28 Mart 2009 Cumartesi

HinT KıNası

Kuzenimizin kınasında 1 numaralı ablamın yaptığı hint kınaları.. (gelinin eli belli herhalde;)

bu fotoğraftakilerde yine marifetli ablamın başka bir düğünde yaptığı hint kınaları...



1. 2. 3. fotoğraftaki desenler dernek yemeğinde yapıldı.
4. fotodaki el gelin için özel tasarım:D

Ellerine sağlık ablacım :*




10 marifette bir yorumda nasıl yapıldığını sormuş bir arkadaş, bu fotoyu ekledim hoşuma gitti buraya da ekleyeyim dedim :)
yapılışı söyle;
önce desenler özenle deftere çiziliiir.... sonra "-sıradakiii!" ellerden birine, bakarak çizmeye başlanır... sonraaa küçük doğaçlamalarla şekil değiştirilir:D ama çok güzel olur;) kuruyana kadar beklenip, mümkünse peçete ile üstünden fazlalığı alınır ve el bi daha yıkanmaz :)))))))) çünkü yıkandıkça kınanın rengi açılır. (bu sayede bulaşık yıkamamak için bir bahaneniz olur :D )

35 yorum:

aybükeciğin anası dedi ki...

buraya gelmeden önce yaptığım kına çıktı hala yapılmayı bekleyen yarım tüp hint kınam var ama ben bir numaralı abla kadar becerikli değilim birde nakışçı olacağım desene alışkın olmam laım dimi ama :)

abla no:1 dedi ki...

ellerime sağlık ;))

cadı no:1 dedi ki...

Hani bizim ellerimizz.. haa??????????

KelebekGibi dedi ki...

Bu kinalar cok güzel, ayy keske benim elimdede olsa diye gecirdim icimden simdi :)
Sevgiler

gelin:D dedi ki...

büzülün:) gelin var burda! en çok yeri ben kaplarım:D

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))))))))))))

nur dedi ki...

yaaa kızlar hani bana bende istiyorum çok severim öyle nakışlı kınaları zati fotografı görünce ozmaan bitmiştim :((((

biyasimadahagirdim dedi ki...

berra'nın kına gecesinde yaparız artık nur;)

nur dedi ki...

Ayy İnşallah canım ya görürmüyüm o günleri acaba :D

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş. bu arada hint kınasını hazır mı aldınız. eğer öyleyse nerden temin ettiğinizi ve markasını rica edebilirmiyim... tekrar teşekkürler...

Esin dedi ki...

Bende istiyorum bunlardan anlamam :-)
Sensei....

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim ablam ve kendim adına;) hint kınası hazır tüpte, arabistandan hediye geldi ama büyük şehirlerde bulunabilir. markası "rani kone"


sensei ayıp ettin istediğin kına olsun:)

not 2.cadın dedi ki...

teyze ben ayşe orda hani bizim ellerimiz onları da çek anları da koy lütfen koymassan küserim

Adsız dedi ki...

gecenin bu saatinde uykum kaçtı,lap diye sitenize daldım,akrabalık ve arkadaşlık ilişkilerinizi çok beğendim,yorumlarınızdanda anlaşılacağı gibi birbirine bağlı bir ailesiniz,hem çok güldüm,hem çok mutlu oldum.ayrıca siteniz çok güzel,beş dakika karıştırayım dedim,beş dakika bakılıp çıkılacak bi site olmadığını gördüm,saatlerdir burdayım,saate bakmaya korkuyorum çok geç oldu sanırım :) bu arada minik Ayşecikin yorumları beni çok güldürüyor :) ele yapılan dövmelere bayılırım,yukardakiler muhteşem olmuş,elimde yer kalmış olsa bende yapardım :) yorumum sitenin tümü içindir,harikasınız,devam edin,iyi geceleerr..

biyasimadahagirdim dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, hem çok mutlu oldum hem de yorum sahibini merak ettim:) sabah sabah süper doping oldu hemen bir yazı daha ekleyesim geldi:)(hatta fotoları çekmiştim az sonra ekliyorum:D )
saate bakmaya korkuyorum demişsiniz ya haklısınız yorum 4 te yazılmış:D uykunuzu kaçırdığım için özür dilerim;)
NOT: ayşe 6 yaşında, okula gitmeden msn de öğrendi okuma yazmayı:)

sinarana dedi ki...

