16 Nisan 2010 Cuma

Bu Sefer Akraba Marifeti ;)

İnsan bloga yazı eklemedim diye suçluluk hisseder mi??? "Oturan kova"lığım tuttu biraz:)
Ama bahanelerim hazır ; fotoğraf makinem yoktu, hazırda konu kalmamış :D (Malum hala kendime ait bir makinem yok, en çok küçük cadı şikayetçi onların fotoğraf makinesine el koyduğum için:) Alsam bayram edecek çocuk )

Neyse uzun(!) bir ara verdim diye arşivi karıştırdım biraz ;)
Bir akrabamızın kurdele ve boncuklarla kendi yaptığı, şıkır şıkır perdesi..
Bu da evin koridorundaki sticker;) Işık yetersiz olduğu için fotoğraflar pek güzel çıkmadı, gerçek renkleri çok daha güzel..
İşte böylee:)
Bu arada oturan kovalığım tuttu dedim ama sadece bloga yazı yazma açısından öyleyim yoksa boş durmadım , 1 bez çantası ve istek üzerine 1 büyük bebek çantası diktim ;)
ÇOK YAKINDA... ;)

16 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım valla oluyo insan da vicdan olayı :) Bu takipcilerine karşı sorumluluk duyduğundandır :)
Ama insana bazen gerçekten rehavet çöküyo. Neyse geçer canım. Komşunda bayağı hamaratmış. Harikalar yaratmış. Çok öpüyorum.

suzem dedi ki...

perdeyi çok beğendim ben..
koridorda farklı bi havaya bürünmüş...
perdenin kullanılabilirliğini sorabilirmiyim?
denenebilir...

Anne Kaz dedi ki...

perde süper olmuş :))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

hanımlar bu güzellikleri ürettikçe sanayicilerde örnek aldı diye düşünüyorum. tüylü iplerden tüllerden sonra virtinlerde kurdelaları sık görebiliriz artık.
yapan ellerin sahibesine selamlar ,paylaştığın için teşekkürler canım.

dealer dedi ki...

bebek çantası mııı :> ( :>...sulanmış surat ifadesi:))

celebi74 dedi ki...

canım benim arada dinlenmek de gerek... ama sen dinlenme arasında bile iş çıkarmışsın! daha ne olsun; şenli olsun.. bu perde ne kadar güzel, tam benlik.. süper bişi olmuş.. aldım listeye yaparsam haber veririm şekerim.. muck muck..

neduk dedi ki...

Oturan kova ha:)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

bucanni; ben de öpüyorum;)

suzem; görüntü o kadar güzeldi ki hiç kullanışını sormamışım:D

annekaz; evet bende çok beğendim;)

örgüçantam; daha neler neler vardır kimbilir dimi

dealer; hiçbişeyi de kaçırma sen emi:)))

çelebi74; ;) bende öpütüm :*

neduk; evet ya oturan kova bi harekete geçemedi:)

sibel dedi ki...

Perde müthiş olmuş...

Elzemhobby dedi ki...

Blog walking.

dakikadanonce dedi ki...

bydg aynı durumdan bende muzdaribim. Bu aralar nerdeyse 15 saat uyuyorum yaa. Baharın da etkisi büyük bence. Akraban muhteşem birşey yapmış ellerine sağlık. Birde en kısa zamanda bebek çantasını görmek istiyorum... Anladın sen beni

biyasimadahagirdim dedi ki...

sibel; bir de gerçeğin görmen lazım:)

elzemhobby; "blog walking" derken? :)

dakikadanönce; benimki bahar da seninkini bilemicem :D
bebek çantasını yayınlayacağım en kısa zamanda (olmazsa önce sana mail atarım;) )

Tiryaki dedi ki...

off ikisi de süper olmuş.
bayıldım.
senin marifetlerini de heyecanla bekliyorum :)

sevgiler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)

kelebek dedi ki...

BU PERDENİN KORNİŞ KISMINI GÖREBİLİRMİYİZ :)) ÇÜNKİ KORNİŞE NASIL TAKILACAĞI HAKKINDA HİÇ BİR FİKRİM YOK BECERİKSİZİM BEN :((

biyasimadahagirdim dedi ki...

est. :)
hiç aklıma gelmemiş üst tarafını çekmek:( bi daha gidersek detaylı foto çekeyim:)
kurdeleler ince bir şerite dikilebilir. ya da o perde tokalarının dikildiği şeye ne deniyodu, işte ona:)