25 Ekim 2010 Pazartesi

İyi ki doğdun Ereeen

23 Ekimdeydi doğumgünü 2 gün gecikmeli oldu yazı (aslında fotoğraflar hazırdı, cumartesi yazamadım, pazar internet bağlantısı yoktu falan filan:))) bahane çok)
O kadar kararsız ki terazi mi akrep mi olacağına karar verememiş 23 ekimde doğmuş :)Kararsızlığı daha o günden belliymiş:)))
Yaaa yıllar ne çabuk geçiyor...Sene 1996, bizim ufaklık Didim'de meraklı gözlerle yukarıdaki karikatürü çizen ressama bakıyor...
Sene 2010.. Yaş olmuş 18, boy
desen maşallahı var:))
Eskiden parmak emen, tavşanlı örtüsünü yanından ayırmayan bi çocuk vardı..
O abla no:1 yok muu az maymuna çevirmedi bizi küçükken:)) Eren de nasibini almış, ibiş, darbukatör baryam daha neler neler:))))
Tabi düzgün fotoğrafları da var yakışıklı kardeşimizin;)
Hiç üzmedi bizi maşallah (maşallah deyin nazar değmesin:) Çalışkan, efendi bi çocuktu.. Hep öyle ol emi kardeşim :*

Doğum günün kutlu olsun.. İyi ki varsın;)
İnşallah sınavda istediğin (ne istediğini bilmiyoruz ama:P  ) bölümü kazanıp, istediğin mesleği yaparsın ;)
 

22 yorum:

Eren'in eeeenn büyük ablası (anlarsın ya ;) (burada enseye şaplak ikonu olacak ;)) dedi ki...

ah Eren'iimmm Allah ona hayırlı yazılar yazsın hayırlı insanlarla karşılaştırsın gerçekten hiiiç üzmedi bizi ;))

hakikaten pek maskara etmişim tekne kazıntımızı :)) ama yine şükür ki diğer kardeşlerim gibi zorla yere yatırıp makyaj yapmadım...yoksa yaptım mı ;S :)))

2 nolu abla... dedi ki...

canımız bi tanemiz Erenimiz! İyiki doğdun,İyiki varsın :) İnşaallah ömrün boyunca hep mutlu,huzurlu,sağlıklı ve başarılı olursun...(Ne çabuk büyüdün sen yaa :( )

Creative Mind dedi ki...

How sweet you are..writing a lovely post waoo...wish you best of luck for you & your family..Stay blessed..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sevgili Erenin yolu sağlık ,başarı ve gönlünce, hep açık olsun

nihalasli dedi ki...

Dogum gunu kutlu olsun.Ibis harika olmus demek 1 nolu ablada yetenek var:)

tosbagalar dedi ki...

Bizden de nice yıllar olsun kardeşine...
Fotoğraflar müthiş. Ablasız da post olmuyor değil mi?:))

tubiornat2b dedi ki...

3 nolu abla:) : iyi ki varsın canım kardeşimmm :*

hesna dedi ki...

maşaallah.... inşaallah benim oğlum da adaşına (yarı adaş:)) çeker...iyi ki doğdun erencim.. sağlıklı mutlu nice yıllara...

biyasimadahagirdim dedi ki...

eeen büyük abla:) ; evet ya ne işkence yapardın bize makyaj yapıyorum diye:D

2 nolu abla; amiin

creative mind; thank you for your good wishes ;)

örgüçantam; amiin, teşekkürler:)

nihalaslı; evet hemde nasıl;)

tosbağalar; evet reytingler düşüyor abla olmayınca :))

tubi; evet evet katılıyorum:D (yorum bana değil ama cevap yazmadan geçmeyeyim dedim :) )

dealer; inşallah hepsi hayırlı evlat olurlar;)

açıklama yapmadan duramayan ,yolun yarısını geçmiş abla no:1 ;) dedi ki...

yok yazmadan edemeyeceğim ...ben neden "erenin een büyük ablası" dedim kendime biliyor musunuz ;ben eren e facebookta "kardeşlerin eenn yakışıklısı doğum günün kutlu olsun demiştim(itiraf edeyim tek erkek kardeşim ya itiraz eden,gücenen, gocunan olmaz diye içim rahat yazdım eheheh :))), o da bana utanmadan "ablaların eenn büyüğü" yazmasın mı :P BA! BA! BA! BA! BA!tmm "ablaların en güzeli";)gibi bir iltifat beklediğim yok daaa insanın yaşı gözüne de sokulmaz ki canıımm cık cık cık ;))

biyasimadahagirdim dedi ki...

hahahaha ( gülmekten yerlere yatan smile :)) )
Ba ba ba ba :))) hiç yazılır mı öyle dimiiii..Erene cevap hakkı doğdu şimdi:D

abla no:1 dedi ki...

aslında cevap hakkını önceden vermiştim ama baktım hiç alınan yok,taş atıp içimi tökeyim dedim :)))

Eren dedi ki...

:) şimdi haberim oldu. Teşekkür ederim öncelikle herkese en başta ablalarıma tabi ki. Ben pek yazmayı beceremem de kusuruma bakmayın :) Biyasimadahagirdim ablamın da haberi yok yazdığımdan daha. En büyük abla :) niye kızdın anlamadım ki belki büyüyünce anlarım dermişim :D :P Seni çok seviyorum ablaların tatlısı..:) Hepinizi tabiki hepiniz çok tatlısınız güzelsiniz alınmayın da affettirmem lazım kendimi :) Neyse çok konuştum benden beklenmeyen bi davranış bu :). Biyasimagirdim i takip eden ve iyi dileklerde bulunanlara da teşekkürlerimi sunup ders çalışmaya koyuluyorum. Hoşça kalın...

biyasimadahagirdim dedi ki...

Erenin kurduğu en uzun cümleyi okudunuz :P :))
iyi dersler en küçük kardeşim:D

nihalasli dedi ki...

Canim blog odulu yolladim sana;) sayfamda..

Stil Direktoru dedi ki...

fotolar süper nice yıllara
ablacıklara selam sana mucxlar bu arada http://oturankova.blogspot.com u ihmal etme arada yaz

BERA dedi ki...

eren dayı annecim ve teyzecim , çok komiksiniz yaa , yorumlarınıza gülmektenn .. :)) Tekrar doğum günün kutlu olsun dayıcımmm :)))

(sanırım bu ilk dayı deyişim oluyor :) genelde nedense , tek dayım olmasına rağmen eren dayı derim :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

nihalaslı; çok teşekkür ederim, hemen almaya geliyorum;)

stil direktörü; kıyamıyorum o blogumu karalamaya:)))

bera; :P~~

߀®@ dedi ki...

bunu da söylemeden geçemeyeceğim: eren dayım son iki fotoğrafın sağ tarafındakinde accayip bi şekilde OSMAN'a benziyor... Öyle bir zamanki izleyenlere....

biyasimadahagirdim dedi ki...

osman kim loo:)
yorumu anlayana kadar göbeğim çatladı cadııı, o filmin adı "öyle bir geçer zamanki" değil mi:P

bera dedi ki...

ben "geçer"i yazdım sanıyodum =))

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)