10 Mart 2009 Salı

bi "balık" tan başka nasıl damacana beklenir ki:D

tubiornat2b demişken onun yaptığı damacana kutusu aklıma geldi :D benim yaptığımı 2 numaralı ablam kullanıyodu demiştim ya , bunu da 1 numara kullanıyor.. ablalara çalıştık yani kursta;)
balıkları yaparken epey uğraşmıştı tubi, önce internetten değişik balık fotoları bulup renkli çıktı almıştık, bi hamur vardı (ne hamuruydu hatırlamıyorum şimdi) balıkları onun üstüne koyup damacanaya yapıştırmıştı. kapaktaki ve yerdeki deniz yıldızını ben yapmıştım:D rölyef pasta ile mercanları yapıp boyamıştı. bir de mozaik tutkalı ile balıklara hava kabarcığı ve birkaç deniz kabuğu, işte sonuç:) eline sağlık ablacıgım

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık güzel kardeşimin:),severek kullanıyorum...inşaallah kendisi için de yapabilir zira geri vermek zorunda kalabilirim ;))

not:kapaktaki denizyıldızı özgürlüğüne kavuşmak üzere... birisi(!) iyi yapıştıramamış :D

Adsız dedi ki...

:)ablacım onu senin için yaptım :) verilen mal geri alınmaz ;)
sende bana yaparsın ne var :P