23 Mart 2009 Pazartesi

Kirli Pati

Ne zormuş kedilerle uğraşmak, biz bir tanesiyle baş edemiyoruz evinde 5-10 kedi besleyenler kimbilir napıyor.. Her şeyi yemiyor, tamam o neyse deee şu sokak merakı olmasa;)
Kapıda nöbet tutuyor, giren çıkan olursa aradan sıyrılmak için:D 2-3 kere de pencereden kaçtı yaramaz... (evimiz 2. katta) bişey değil çıksın dışarıya ama sonuç....KİRLİ PATİLER.....
Hiç saklanmaya çalışma Tarçın efendi dooooğru banyoya:D
(yıkanmaya da alıştı garibim;) ee napalım o da kaçmasın dimi )
annem diyo ki "torunlarımı bile bu kadar çok yıkamadım" :) hele bir ara her gün kaçıp çamur içinde geliyordu. sadece ayaklarını yıkamaya çalıştık birkaç kez imkanı yok yıkatmıyor. bir leğeni var koyuyoruz içine duşu tutunca hiiç kıpırdamıyor garibim:) missss gibi oluyor;) bir de saç kurutmadan korkmasa süper olacak ( çok şey mi istiyorum acaba:D )

Not: kedi yıkanmaz diyeceksiniz ama tüyler uzun olunca yala yala bitiremiyor:D kedisini yıkayanlara tavsiye (varsa tabi:D) şampuanlar, duş jelleri neler neler denedik,güzel köpürüyorlar ama kesinlikle beyazlatmıyor. yeşil sabun kesin çözüm,pambik gibi oluyor;)

Beyimiz rahatına o kadar düşkün ki yastıksız da uyumuyor. Temiz olunca kıyamıyoruz ama sokaktan geldiyse bir bağırıyorum " git yerine yat" diye. Mecburen kalkıp gidiyo;)

işte tarçının halısı ve yastığı...

NOT: dışarı çıkarmak istemememizin sebebi sadece kirlenmesi değil, korkuyoruz hastalanacak diye, ilk fotoğrafta yüzünde tırmık izi var. en son kaçtığında da kulağında küçük yaralarla geldi:(
şu kedileri evde tutmanın yolunu bilen varsa yardım etsin nolur;)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

reyhan teyze bence tarçın o yastığı ve halı yı beğenmiyor da o yüzden başka alanlarda yatıyor değil mi yoksa mis gibi yatağı dururken neden başka yerlerde yapsın:P

Adsız dedi ki...

evet tarçın bey dışarıya çıkınca hasta oluyor ben şahidim mesela daha cuma günü banyoya kustuğuna şahit ldum :) hatta evin anası (halam) banyoyu kötü kokudan kurtarmak için parfümlemiştide ortalık daha beter kokmuştu :) bu arada tarçın bey git paşa paşa yerinde yat aybükecik geldiğinde diğer yerlerde tüyünü görmiyeyim :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

sağol aybükenin annesi, ben evde yoktum o zaman ama yaşamış kadar oldum sayende:P :)))))

Adsız dedi ki...

ya bu benim kedoşumun kardeşimidir nedir aynı:)
birde yeşil sabun dediğiniz bildiğimiz yeşil sabunmu? tüy dökme yapıyormu? çünkü ben pantenle yıkadığımda çok döküldü çok üzüldüm:(
bir kere aldığımızda bir kere kaçtığında bir kerede patileri pislendiğinde yıkamıştım . pek hoşlanmıyor ama missss gibi oluyor. benim kedoşum şu an tahmini 10 aylık sizinki?
sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

bizim yaramaz kaç yaşında bilmiyoruz. 5-6 aydır bizimle(kedilerin zamanla nasıl değiştiği hakkında da pek bilgim yok onun için tahminde bulunamıyorum) ama çok hareketli olduğu için yaşına girmediğini düşünüyoruz..
tarçın dünden beri yine sokaklarda, mart ayı bitse acaba vazgeçer mi kaçmaktan:D
gelince yine yıkanacak haberi yok.. tüyleri yıkandıktan sonra 1 saat tarıyoruz, dökülüyor ama yeşil sabundan olduğunu düşünmüyorum. zaten ne kadar dökülse de maşallahı var bitmiyor:)) siz yeşil sabun bir deneyin bemmmbeyaz oluyor;)