve sadece kampanya olarak değil, tüm hizmetlerinin gayet memmuniyet verici olduğunu gördüm.
Bu arada piyasaya hızlı giriş dedim ama Generali 1831 yılında İtalya’da kurulmuş ve aslında 150 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteriyormuş. Adını elbette duymuştum ama ancak bugün yazabiliyorum.
Zorunlu Trafik Sigortası’nda %70’e varan indirimleri dışında Prestijli Kasko’larını da çok beğendim. Sigorta sektöründe bir ilk olarak, herhangi bir kaza anında sunduğu yol yardım hizmeti ile lastiğiniz patladığında ücretsiz lastik değişimi veya aracınızın yakıtı bittiğinde   Yapılan kaza sonrası acil bir noktaya yetişmeniz gerektiğinde yol yardım hizmetleri ile taksi ücretinizi dahi karşılıyorlar. Aracınız tamir edilirken 5 gün süreyle, size özel bir araç bile veriyorlar. Bence bu özel danışmanlık ve 7/24 destek hizmetleri şehir hayatının olası zorluklarını da hafifletiyor.
Bir de Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünleri var. Mini Kasko, 1 çarpışma hasarını 2 bin TL’ye kadar kapsayan düşük fiyat kategorisindeki bir ürünmüş. Daha yüksek bir sigorta teminatı tercih edenler için bu tutar, Mini Kasko Ekstra ürünü ile 2 çarpışma hasarı ve toplamda 50 bin TL’ye kadar çıkabiliyormuş. Tüm bu hizmetler için ayrı ayrı teklif alıp, satınalım yapabiliyor olmak ise harika. Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünlerinin fiyatları sabit. Zorunlu Trafik Sigortası içinse teklifler size ve arabanıza özel yapıldığı için indirimler kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Bu yüzden teklif alırken yaşınız, arabanızın yakıt türü gibi etmenler de önemli oluyor. Siz artık sitesinden aracınıza en uygun sigortayı detaylarıyla incelersiniz.

Generalinin 7/24 Özel Sigorta Danışmanlığı hattı 0850 555 55 55’ten veya generali.com.tr den 1 dakikada teklif alabilirsiniz. Bu arada Generali Sigorta müşterisi olmasanız dahi bir kez teklif alırsanız size kişisel sigorta danışmanı atıyorlar. Bilgi alan kişi her aradığında, karşısında aynı danışmanı buluyor. Böylece müşteriler sorunlarını her defasında baştan anlatmak zorunda kalmıyor ve telefonda uzun uzun beklemeden işlerini kolayca halledebiliyor.
Eh daha ne olsun:)
1 dakikada teklif alıp indirim kazanmak isterseniz, 31 Mart’a kadar generali.com.tr yi ziyaret edin derim.
1 Dakikada Teklif Almak için Tıklayın.
Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

12 Mart 2014 Çarşamba

Aranıyor !!!

Kendine güvenen, iddialı, dişli rakipler aranıyor..:) 
Gerçi şans (biraz mütevazilik yapayım dedim :P ) ama fena oynarım (övünmek gibi olmasın)

Oyun isteği göndermek isterseniz kullanıcı adım yukarıdaki gibi "ByDG" ;)

28 Şubat 2014 Cuma

Instagram'da @biyasimadahagirdim

Şu instagram da mı tembelleştirdi acaba beni :S
Orada ara sıra bişeyler paylaşınca blogu ihmal ediyorum galiba :)
(sağ tarafa eklemeye çalıştım gadget ı ama başarılı oldu mu göremiyorum ki :(  ) 

24 Şubat 2014 Pazartesi

Baba Baykuş

Keçe köpekli çantayı yayınlamışım, işte burada.. Bu da yine Sesiber'in gönderdiği keçe baykuş ile yaptığım bir çanta;
Baba Baykuşa gömlek kravat yakışmış mı ? ;) 

23 Şubat 2014 Pazar

Samsung, Hayalinin Peşinden Gidenleri Arıyor

Samsung,dünya çapında ses getiren “Hayalinin Peşinden Git” kampanyası ile  tutkusunun peşinden koşanları başvuruya davet ediyor.
İstanbul, 07 Şubat 2014 - Samsung Electronics, tüm dünyada hayallerini ve tutkularını hayata geçirmek için teknolojiyi kullanan insanların sahip oldukları potansiyeli keşfetmeyi, paylaşmayı ve desteklemeyi hedefleyen “Hayalinin Peşinden Git” kampanyasını Türkiye’de başlattı. Başarılı mesleki kariyerleriyle tanınan ünlü mentorların da, başvuranlara fikir önderliği yapacağı kampanyaya başvuru için  www.hayalininpesindengit.com adresi ziyaret edilebilir. Kampanyaya başvurular 28 Şubat 2014 tarihine kadar devam ediyor.

