19 Ekim 2010 Salı

Yeni Kurs..

Dün kursa başladık kuzen ile (kaç numaralı kuzen sayamadım şimdi:)  )

Hızlı okuma kursu (sadece hızlı değil tabi, anlayarak hızlı okuma;) ) Taa öğrencilik yıllarında bununla ilgili bir kitap okumuştum ama uygulamaları ve alıştırmaları düzenli yapmayınca hızlı okuma hayal olmuştu :) Onun için önyargılı başladım biraz kursa(hatta neredeyse vazgeçiyordum, babam yazdırmış bile isimlerimizi dedi kuzen:) hadi bakalım hayırlısı deyip başladık.. )(bu saatten sonra ne işine yarayacak diyen kardeşimi ise hiç duymuyorum bile:P )
Şimdilik bu konuda kendime pek güvenemiyorum bakalım ne olacak..Günde 1 kitap okusak fena mı olur kuzen:)
 Amma çok parantez açmışım:)

Not : Fotoğrafı, makineyi ilk aldığımda enstantane ayarını denerken çekmiştim arşivi karıştırırken buldum, güzel oldu bu konuya;)

10 yorum:

tosbagalar dedi ki...

Bende televizyon programında görmüştüm. Faydalı olduğunu söylüyorlardı. Deneyimlerini paylaşırsın inşallah

hesna dedi ki...

yaaa başladınız mı?? ben de gitcem ya:(
salı cuma yaptırsaydınız ya:D

biyasimadahagirdim dedi ki...

tosbağalar; inşallah bir gelişme olursa bildiririm:D

dealer; başka bir arzunuz var mıydı:))

Kalbişeker dedi ki...

Güzel olmuş resim (: belki bu benim tesbitim ama hızlı okuma kursuna gidenler zamanla hızlı okumakla beraber hızlı konuşuyor sanırım (:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hadi bakalım Allah zihin açıklığı versin canıma:)))
gelişmeleri bekliyoruz öpüyorum

biyasimadahagirdim dedi ki...

sevgi sevdalısı; hmmm öyle mi diyosun:) hocanın konuşma hızına bi bakayım bugün:D

örgüçantam; amiiin , gelişme olursa büyük bir zevkle yazarım tabi;)

nihalasli dedi ki...

ablam gitmisti canim,haftada 10 kitap okuyordu:) baya faydali ama devamettirmen lazimd iye biliyorum yani hayatinda hep uygulama halinde olacaksin.

biyasimadahagirdim dedi ki...

haftada 10 kitap:S maşallah:) o kadar okuyabilsem herhalde kesin devam ettiririm ;)

Unknown dedi ki...

Fotoğraf gerçekten çok hoşuma gitti.. sayfa flulaşmış hatta yarı saydam hale gelmiş, arkadan da rengarenk bir küp çıkmış ya :) yanında da uğur böcekleri...

sanki öte taraflardan gelmişte gitmek üzereymiş gibi...

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) detaycı bir kişiliğiz galiba?:) içbir ayrıntıyı atlamamışsın;)
bu fotoğrafın yenisini çekeyim dedim olmadı bir türlü bişeyler eksikti, herhalde rubik küp ve uğur böcekleri için sevmiştim bu fotoyu:D