12 Mart 2009 Perşembe

nuuuur teşekkür ederiz;)

Bi yaşıma daha girdim:D
öksürük olunca balla karıştırıp zorla yedirir annem, mecbur olunca pek hoşuna gitmiyor insanın doğal olarak ama zencefili severim:) özelllikle çayını... zencefil-limon karışımı bitki çayını değil, sade zencefil olan bir çay vardı birkaç sene önce artık piyasada yok (yada buralara gelmiyor) işte o çayı daha çok severdim acı acı, boğazında acısını hissetmek hmmm....

çayının acısı, bu fotoğraftakilerin acısı yanında devede kulak:)
çook merak ettiğimiz taze zencefili nihayet yiyebildik;) nurum göndermiş taaa istanbullardan sağolsun;) evet garip meraklarımız var ailecek farkındayım..


öğle tatillerinde biz tost, sandviç vs yerken Oktay usta neler neler döktürüyor mutfakta, haliyle programdaki herşeyi canımız çekiyor, zencefili bile:))))) konuklarının ağzına atıyor bi parça taze zencefili zavallıcıklar kimisi zorla yutuyor, kimisi kamera arkasına koşuyor çıkarmak için :D hakikaten de süper acı, ama çok lezzetli:) ve ayrıca çok şifalı...isterseniz uzmanından dinleyin .. bir kaç parçasını toprağa gömeceğiz bakalım büyüyecek mi... ayrıca et yemeklerinde de güzel oluyormuş, denemek lazım...

NOT: Nur'a teşekkür ettim de bizim kuzene etmeyi unuttum:) o aşermese yiyemezdik ;P

12 yorum:

Adsız dedi ki...

hesnaaaaa allah iyiliğini versin aşerecek başka şey bulamadın mıııı :D :D :))))) şaka bir yana,tazesi hakikaten çok ilginç,acılığı neyse de gevrekliği çok şaşırttı beni,kurusu gibi lifli olacak sanmışım galiba :) bizden de teşekkürler nur :) her ne kadar tanışmıyorsak da ...

Adsız dedi ki...

nuuuurr bende teşekkür ederim :) çok merak ediyorduk gerçekten..
bu arada 1 nolu ablacım, bu da lifli merak etme.. ama bir o kadar da gevrek ;)

Adsız dedi ki...

herkese selam nur ben :)))

ne demek bişey değil kuzeninizin aşermesini beklemenize gerek yok ki herzaman bir istediğini varsa gönderirim istanbuldan...

Bişey değil :P

Unknown dedi ki...

yaa tek ben aşermiyorum kii.. tubayla reyhan destek oluyo bana... çoktandır istiyorduk ama taze zencefili iyi ki nurumuz var istanbulda başka kimseden isteyemezdim heralde:D teşekkürler nuur..

Adsız dedi ki...

bişey değil canım afiyet olsun yarasın, senin canın ne isterse hemen yollarım unutma bu zamanını iyi kullan ama, ne istekler varsa sıralaaaa yaz meyvalarıda içinde bulurum ben çevre çoook :DDDD

Adsız dedi ki...

Ben taze zencefili Singapur'da keşfettim. Orada Spa merkezlerinde zencefil-limon çayı veriyorlardı, aromaterapik bir çay olduğu için vücudu da dinlendiriyordu. Bir tavsiye de benden, katı meyve sıkacağında meyve suyu yaptığınız zaman bir nohut büyüklüğünde (bardak başına) zencefili de geçirin katı meyve sıkacağından... Afiyet olsun (ben geçen gün ananas-elma-mandalina ve bir parça zencefil yaptım, mükemmeldi)

biyasimadahagirdim dedi ki...

hmmmm evet hayal edebiliyorum lezzetini:) teşekkürler seher tavsiye için mutlaka denicem meyve suları ile..eminim bütün meyvelere yakışırtır;)

Adsız dedi ki...

Merhaba zencefili bende oğluşlarıma veriyorum.Ama toz halinde demliyorum.Balla karıştırıp içiriyorum.(çocuklar 10 ve 2,5 yaşında)

Adsız dedi ki...

bende çok seviyorum zencefili ıhlamurla kaynatıyorum birazda elma kabuğu atıyorum içine şeker yerinede bol bal süper bir grip ilacı oluyor

biyasimadahagirdim dedi ki...

hmmm bu tarifi mutlaka denicem ;) teşekkürler

nur dedi ki...

huuuu arkadaşlar ekdiğiniz zencefiller noldu varmı haber ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

haber yok daha bende merak ediyorum:) gömdük bakalım toprağa.. nasıl bakıcaz bilmiyorum:) çıkarıp lazım olduğu kadar kesin, bi daha dikin diyordu internette..