“Hayalinin Peşinden Git” kampanyasının kazananları, Samsung ve mentor desteğiyle potansiyellerini açığa çıkararak, hayallerini gerçeğe dönüştürme fırsatını yakalıyor.
Her gün, heyecan verici şeyler yapmak için Samsung ürünlerini kullanan insanlardan ilham alan kampanya; tutkulu kullanıcıları hayallerini ve fikirlerini paylaşmaya davet ediyor. Fotoğrafçılık, mutfak sanatları, spor ve girişimcilik alanlarında başvuruların kabul edildiği kampanyanın kazananları  projelerini hayata geçirme evresinde Samsung’un teknoloji desteğinin yanı sıra, aralarında Fotoğrafçı ve eğitmen Muammer Yanmaz, Kantin’in sahibi ve şefi Şemsa Denizsel, Spor spikeri ve yazarı Caner Eler ve B-Fit’in kurucu ortağı, girişimci ve Schwab Vakfı tarafından “2013 Yılının Sosyal Girişimcisi” seçilen Bedriye Hülya’nın da bulunduğu mentorlerin tecrübelerinden faydalanma fırsatı da bulacak.  
Samsung Electronics Türkiye Başkanı Yoonie Joung projeyle ilgili olarak;  “Samsung olarak teknolojinin, hayal gücüyle bir araya geldiğinde insanların hayatına anlam kazandırdığına inanıyoruz. Dünyanın dört bir yanında insanlar, Samsung teknolojisini kullanarak farklı ve yenilikçi başarılara imza atıyor. Ortaya çıkan hikayelerin yarattığı ilham doğrultusunda geliştirdiğimiz “Hayalinin Peşinden Git”  kampanyasını Türkiye’de hayata geçirmekten mutluluk duyuyoruz. Diliyoruz ki bu proje ile, Türkiye’deki tüketicilerimizin sadece kişisel tutkularını keşfetmelerine değil, aynı zamanda dünya üzerindeki diğer tüketicilere de ilham vermelerine yardımcı olacağız” dedi.
Katılım koşulları
“Hayalinin Peşinden Git” kampanyasına  www.hayalininpesindengit.com adresinden ya da Samsung Türkiye Facebook sayfasındaki “Launching People” uygulamasından başvurmak mümkün. Başvurular, 28 Şubat 2014 tarihine kadar gerçekleştirilebilecek.
Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

10 Ocak 2014 Cuma

Uyusun da büyüsün niiiinni..

Biriken çantaları yavaş yavaş eklemek lazım ...
Kalp, kalp, kalp :)

Ayıcığın rengini sevdim ama keşke daha az dokulu deri kullansaymışım dedim..
(20 dk sonra abla no:2 almaya gelecek ben daha hazırlanmadım :) hadi ben kaçtım ;)  ) 
Herkese hayırlı cumalar...

9 Ocak 2014 Perşembe

Günlük (!) Burç Yorumları

Gazeteye sarılıp bir köşeye kaldırılmış eşyalar vardır ya, bazen yıllar sonra çıkarlar gün yüzüne... İşte o nostaljik gazeteleri okumayı çok severim :) 
1986'dan 2013'e...
Gözlük modası güzelmiş :) ( gerçi buna güneş gözlüğü camı taktırırsın al sana yeni moda :P  )
Vee falımız :) Kova burcu beni mi anlatıyor ne :S  Bugünlerde değil bu aylarda blogu iyice ihmal ettim..
Tanıdık bir sima gördüm :) Severim Şevval Sam'ı.. o zamanlarda daha ortaokul öğrencisi reklamların aranan yüzüymüş :D
Ve bu eski gazetelerin içinden çıkanlar ailenin 4. çocuğuna (yani bana) nasipmiş  :) 

21 Aralık 2013 Cumartesi

Bloggerların Yılbaşı Alışveriş Önerileri

Yeni yıl heyecanının hepimizi iyiden iyiye sardığı bugünlerde, bir yandan yılbaşı akşamı için planlar yaparken bir yandan da “ne hediye alacağım?” endişesi içerisine giriyoruz. Yılbaşına kısa bir zaman kala alışveriş merkezlerinde telaşla gezmek yerine sizin için hazırladığımız alternatif hediye ve kampanya önerilerine mutlaka göz atın derim!

