11 Mart 2009 Çarşamba

el yapımı kart, ayraç ve tokalık;)

sevgili Süreyha için ablalarımla hazırladığımız doğum günü kartı...


Bu daa 1 numaralı ablamın Süreyha'ya yaptığı tokalık;)
"nedir bu tokalık?" diye düşünenler için, ablamın yaptığı diğer tokalığı da eve gidince ekleyeceğim, o fotoğrafta üzerinde tokalar da var ;)

vee ebrulu kitap ayraçlarııı...bu sefer kağıtların kenarını şekilli makas ile kestim..bi de daha önce kurdela bağlamıştım, püskül daha çok hoşuma gitti. sizce?

kendim yaptım diye demiyorum bu fotoğraftaki ayraç benim favorim:) hani eskiden bozuk parayı kağıdın altına koyup üzerindeki yazıları ve Atatürk resmini çizerdik hatırladınız mıı? işte o teknikle yapıldı.. 4 değişik şekil olan bir.. hmmm.. aparat mı desem? neyse öyle bi plastik var bizim çocukların, onunla yaptım.

Güle güle kullan Süreyha cım... bu arada blogtaki simitleri görüp görüp msn de "simit istiyorum" diye ağlıyor Süreyha :) New york ta bulabileceğini söylemişler, inşallah New york gezisinde simit bulup yersin;) gerçi buranın simitlerinin yerini tutmaz ama neyse :P

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler benim becerikli ablam!! Senin kitap ayraçların dünyanın 4 bir yanında! Japon arkadaşımda , Amerikan arkadaşaımda , Amerikan ailemde ve Türkiye 'ye gelecek benle=)Her şey için teşekkürler , Türkiye ' ye gelip leziz simitlerinizden yemeyi 4 gözle bekliyorum!

biyasimadahagirdim dedi ki...

sen hele bi gel simit işi kolay;)

www.yapyapistir.com dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık.