14 Ocak 2011 Cuma

Sulu boyanın hali başka;)

Babam yağlı boyadan sulu boyaya geçiş yaptı, bir süredir ağırlıklı olarak suluboya resimler yapıyor.
Fotoğraflarını çektikçe yayınlayacağım (abla marifetleri, baba marifetleri blogu devredip gideyim ben en iyisi:)))  )
Sulu boyanın renkleri de bir başka değil mi...
(her ne kadar aşağıdaki fotoğrafı güzel çekemesemde:D  )
2 küçük resmi de kendi odam için çerçevelettim çok güzel oldular ama hala nereye asacağıma karar veremedim:) Odamın acilen bir düzene ihtiyacı var!!
-------------------------------
Bu da alakaya maydanoz (kereviz salatasına maydanozlu uğurböceği)
Uzun zaman oldu taslağı hazırlarken ne düşünerek aynı yere kaydetmişim bunları hatırlayamadım:))
Uğur böceğini bir blogta görmüştüm ama hatırlayamadım. Benimkinin benekleri biraz yamuk oldu ama neeeyse :)
Kereviz salatasını çok sevdiğimi söylemiş miydim¿ ;)

27 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ailece marifetlisiniz ne diyeyim... Babanın ellerine sağlık. Uğur böceği de çok güzel olmuş. Kereviz salatasını ben de çok severim.

tubiornat2b dedi ki...

babamın verdiği güzel yağlı boya ve karakalemleri duvarlarıma yerleştiresem, sulu boyalara da sulanıcammm :)~~~

xcelis dedi ki...

Babanızın emeğine sağlık gerçekten harika resimler uğur böcüklerinde şahane olmuşlar bu arada üstteki kanepelerin en alt kısmındakiler tost ekmeğimi

biyasimadahagirdim dedi ki...

marifetli peri; teşekkür ederiz;) kereviz sevgim bir başka soyarken bile dayanamam yerim :)

tubiornattubi; sanki kaç tane duvarın var as gitsin işte:) sonra sulanırsın sululara:D

xcelis ; teşekkürler;) evet tost ekmeğini üçgen üçgen kesmiştik, bazılarına salçalı bir sos, bazılarına zeytin ezmesi sürmüştük,üstüne de kaşar+salam+zeytin üçlüsü;)

Sihirlitorba dedi ki...

ımmmm kerevizi çok sever ve sayarım,başkalarının aksine :) en sevdiğim ve saydığım hali de salata olan halidir ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

ayyynen katılıyorum:D

SARI MELEK dedi ki...

ailecek marifetli bunlar anacım :)babanın ellerine sağlık. o yetenekli ellerinden öpüyorum:) çok güzel olmuş. ben babama fırça desem, badana fırçası anlar:)) sağolsun hiç anlamaz bu işlerden. bizim ailenin tek haylazı, durduk yere sanata ve el becerilerine merak saranı ben oldum:)) ah ah! onun için anlaşılamadım:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiz;)
zaten bu merak durduk yere çıkıyor:D içinden gelmezse olmaz dimi;)

Asahhara dedi ki...

Resimler gerçekten çok güzel. Babanıza tüm beğenilerimizi iletin lütfen.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler, iletirim;)

Özden CEYHAN dedi ki...

Bie babadan başka babaya selamlar sevgilerrrr..:)
Ellerine sağlık çok güzel resimler.Ve bir tiyo vermek istiyorum.Bu resimlerden kücültüp mutlaka yapacağın minyatürde biryerlere as :)) Minyatürünün değerine değer katacaktır eminim..

Özden CEYHAN dedi ki...

Bir şey daha söylemem lazım:) Ben şu an bir resim galerisi minyatürü yapıyorum, Ama resimleri şövalyelere ve duvarlara yapıştırdım.Bu resimler çok canlı ve güzelmiş daha önce yayınlamış olsa idin sizden izin alıp kullanmak isterdim.:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

süper fikir:D o kadar küçülür mü acaba ¿ ah bir de renkli yazıcım olsaydı, kırtasiyeden çıktı nasıl çıktı alacağım minicik şeyi:))) biraz düşüneyim resimlerin yanında başka çıktılara da ihtiyacım olabilir:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

gerçekten mi? güzel olurdu tanıdık resimleri o galeride görmek:) merakla bekliyorum resim galerinizi:) belki babamın atölyesinin minyatürünü yaparım bende bende:))) neyler ve resimler , ama çook karışık vazgeçtim :D:D:D

francesca mckennitt dedi ki...

Kesinlikle, suluboyanın yeri ayrı ve onu yapmak bence daha zor. Çok güzel yapmış baban, en iyisi:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

yağlıboyada kat kat sürülüyor boyalar ama sulu boyada geri dönüş yok sanırım:)
teşekkürler yorum için;)

ÖZGE ŞAT dedi ki...

aaa suluboyaaaaa,hani şu benim durmadan "vaktim olursa yapacağım yapacağım yapacağımm"deyipte vakit için bahane ürettiğim suluboyaaaaa:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ailede marifetsiz kimsenin olmadığı kesin, babanızın ellerinden öpüyorum harika resimler. sofradaki uğurböceği detayı hemen gözüme çarpıverdi, çok hoş bir ayrıntı

Nedret dedi ki...

Beyefendiye tebriklerimi iletirsen sevinirim. Sevgiler.

biyasimadahagirdim dedi ki...

çizer; bence bahane üretmeden başla zevkli bir uğraş;)

yetenek-sizin; teşekkür ederiz;)

Nedret abla, iletirim teşekkürler;)

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Such a nice paintings..very creative family..MashaAllah...these paintings are really stylish..

Adsız dedi ki...

resimler harika. bravo

o uğur böceğini ben de yapmalıyım acilen. oğlum görünce sevinçten deliye dönecek.. teşekküler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thank you;)

Sevgi'nin G'si; teşekkürler, evet ben bile seviniyorum görünce böyle şeyleri:)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

aaaaa bizim uuuu bidiii lerinden :D bizde aybüşün doğumgününde makarna salatasını uuuu bidili yapmıştııkkk :D bu arada eiştemin eline sağlık suluboya çalışmaları çok harika olmuş

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet biz de çok seviyoruz sulu boyalarını;)

İlkin dedi ki...

Sendeki yeteneğin kimden geldiği şimdi belli oldu :) ellerine sağlık amcanın çok güzeller...

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) teşekkür ederim
annemin de hakkını yememek lazım:D