11 Ocak 2011 Salı

Abla no:1 kınaları

Tabiki abla no:1 ;)
ve tabiki arşiv temizlemece:D

12 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Biliyorsun, oraya gelebilme ihtimalim var. Ve biliyorsun ben abla no:1'in yaptığı bu kına uygulamalarını çok beğeniyorum:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) yani? :D
bekliyoruz;)

Adsız dedi ki...

Abla no:1 in kınalarına uzaktan bööle melil melil bakıyorum anca :) Çok güzeller..

biyasimadahagirdim dedi ki...

bir dahaki sefere zoom yaparız:)))
teşekkürler yorum için

Özden CEYHAN dedi ki...

Benim böyle kına özentim yok çüok şükür:))
Bayan olarak yapanada yaptıranada yakışıyor.:))
Bu arada üçüncüyü hala bulamadım.Ya işlerinin yoğunluğu veya cesaretsizlikleri nedeniyle katılmaya çekindiler.Sıra ruşen hanımda ondan cevap bekliyorum oda olmassa zaten Sarı Melek çok istekliydi o kesin:))
Cuma günü minyatürlerinizi gönderirsem pzt-salı elininzde olacak.( Lütfen mail adresime kargo için adresinizi şimdiden bırakırmısınız.)

biyasimadahagirdim dedi ki...

ben nasıl cesaret ettim bilmiyorum:) merakla bekliyorum 2. rakibimi:D

İlkin dedi ki...

Elde hint kınası çok güzel gözüküyor ama hiç denemedim dikkat çeker diyerek ama kış eldiven takılabilir dışarda :) kehkeh

biyasimadahagirdim dedi ki...

çok uzun süre dayanmıyor zaten :) hem sadece ele yapmıyor ablam:) kola ayak bileğine falan da güzel oluyor:D

Sihirlitorba dedi ki...

özellikle son fotoğraftakine bayıldım...ben de istiyorum,ama nasıl yapiciiim...bu kadar yetenekli değilim maalesef ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

haklısın herkesin böyle ablası yok:D şanslı mıyım neyim:))

Selen dedi ki...

bildiğimiz kınayı suyla karıştırıp sıkacağımız kabamı alıyoruz:) çook güzel olmuş bunlarr

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiz;)

bildiğimiz kına ile koyu renk elde etmek zor ve uzun sürer sanırım.. bunlar tüpte satılan hazır kınalar