hacdayken getirmiştim..ama küçüktü aldıklarım..ablan çok maharetliymiş maşallah yaa bayıldım modellere..:)

bunlardan türkiyede de var mı?

biyasimadahagirdim dedi ki...

marifetlidir:)
bize de umreye giden bir tanıdığımız getirmişti. Türkiyede vardır belki ama bu marka bulamadık (internette bulduk 1 sayfada o da normal fiyatının 5 katıydı neredeyse) hac malzemeleri satan bir dükkanda başka marka bulduk ama ilaç gibi bir kokusu var, zararlı olursa diye pek kullanamadık

Adsız dedi ki...

dur kız, bir sapık tanıdığım var. sürekli eline kına ile desenler yapıyor. çirkin çirkin, ona göre bir sorun yok gayet güzel.
bu desenler çok hoş, o pasaklıya bu desenleri bir gösterem de havası insin bali.

biyasimadahagirdim dedi ki...

sapık tanıdığı olan, adsız birini hiç tanımıyorum sanırım..

kuzeyin annesi dedi ki...

Merhabalar ...

Ben bu ellere yaptığının hint kınasından kendi ellerime yaptırmak istiyorum lütfen bana bir irtibat teli yada adresi vermeniz mümkünmü mail adresim ayte_seker84@hotmail.com teşekkürler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba,
aynı şehirde miyiz acaba? biz kütahya-tavşanlıdayız

sK. dedi ki...

ablanız mı hint kınasını yapıyor, nerede oturuyor? yani kına yapmak için özel davetlere gidiyor mu? kına gecem olacak, orada misafirlere hint kınası yaptırmak istiyorum da..

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet ablam yapıyor, aynı şehirdeysek gelir tabi istediğiniz yere, kütahya-tavşanlıya yakın bir yerdeyseniz profilimde mail adresi var, bana oradan ulaşabilirsiniz

Adsız dedi ki...

2 hafta sonra dügünüm olacak.

el kina yakma modelleri ararken ablaninkiler gercekten mükemmel, gzl becersi var.

ben denizlide kaliyorum,
saniyorum uzak düsecek :)
keske yakinda olsaydi:(

yinede mailimi birakiyorum,
kismet nede olsa, belki birgün
nasip our

hidosch_boncuk@gmx.de
osmanli__kizi@hotmail.de

Sezsel by Sezgi dedi ki...

tüp kınayı nerden aldınız :)
çok güzelmiş
3-4 gunde cıkmasıda çok iyi gercekten:9
inş evlendıgmde bende boyle bır sey ıstıyorum

nimonim dedi ki...

bu kınadan satın almak istiyorum. bende de var aslında aynı marka kına.ama bitmek üzere ve ne zaman nerden gelmişti hatırlamıyorum, çok uzun zaman önceydi, sanırım bu da hediye. ama ben normal siyah kına yapıyorum, kırmızı da yapmak için o kınaya ihtiyacım var. bana alabileceğim bir adres verebilir misiniz?

biyasimadahagirdim dedi ki...

nimonim; bize de arabistandan hediye geldi kınalar, Türkiyede bir internet sitesinde görmüştüm ama fiyatı 5-6 katı idi. sizin siyah kınanız da mı bu marka?

Creative Mind dedi ki...

i like these hinna designs,can you make them without pattern design?i also make these without any pattern,i will send you my created hinna design..you will like these

biyasimadahagirdim dedi ki...

I didn't do this. My sister made them. she is very resourceful:)
I would like to see you do it to henna;)

Beyaz dedi ki...

Ben 4 kareli fotoda ki 2. ve 3. yü çok beğendim.
Ablanızın emeğine sağlık gerçekten çok ince bir iş.

biyasimadahagirdim dedi ki...

hepsi güzel oluyor yapılınca, teşekkürler yorum için;)

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Süper olmuşlar,ellerinize sağlık,bayıldım hepsine,gününüz güzel geçsin,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)

Unknown dedi ki...

Ben sudi arabistandan almistim sablonu herseyi hazir kina tupte cok da guzel oluyodu biterse burda nerde bulcam bilemedim

biyasimadahagirdim dedi ki...

Bizimkiler de oradan gelmişti, hac malzemesi satan yerlerde bulunabilir