Sizin için ilk seçtiğim hediye alternatifi moda ile teknolojiyi bir araya getiren Samsung Galaxy Gear! Çarpıcı renk seçenekleri, ince ve zarif tasarımı ile giyilebilir teknolojileri günlük yaşama daha da entegre eden Samsung Galaxy Gear alan herkese, 32GB microSD kart hediye ediliyor. 31 Aralık’a kadar geçerli olan kampanya ile hem yeni yılın en şık hediyesi olmaya aday Galaxy Gear’a, hem de yeni yılda en güzel anılarınızı rahatça saklayabileceğiniz 32GB microSD karta sahip olabilirsiniz.

Yenilikçi ve modaya önem veren kullanıcılara siyah, beyaz, gri, turuncu, sarı ve roze gibi çarpıcı renk seçenekleri sunan Galaxy Gear, 1.9 megapiksel BSI sensörlü kamerası ve 1.63 inç Super AMOLED ekranı ile kullanıcıları cezbediyor.

Telefonunuz cebinizdeyken bile bağlantıda kalmanızı sağlayan Galaxy Gear’da bulunan dahili hoparlör sayesinde telefonsuz konuşma deneyimini sunuyor. Örneğin, bir yandan yılbaşı partiniz için hazırlanırken, diğer taraftan telefon konuşmalarınızı yapabilir, alarmınızı kurabilir, mesaj yazabilir ya da takvim girişlerinizi oluşturabilirsiniz.

Kampanya hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayın: http://www.samsung.com/tr/campaigns/galaksidenhediye

Yeni yıl, yeni umutlar, yeni hediyeler… Peki 2014 için dileğiniz hazır mı?

Siz sevdiklerinizi unutmayıp yeni yıl hediyeleri alırken Garanti de sizi unutmamış!
2013 yılını geride bırakırken yeni yıldan yeni dilekler eksik olmuyor. Yeni yıla girerken Garanti Bankası bazılarımızın dileklerini duymuş gibi sosyal medya takipçilerini sevindirecek bir kampanya yapmış!

Yeni yıl hediyeniz Garanti Link’ten!

Yıl boyunca farklı kampanyalarla fırsatlar sunan Garanti Link, 2014’e girerken çuvalını hediyelerle doldurmuş bir Noel Baba gibi bacanızdan inmeye hazırlanıyor. Günde en az 10 kere kontrol ettiğimiz sosyal medya hesaplarımızı Garanti Link ile Link’leyerek 14 şahane hediyeden birini kazanmaya hak kazanıyoruz. Televizyondan tablet bilgisayara, telefondan fotoğraf makinasına kadar birbirinden değerli hediyelerden birine sahip olmak çok da kolay. Benim dileğim yeni yılda sevdiklerimle her anımı ölümsüzleştirebileceğim bir fotoğraf makinası. Sizin dileğiniz ne?

Siz de buradan sosyal medya hesaplarınızı Link’leyin, 14 şahane hediyeden birini kazanma şansı yakalayın!

Şimdiki önerim ise özellikle ev hediyesi almayı düşünenlerin oldukça ilgisini çekecek!

2014'ün en güzel kahvaltıları, en hoş sohbetleri için Vestel’in sunduğu kahvaltı setlerine mutlaka göz atın derim!

Vestel yılbaşına özel hazırladığı kahvaltı setleri ile hediye alışverişini kolaylaştırıyor. Kırmızı, Inox ve Siyah Kahvaltı Setleri hem şıklığı ile göz dolduracak, hem de sevdiklerinizi çok mutlu edecek. “Hediyem yılbaşı ruhuna uygun olsun!” diyenler için kırmızı set ideal bir seçim.

Vestel Inox Su Isıtıcı, Dijital Tost Makinesi, Türk Kahve Makinesi'nden oluşan Inox set de çok şık ve pratik bir alternatif. Bu setin farkı ızgara olarak da kullanılabilen Vestel Dijital Inox Tost Makinesi.

Modern ve şık bir hediye arayanlar içinse önerimiz Siyah Set. Vestel Siyah Su Isıtıcı, Ekmek Kızartma Makinesi ve Filtre Kahve Makinesi içeren bu set farklı tasarımı ile benzersiz bir hediye olmaya aday.

Setler için buradan online sipariş verebilir, ücretsiz kargoyla hemen hediyelerinize kavuşabilirsiniz! Unutmadan, Vestel Kahvaltı Setleri 2014 yeni yıla özel hazırlandı. Yılbaşı’ndan sonra bu şekilde set olarak bu fiyatlarda bulmanız pek mümkün değil.

Özel, başka hiçbir yerde olmayan bir hediye arıyorsanız Vestel'de harika bir öneri daha var: Yılbaşı özel tasarımlı Türk Kahvesi Makinesi yeni yıla özel indirimli sadece 59 TL!

Bir boomads advertorial içeriğidir.