29 Mart 2009 Pazar

Başpare siparişi alınır ;)


15 yorum:

CaDı No: 1 (bİr) dedi ki...

biyaşımadahagirdim teyze lüttfennn onlardan birini bana ver yani başparelerden birini demek istedim . ben kendi neyimin boğumlarını rengarenk boyayacağım ya uygun bi tane varsa alayım lütfennn..!!

biyasimadahagirdim dedi ki...

neden olmasın, sen yeterki üfle;) istediğin renkte yaparım

Butikpartim dedi ki...

Çok güzel,ellerinize sağlık..İlk defa görüyorum,çok hoş..

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bende bir yaşıma daha girdim nedir bu başpare? renkler boyama çok güzel görünüyor

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hmm araştırınca öğrendimki ney veya kaval ağızlığıymış. umarım yanılmıyorumdur.

biyasimadahagirdim dedi ki...

doğru:) neyin üst kısmına takılıyor
"fimo başpare" başlığında neyimin fotoğrafı var

http://biyasimadahagirdim.blogspot.com/2009/02/fimo-baspare.html

Smyrnote Design dedi ki...

Ne kadar değişik ne kadar güzel olmuş renk karışımları falan...eline sağlık:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

Unknown dedi ki...

Bende bir başpare almak istiyorum yardımcı olur musunuz?

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba,
fimo kaplama başpare artık yapmıyorum, ama normal ahşap, boynuz başpare isterseniz yardımcı olabilirim..

biyasimadahagirdim@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz

Unknown dedi ki...

Ahşap başpare istiyorum :) El yapımınızı çok beğendim.Size nasıl ulaşabilirim?

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba
babam ahşap başpare yapıyor ama ben artık bu yazıdaki gibi fimo kaplama yapmıyorum ... sade ahşap başpare isterseniz biyasimadahagirdim@gmail.com mail adresim

Unknown dedi ki...

selamlar,mail gönderdim fakat cevap alamadım?

biyasimadahagirdim dedi ki...

Merhaba, spam e mi gitti acaba ? :S