27 Ocak 2011 Perşembe

Hayallerimi Küçülttüm ! :)

Gelecekteki atölyeme(/dükkanıma) hoşgeldiniz:)) Sonuç ne olursa olsun ben çok zevk aldım (bir daha yapar mıyım? sanmıyorum :) ama çok eğlenceliydi teşekkürler Özden Abi...)  Hayalimdeki mekanın 3 boyutlu halini yaptım daha ne isterim:D

Bu yazımda bahsetmiştim Özden abinin minyatür yarışmasından..
Ve oylama başladı;) 
Abimizin blogunda söylediği şeye katılıyorum;  
"KATILIMCI ARKADAŞLARDAN SON RİCAM LÜTFEN OYLAMAYI YAPARKEN MİNYATÜRLERE OBJEKTİF YAKLAŞIN SIRF ARKADAŞ HATIRINA OY KULLANMAYIN, GÖRDÜĞÜNÜZ MİNYATÜR ESERİNİN YAPILIŞINA, ESTETİĞİNE,İÇİNDEKİ OBJELERİN BOYUT ORANLARINA, GÖRSELLİĞİNE DİKKAT EDEREK TERCİHİNİZİ YAPIN. YANİ KISA OLARAK ARKADAŞINIZI DEĞİL YAPILAN MİNYATÜRÜ DEĞERLENDİRİN."

Özden abinin blogunu ziyaret edip büyün minyatürleri görüp kararınızı verirseniz seviniriz;) Oylama şartları orada yazıyor..

-------------
İşte genel görünümü ;)

(halıyı ebru kursunda kumaşa yaptığımız ebruların kenarından kırpıp mavi güderi üzerine yapıştırdım )
Rahat fotoğraf çekeyim diye tavanı kapatmadım henüz..
Yerdeki vazo ; daha önce yaptığım kağıt boncuklardan;)
Masanın üzerindeki saksı ; başka birşey ararken tesadüfen bulduğum saksı görünümlü ahşap boncuk :)

10 gündür herşeye "bundan ne olur, şundan ne olur" gözü ile bakıyor insan:)
Ferforje masanın ve birkaç objenin yapımını daha sonra yayınlarım ;)

Masanın üstündeki deniz kabuğu göstermemiş yüzünü:( İnsan fotoğraf çekerken göremiyor detayları, sonra bilgisayara aktarıp büyütünce farkediyor...
Eveeet gelelim dükkanımızın çalışma köşemize:)
Üst rafta kumaş kutular,
onun altında bez pastalar için oyuncaklar,
yan duvardaki rafta da düğmeler ve renkli şeritler (şeritlerin gerçek hali için tıklayın:)  )

Masanın üstünde makaralar, benim makinemin minyatürü (Özden abinin eski model dikiş makinesinden yapmak isterdim ama

Yine ferforje bir ayna ve askı...
(çantanın yapımını da çekmiştim sonra eklerim..rengi de güzel olmuş gerçeğini mi yapsam acaba:))  )

O kadar çok fotoğraf çekmişim ki seçmekte zorlandım, ben de bol bol kolaj yaptım:)
---------
Pencerenin önündeki masa benim keyif masam :)  kahve içerek kitap okuma bölümü:D

---------------
Veeee bez pastalaaar:)))  ( görünce bizim çocukların tepkisi " teyzeee yuh artık bunları da mı yaptın :P "  )
  ( ayrıca büyük cadıma ennn!sevdiği oyuncağı "tavşan"ını verdiği için teşekkür ederim:P  yapıştırdım artık çıkaramam kusura bakma cadı:P artık arasıra oynamaya gelirsin hahaha)
Fotoğrafları ekledim sonra boyutları için fotoğraf çekmediğimi hatırladım:(  dün gece saat 2 ye kadar fotoğraflarla uğraştım :) çok uykum vaaaarr:D
Özden abi yi tekrar tekrar tebrik etmek lazım..Çok zevkli bir uğraş amaaa çook zor ve çok vakit alıyor...(yaparken odanın aldığı halden hiç bahsetmiyorum :P foto çektim ama ekler miyim bilmiyorum :D  )

59 yorum:

ÖZGE ŞAT dedi ki...

OOOOf öncelikle tebrik ediyorum :D harbi tebrik ediyorum çünkü daha bakarken bunların katlanmasını yapıştırılmasını elde oynanmasını hesap ederken benim içim şeyoldu,hani ben 1 yapardım 2 yapardım 3.de hheeeeyt diye bağırarak kendimi dışarı atardım herhalde :D
yarışma şeysinde de başarılar dilemekteyim ayrıca ;)

Funny Me dedi ki...

inanılmaz gözüküyor... harikaaaaa
ne kadar sürdü ? bana bunu yapmak için bir ömür yetmezdi

Funny Me dedi ki...

