10 Ocak 2011 Pazartesi

Teşekkürler Marifetli Peri ;)

Perşembe günü eve geldiğimde bir paket beni bekliyordu. İçinden de bu güzel hediyeler çıktı:) 
Marifetli Peri hoş bir sürpriz yapmış. Çoook teşekkür ederim, yılın ilk günlerine güzel bir sürprizle başladık, hadi hayırlısı:)) Magnetlerde gözüm kalmıştı zaten:) Buzdolabına yapıştırsam bizim çocukların oyuncağı olur, yok cıks olmaz vermem:))) 
İyi de ben bunları kullanmaya kıyamam kii:)
Belki biraz güzel kitap ayracımı kullanırım;) İğneliğe de cırt cırtlı bi bant yapıp dikiş makinesine bağlamayı düşünüyorum, diğerlerini saklayacağım:D

18 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

süper cicişler gerçekten. iyi günlerde kullan canım...

Nilgün Komar dedi ki...

güle güle kullan cicişlerini..

Özden CEYHAN dedi ki...

Evet biyaşıma daha girdim
yeni yıl gerçekten size süprizlerle geldi:))Çok güzel.
Sabahda yorum yazmıştım size ama gönderemedim galiba.
Bloğumu ziyaret ederseniz benimde süprizim var.Bilmem nasıl değerlendireceksiniz.:)

lolipu dedi ki...

Mandalları ben de çok sevmiştim, diğerleri de çok güzel:)) güle güle kullan:))

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzeller, güzel günlerde kullan inşallah.

Nur dedi ki...

güle güle kullan hediyelerin çok güzel :)

Sevil Şahin dedi ki...

hediyeni iyi günlerde kullan tatlım
sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzeller sevgiyle yapılmışlar belli oluyor.

biyasimadahagirdim dedi ki...

oytunla hayat; evet çok güzeller, teşekkür ederim;)

özden ceyhan; özden bey sabahki yorum da geldi, benim işyerindeki internet bağlantımda sorun var bu yazıyı dün gece hazırlamıştım:) yorumlara şimdi bakabilme fırsatım oldu, hemen geliyorum ;)

lolipu; teşekkür ederim;)

yemyeşildeniz; teşekkürler;)

nur; teşekkürler, kullanmaya kıyabilirsem kullanacağım:)

sevil; teşekkürler;)

örgüçantam; evet bencede;)

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Wao...its really cute..nice gift...hmmmm...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Canım utandırdın beni. Zaten telefonda da teşekkür etmiştin. Çok zarifsin. Hepsini de içimden gelerek yaptım ve gönderdim, lütfen zevkle kullan. Bozulurlarsa bir daha yaparım ne olacak:)

Yorum yapan ve beğenen arkadaşlara da çok teşekkürler.

Not: Bugün benim de internetimde sorun vardı, yazını yeni gördüm...

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; yeees i m very lucky;)

marifetli peri; örgüçantamın da dediği gibi sevgiyle yapıldığı çok belli zaten;) teşekkürler..

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar güle güle kullanın:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

Unknown dedi ki...

çok güzeller :) güle güle kullan :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)

İlkin dedi ki...

Magnetller çok güzel minnoş : güle gül kullan darısı bize kehkeh

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) teşekkür ederim