12 Ekim 2010 Salı

Arşiv Boşaltmaca ;)


Kekikli çay sever misiniz?
Çay da boş boş gitmiyor ki :) Şölen'i değişik şeyler ürettiği için seviyorum. Bitter çikolatalı bu minik kekleri de sevdim ama şu dilini çıkarıp yemeye gelen dudak resmini hiiiç beğenmedim :P
Portakallının lezzeti Eti Cin'i anımsatıyor..


Bakın kardeş kardeş çayımın yannda sıralarını bekliyorlar :))

-----------------------------------------------------------------
Arşiv boşaltmaca dedik ya...
Mask yüzüğüm, kumanda ne alaka çözemedim ama kesmeye içim el vermedi:D
--------------------------------------------------------------------

İş yerindeki balkondaki çiçeğimin haline bakın :S
Gugukçuğun biri dadandı her gün kovalıyorum yine geliyor... Zaten yerini de hiç sevmedi bu çiçek gidici galiba...

-----------------------------------------------------------------------
Kardeş sağolsun yine ayçiçeklerini toplayıp gelmiş pazardan:))) Şu yazımda demiştim ya parmaklarım kararana kadar ayçekirdeği yemeyi seviyorum diye, sözümü geri aldım:)))
Henüz boyalı ay çekirdeği ile tanışmamışım bundan önceki sütten çıkmıış ak kaşıkmış meğer haha

Parmaklarımın hatta tırnaklarımın kararmasına aldırmadan gömüldüm içine ama :))) Beyaz olandan çok daha lezzetliydi siyahı..
Bizim zeki kardeş ne yaptı dersiniz ? :S
Peçete ile yemeye kalkıştı:)) Daha zeki annem de akıl verdi "streç film ile sarsana" diye:) 
Benim kararan parmaklarım ve 2 müthiş icat :) :D ;) :P
------------------------------------------------------------------------------

Bu da küçükken bizim icadımız olan topuklu ayakkabı hahaha:))))))))
Ayaklar 3 nolu ablaya ait :D
Kütahya kaçamağından bir kareydi.. yayınlayacağımı tahmin etmiyodun dimi :P bi de kimliğini açıkladım :)) Aman ne var bunda 2 dakikalığına çocukluğumuza döndük :)

Siz de küçükken yapar mıydınız böyle şeyler? :)

18 yorum:

abla no : 1 dedi ki...

*ayyynen ambalajdaki o dudaklara ben de gıcık oldum gördüğüm an :))
*çiçeğin yanına minik bir korkuluk yap bakalım engel olacak mı gugukçuğa :)
*böyle farklı bir çekirdek yeme şekli anca bizim aileye yakışırdı zaten hahaha :D
*topuklu ayakkabı icadınızı ilk defa görüyorum,bana göstermemişsiniz demek ki :) biz de şey yapardık ;hani lego gibi ev- araba falan yapılan oyuncaklar vardı ya onların tekerlekli bir parçası vardı sanırım tren yapmak için,ona basıp paten kayar gibi yapardık :D :D...bir de hatice yengemlerin koltuklarının silindir şeklinde uzun yastıkları vardı,onları yanyana dizer,üstünden kendimizi kaydırırdık...isz daha küçüktünüz ya elif ve betülle yapardık galiba ;)))
hey gidi çocukluuukkk :(

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:))))) çok eğlenceli olmuş postun

topuklar ve çiğdem yeme şekillerine bayıldımm:))))

sevgiler canım

Nur dedi ki...

çocukken bende kola kutularından topuklu ayakkabı yapmaya ve onun tıkırtısına bayılırdım :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

abla no:1 ; luppoları görünce ilk aklıma "embesil" kelimesi geliyo nedense, iğrenç bence :))
topuklu ayakkabıyı görmemiş miydiniz siiz aa:)ice tea leri içtik, bekir abi ile erene gösteriyoduk bizde :))yengemin o yastıklarını biz de çok oynardık:D

örgüçantam; güldürebildiğime sevindim ;) sevgiler

Nur; :) sen de bizdensin desene:D

tubiornat2b dedi ki...

şşşhhtt çok ayıp ne yayınlıyorsun :D
güzel günlerdi :) abla no:1 sizin dönemde moda değilmiş herhalde topuklu ayakkabılar :P

BirSen dedi ki...

Topuklu ayakkabilar süper!! =))

huuuubakbi dedi ki...

çok hoştu sağol arkadasim,annenin fikri de taze ceviiz için çk işime yarıcak

biyasimadahagirdim dedi ki...

tubiornat2b; :))

birsen; sen bir de seslerini duy:D

mormenekşeler; taze cevizin iç kabuğunu soyarken de parmaklar çok kararıyor dimi:) ama streç kayabilir:D

2 nolu abla... dedi ki...

ha ha ha çok güldüm ya. Cin fikirliler sizii. Tabi başta annemi tebrik ediyorum :) topuklu ayakkabıları ben de hiç yapmadım. Bizim zamanımız da kutu da içecek pek yoktu galiba. Ablaaa biz baya yaşlandık galiba. :(

biyasimadahagirdim dedi ki...

sizin tevellüt kaçtı hemşiire:)

nihalasli dedi ki...

Kac abla var sende:)
Cekirdekten parmak siyahlamazsa ne anlarim ben yedigimden en iyisi seninki bosver:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

benim 3 ablam var, kardeşimin 4:) (buna göre biz kaç kardeşiz? diye bir ilkokul sorusu çıktı ortaya:D:D:D )

nihalasli dedi ki...

4:)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

hayııır, bilemedin otur yerine sıfır:P
5 kardeşiz;) kardeşimin 4 ablası var bir de kendisi 5 :))

nihalasli dedi ki...

pehhhh gozumden kacmis :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))

Stil Direktoru dedi ki...

inanmıyorum ya ortaokuldaydım bu mask yüzüğü aldığımda hey gidi hey :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) kesin bu güne gelmiştir o yüzük:) bir sürü yüzük içinden "beni al" diye bağırdı dayanamadım:D
fiyatını hiç söylemiim:P