9 Ocak 2011 Pazar

Düğmeli Son Yazı & Bir Mim

Önceki yazıda oluşan beklentiyi karşılamak için, daha önce yaptığım ve ne olacağına henüz karar vermediğim (broş, taç, toka vs )  düğmeli şeyi yayınlamak zorunda hissettim kendimi:) 
Hala bir eksiği var gibi görünüyor gözüme:) Zincirin üstüne bir fiyonk mu kondursam...

***********
Sevgili Dokuztepe beni mimlemiş bu sefer sorular kolay gibi bakalım cevaplayabilecek miyim:) 

1- Kaç Yaşındasınız ?
28 ( 29 a tam bir ay kalmış 28 demenin tadını çıkarayım müsadenizle :P )
2- İsminizin Son Harfi Ne ?
N ( sorular kolay bu sefer dedim ama soruları hazırlayan kişiye seslenmeden yapamayacağım """iyi dee bu Ne işe yarayacak son harfim?!? :) """ ismimin tamamını söyleyeyim ne yapacaksın son harfini:P   )
3- En Sevdiğiniz Renk ?
Ayrım yapmıyorum, hepsinin yeri ayrı:)
4- Kilonuz Kaç ?
Emin adımlarla ilerliyor:)55,... 61,62,63(son durum buralarda sanırım:)  )
5- Boyunuz Kaç ?
Bak işte o ilerlemiyor :)) 1,69 bilemedin 1,70 :P
6- Ailenizin Kaçıncı Çocuğusunuz ?
4  (mimin en kısa cevabı bu oldu biraz uzatayım:D  )
7- En Sevdiğiniz Şarkı ? 
Hmmmm.. Ennn sevdiğim şarkı diye birşey yok galiba, sevdiğim şarkılar vardır ama hiç aklıma gelmiyor şimdi...
8- Sizce Sarışın Mı Esmer Mi ?
Hmmm bu ne şimdi:) 
9-Sigara Kullanıyomusunuz ?
9-Alkol ?
* Dokuztepe bu mimde 2 tane 9.soru var, bunun nickinle alakası var mı acaba:)) 
İkisine aynı anda cevap verebilirim zaten. İkisini de kullanmadım, kullanmıyorum, kullanmayı düşünmüyorum, kullanmayı istemiyorum, kullanmayacağım :))) 
10-Çayı Fincanda mı İçersiniz Çay Bardağında mı ?
* O anki çay içme isteğime göre değişir, bazen kupa, bazen ince belli bardak;) İş yerinde genelde kupa ile içerim (biraz üşengeçlikte var sanırım :P  )

12 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık zincirin aksesuarla birleşme noktasına bir fiyonk çok yakışır. sevgiler

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Its pretty cool post,i love the buttons creation & mostly to read all question answers...i am happy because i was able to answer most of these questions from you...aaah'hha'aaa.....i know you very well BOSS...hmmmmmmm

Özden CEYHAN dedi ki...

Günaydınnn..:)
Bu haftaya güzel bir süprizle başladınız sayılır.
Bloğumu ziyaret ederseniz sevinirim.:))

Nilgün Komar dedi ki...

ilki ne zamandı ben gene kaçırdım bir çok şey .. hemen koşup bakıyorum hepiciğinee

oytunla hayat dedi ki...

kırmızı fiyonk yakışır bence bir yerlerine :)) zira çiçek demetine benzettim düğmeciklerle...

Nilgün Komar dedi ki...

nasıl son? ben daha fazla düğmeli yazı bekliyordum :(

Dokuztepe dedi ki...

Teşekkürler canım:))
Bence fiyonk veya dantelle birşeyler yapıp bir hareketlilik verebilirsin. bej rengi bir dantel:))
sevgiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgüçantam; evet evet bir fiyonk şart;)

creative mind; thanks dear, i know you know me hahaha:)) i sent mail to you;) see you later

özden ceyhan; biraz sonra blogunuzdayım, merak ettim sürprizi;)

nilgün; yaa evet izlenen bloglar çoğaldıkça kaçan yazılar çok oluyor:) önemli değil yakalarsın ben çok hızlı blogger değilim :D

oytunla hayat; ;) kırmızıyı düşünücem sağol;)

nilgün; aa seni mi kıracağım yaparız düğmeli bir post daha:) ama biraz ara vereyim :D

dokuztepe; ben teşekkür ederim;) dantel de güzel fikirmiş kafamı karıştırdın, ne yapsam acaba:)

bahar yorgun dedi ki...

sondan önceki düğmeli post mu yoksa kesin son post mu :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

ay bilmiyorum kafam çok karışık:))

İlkin dedi ki...

Sonunda bu düğmeleride kullanmışsın :) renkli iplerle dikmen hoş bir hava vermiş

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet ama daha çook var kullanılacak düğme:) renk katmak lazımdı iple yaptım bir de fiyonk olunca daha güzel olacak gibi:D