12 Ocak 2011 Çarşamba

(Günün)² - Yumurta Ailesi;)

Çift sarılı yumurtadan da babayı yapsaydım tam bir aile olacaktı ama neyse:)

Bebek yumurtayı eniştem (enişte no:1 ) özel olarak getirdi:D
  (hatta büyük bir cesaretle gömlek cebinde getirmiş:)))  ) Tavukların ilk yumurtalarındanmış..
Yumurta üretim tesisinde çektiği fotoğrafları da getirmiş ama yayınlamayı düşünmüyorum:) Kıyamadım kafes içindeki hayvanları görmeye...
Hayvanat bahçeleri ya da pet shoplardaki özgürlüğü ellerinden alınmış hayvanları görünce de içim sızlar...
Neyse... yumurtadan hayvan haklarına geçiş yaptım:))
Laf lafı açıyor , ne aklıma geldi şimdi:) Haberlerde duymuşsunuzdur Tavşanlı Linyitspor-Akhisar Belediyespor maçında Akhisarlı taraftarlar tarafından sahaya tavşan atıldığını !!! Yok efendim adamın kendi tavşanıymışmış da, elinden kaymış düşmüşmüş de, ayağı kırılmış şimdi turp gibiymişmiş de, adı "kırmızı göz"müşmüş de ... Evinde tavşan besleyecek kadar tavşan seveceksin sonra onu o espri olsun diye futbol maçına götüreceksin! O kalabalığın, gürültünün içine... Hiiiç inandırıcı değil. İğrenç bir espri bile yapılır bu durum üzerine " buna kim inanır? Kadir İnanır:P" ööööğğ:))
Not: bir de tavşanla tekrar poz vermiş taraftar, bayaaa semirmiş tavşancağız bakın:)

11 yorum:

abla no:1 dedi ki...

belli ki akhisarlılar "tavşanlı" adının tavşandan geldiğini sanıyorlar.halbuki rivayete göre leblebinin tavlanma aşamasına atfen "TAVI ŞANLI" denmiştir :))

yumurtaları da yemeye kıyamayacak insan haaa :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) best fm deki arzu demişti yanlış hatırlamıyorsam, iyiki ilçenin adı filli falan değilmiş sahaya fil mi atacaklardı diye hahaha:))

sorma abla yumurtalar duruyor hala, bayatlamış mıdır ¿ :S

İlkin dedi ki...

Ben yerim bu yavruyla anneyi bici bici :)

dur ben de bi kek yapayım ..abla no:1 dedi ki...

:)))

buzdolabındaysa bayatlamamıştır da ,sen yine de kahvaltıda yeme de kek-mek yap,bayatladıysa da hep beraber yemiş oluruz heheheh :P

biyasimadahagirdim dedi ki...

ilkin; abla tavsiyesi üzerine yemiyoruz kek yapıyoruz yumurtaları:) 5 çayına bekleriz:D:D

abla ; buzdolabında değildi:) en iyisi sana getireyim şu meyveli kekinden yap:D

Stil Direktoru dedi ki...

haha bööğnü yirim valla ben ilk evlendiğimde yıkardım babam delirme bayatlar dedi ondan sonra vazgeçtim :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) evet bayatlarmış:) dokunduktan sonra elleri yıkamak daha pratik bir çözüm her zaman:D:D:D

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

aahaa...such a funny faces they are showing..hmmm...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yumurtaları görünce anılar canlandıbeni oğluş buzdolabındakilerin üzerini resimlemişti 7-8 sene önce dolaptan elime aldığım yumurtaların üzrinde şaşkın korku dolu ifadeler ve kırm a beniiii yazıları o sabah saatlece gülmüştüm.

canım düşünsene bir an için olayın tersine döndüğünü tav şan adamı kaldırıp atarmış sahanın ortasına beni ne getirdin buralara diye:)))
Sevgiler

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bizim çocuklar da böyle surat çiziyorlar yumurtalarına. Kahvaltıda yumurta haşlaması varsa, surat çizip sonra da kırıyorlar, kafasını patlatıyorlarmış:) Çocklarımın bir sorunu olabilir mi?:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thanks your comment, i miss you too;)

örgüçantam; not kağıdına gerek yok yumurtalar meğer mesaj yazmak için en uygun şeymiş:))
öbür dünyada o tavşan atacak o adamı haberi yok:)

marifetli peri; bence gayet yaratıcı bir fikir;)