3 Ocak 2011 Pazartesi

Düğme Yenileme

Kruvaze mantom biraz(!) dar gelmeye başlamıştı (nedensee :) hiç kilo da almadım ama neeeyse:D  )
Düğme düzenini değiştirip normal tek sıra hale getirdim. Ee hazır değişiklik yaparken biraz da renk gelsin dedim;)

İşte ilk hali; 

Ve son hali; 
3 nolu ablamın şalı da çok uyacak el mi koysam ne:))) Neyse artık renkli bir broş yapar idare ederiz:P 
Düğmeleri diktikten sonra siyah kurdele geçirip fiyonk yaptım ama her zamanki gibi düzgün fiyonk yapmayı becerememişim:D

34 yorum:

abla no:1 dedi ki...

çok güzel olmuuuşşş :) güle güle giy

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim, bugün giydim:)

ilknur oymak dedi ki...

insan marifetli olursa herşey böyle degerlenir

MAYRI dedi ki...

İş bilenin kılıç kuşananın demişler.
Elinize sağlık...
<:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

ilknur; teşekkür ederim;)

mayrı; teşekkür ederim şımartmayın beni:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten. Mantonun havası değişmiş. Güle güle kullan yeni halini.

biyasimadahagirdim dedi ki...

marifetli peri ; teşekkür ederim, şimdilik güle güle kullanıyorum zaten;)renklerin enerjisinden olsa gerek:D

medanşeri; :))) evet evet kedi:))) dar olmasa belki cesaret edemezdim, zaten eskidi, biraz da böyle kullanayım dedim;)

Meryemce dedi ki...

mantonuzun yeni hali çok şık olmuş. iyi günlerde giyin.

Nur dedi ki...

ellerine sağlık

Kalbişeker dedi ki...

Çok şeker olmuş..Ben de bölye rebkli bir şeyler yapıyorum yakında yayımlayacağım :)

2nolu abla... dedi ki...

tahmininden güzel olmuş kız... Büyümeyen küçük kardeşim benim :) güle güle giy...

Neşece herşey dedi ki...

süper olmuş süper güle güle giy sırtında paralanmasın..

Sezsel by Sezgi dedi ki...

rengarenk olmuş kurdelelelerde hava katmış walla süper..

Nedret dedi ki...

Bambaşka olmuş, aklına kurban...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık harikasın vallahi süper olmuş renk renk şallar alırsın üzerinede harika olur.

bahar yorgun dedi ki...

çok havalı olmuş ;) ah ahhh bende de böyle bir kaşe manto vardı. 4 sene giydim her sene düğmeleri biraz daha kayıyordu :))

İlkin dedi ki...

Değişik bir hava vermiş güle güle giyin. Bu siteye yorum yazmayı çok seviyorum :) soru sorulsada sorulmasada bütün yorum yazanlara cevap yazıyosunuz bazı bloglarda soru sormana rağmen zahmet edip cevap bile vermeyenler var :)

tubiornat2b dedi ki...

:D senin olsun dedim ya şalı çok ayıp :P

biyasimadahagirdim dedi ki...

meryemce; çok teşekkür ederim;)

nur; teşekkürler;)

sevgi sevdalısı; seviyorum renkli şeyleri, hadi hadi yayınla merak ettim:)

2 nolu abla; "büyümeyen küçük kardeş" te bir ima mı vardı acaba:S :)küçük cadı siyah mantosunun süslenmesini istemiyor biliyo musun:) eşşşek kadar teyzesi renkli düğme yaptı o siyah giyecekmiş:D

2zannesi; hmmm teşekkür ederim(iyi bi dilekti dimi bu:)) )

sezgi; teşekkür ederim, kurdeleler renkleri biraz kırdı sanki, onun için yaptım, hani çok renkli görünmesin diye:))

nedret abla; teşekkür ederim;)

örgüçantam; evet ablamın şalında gözüm var:D

bahar ; :))) ilahi:) önümüzdeki birkaç ay düğme kullanmazsın artık :D

ilkin; teşekkür ederim;) (şimdi burda blogger dedikodusu yapmayalım ama evet var:) insanın yorum yazası gelmiyor cevap alamayınca dimi:) ) her zaman beklerim yorumlarınızı ;)

tubiornattubi; yaaa tabii dil ucuyla söyledin :P aslında benim şalın rengi senin mantona daha çok uyuyor bi düşün :)))

oytunla hayat dedi ki...

ellerine sağlık canım. süper fikir vallahi :))
şu fiyonk işini bir türlü bende beceremiyorum nedense :) millet makine gibi aynı boy çıkarırken ben deve cüce oynuyorum hahaaaa :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))) evet ya internette düzgün fiyonk yapım aşaması var mı acaba:D
teşekkür ederim yorum için;)

2nolu abla... dedi ki...

estağfirullah canım hayranım imajına ve cesaretine ;) fiyonk bence de renkleri kırmış daha güzel olmuş...

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Its very smart..i really cant understand your last post..but now i understand very well...super cute turned out...MashaAllah...

Adsız dedi ki...

Canım isin vermedim ya :) dedikoduya girmez genel olarak konuştum. Aynen öyle insan yazmayı istemiyor bir süre sonrada uğramıyor bile bloga :)

nihalasli dedi ki...

Montun havasi degismis birden hem de tek dokunusla:)
Iyi yillar diliyorum..

biyasimadahagirdim dedi ki...

2 nolu abla; teşekkür ederim :)

creative mind; ;) thanks

ilkin; ;):):D

nihalaslı; teşekkür ederim;)

Adsız dedi ki...

Çok cici olmuş buuu :)) ayrıca ilkkez görüyorum düğmeye fiyonk atıldığını, süper bir fikir.
Eğer günün birinde bende değiştirme işlemine tabî tutarsam düğmeleri, deneyeceğimdir.. :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

daha önce hazır aldığımız giysilerde görmüştüm ben de hoşuma gitmişti denedim;)

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzel olmuş....

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

Cafe Pepela dedi ki...

Ama bu çok cici olmuş!..

Unknown dedi ki...

ne kadar cici ne kadar rengarenk olmuş ellerine sağlık.

Kalbişeker dedi ki...

Hani burada dediğim renkli renkli bir şeyler yelekte kullandığım renkli iğnelerdi:)Onları bi firmanın numunelerinden aldım ama bulursam yine sana göndermek isterim :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

kitap cadısı; teşekkür ederim;)

sevgi sevdalısı; evet iğneleri görünce anlamıştım :) yelekte çok güzel durmuş, niye yapmıyorlar öyle rengarenk iğneler:)düşünmen yeter teşekkür ederim;)