29 Mart 2009 Pazar

Başpare siparişi alınır ;)


15 yorum:

CaDı No: 1 (bİr) dedi ki...

biyaşımadahagirdim teyze lüttfennn onlardan birini bana ver yani başparelerden birini demek istedim . ben kendi neyimin boğumlarını rengarenk boyayacağım ya uygun bi tane varsa alayım lütfennn..!!

biyasimadahagirdim dedi ki...

neden olmasın, sen yeterki üfle;) istediğin renkte yaparım

mosquito dedi ki...

Çok güzel,ellerinize sağlık..İlk defa görüyorum,çok hoş..

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bende bir yaşıma daha girdim nedir bu başpare? renkler boyama çok güzel görünüyor

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hmm araştırınca öğrendimki ney veya kaval ağızlığıymış. umarım yanılmıyorumdur.

biyasimadahagirdim dedi ki...

doğru:) neyin üst kısmına takılıyor
"fimo başpare" başlığında neyimin fotoğrafı var

http://biyasimadahagirdim.blogspot.com/2009/02/fimo-baspare.html

Smyrnote Design dedi ki...

Ne kadar değişik ne kadar güzel olmuş renk karışımları falan...eline sağlık:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

taha ibrahim ÇITTIR dedi ki...

Bende bir başpare almak istiyorum yardımcı olur musunuz?

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba,
fimo kaplama başpare artık yapmıyorum, ama normal ahşap, boynuz başpare isterseniz yardımcı olabilirim..

biyasimadahagirdim@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz

Beyza Ş. dedi ki...

Ahşap başpare istiyorum :) El yapımınızı çok beğendim.Size nasıl ulaşabilirim?

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba
babam ahşap başpare yapıyor ama ben artık bu yazıdaki gibi fimo kaplama yapmıyorum ... sade ahşap başpare isterseniz biyasimadahagirdim@gmail.com mail adresim

Beyza Ş. dedi ki...

selamlar,mail gönderdim fakat cevap alamadım?

biyasimadahagirdim dedi ki...

Merhaba, spam e mi gitti acaba ? :S