Bir de objektif olarak oyumu kullandım

Filiz dedi ki...

inanamıyorum, nasıl bir sabırdır bu bunlarla tek tek uğraştığına inanamıyorum :( yaa valla ben bakarken öldüm kalbim sıkıştı ufff amannn:))

hiç yardım edemediği için vicdanı sızlayan ABLA NO:1 dedi ki...

HARİKA,ŞAHANE,MUHTEŞEM bir çalışma oldu,Allah ayyynısının epey bi büyüğünü de nasip etsin İNŞAALLAHHHH :))

İkiz Annesi dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika olmuş hemen oy vermek için gidiyorum:)
Şansın bol olsun sevgiler.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bayıldım, çok renkli çok güzel olmuş. Sanki benim de hayalim gibi olmuş. Şimdi diğer çalışmalara da bakmaya gidiyorum.

yemyeşildeniz dedi ki...

ilk yoruma yetiştim mi acaba :)) cnm gerçekten muhteşemmiş. masal gibi, minik minik çook şirinler. inşallah Rabbim gönlüne göre verir, en az bu kadar güzel bir atölyen olur. sevgiler

adaşehir dedi ki...

çok güzel olmuş ya:)

Delibu! dedi ki...

Çoook hoş olmuş yaa, o kadar şirin ki çok özendim :)
Başarılar.

Unknown dedi ki...

BU GÜZELLİKLERİ YAPAN,BÜTÜN HAYALLERİNİ GERÇEKLEŞTİREBİLİR.MUHTEŞEM

sesiber dedi ki...

Yorum yazmadan önce dakikalrca izledim. Detaylara takıldım, takıldıkça bayıldım. Muhtemelen yazdıktan sonra da bir müddet bakakalacağım. Muhteşem kelimesi çok yetersiz bu güzelliğin, bu emeğin karşısında ama yok öyle bir kelime.
Ellerine, gözlerine, aklına sağlık.
Unutmadan oylamaya gideyim ve facebookta paylaşayım.

Özden CEYHAN dedi ki...

süperr süperr süperrriiEllerine emeğine sağlık ByDG.:))) Boyle bir minyatürü ilk defa yapan için söyleyecek yani şuda böyle olsydı diyecek bir şey göremedim bulamadım.Harikasınız ilki böyle olunca devamı nasıl olur bilemiyorum.Minyatür konusunda istediğiniz desteğe her zaman hazırım.Bilgi, malzeme, fikir alışverişine hep hazır ve nazırım.:)))Tebrikler.başarılarrrr:))

bera dedi ki...

Teyzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! olsun yaa ben kopartıveririm onu merak etme senn :)) hemde emine vermişti onu o yüzden daha da çok seviyorumm

Banuca dedi ki...

Çok ciciiiii.... Sabrını, zevkini, özenini, fikrini kutluyorum, ellerine sağlık, çekimler de çok güzel olmuş:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hayran hayran bakıyorum canım ellerinize sağlık hepinizin. ayrıca dilerim bu güzel minik dünyan gerçekleşir ve senin içinde dolaşabileceğin büyüklüğe ulaşır. sevgiler tebrikler

Sihirli Kokosh dedi ki...

Muhteşem olmuş canım .İnşallah gerçeği de daha güzel haliyle senin olur.İstemek başarmanın yarısıdır

nihalasli dedi ki...

Yorucu gibi gorunsede eminim cok zevklidir..Canta nasil tatli olmus:)

SARI MELEK dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım. Bayıldım:) Süper bir oda olmuş. Her ayrıntıyı düşünmüşsün. Kapıdaki tabelana kadar. Hayellerimdeki oda demişsin. Umarım gerçeğine de kavuşursun tez zamanda. Bir daha da elimden gelmez deme bana. Senin elinden gelmeyen birşey var mı acaba? :))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

biz bu işe elimizi kaptırdık bi kere:)) bence yapmayız desekte devam ederiz giibme gelio:)

tosbagalar dedi ki...

Bayıldım ellerine sağlık. Çok güzel olmuş en çok da ByDG tabelanı beğendim:))

MerveLi Tatlar dedi ki...

büyük bir sabır işi masallaahhh maşallaaah harık olmusşlar detaylar harıka

sergun dedi ki...

Allahımmmmm, hangi birine baksam hepsi pek güzel pek cici olmuş:) bir de ölçekler arasındaki uyum.. ellerine sağlık. (dilerim bi gün gerçeğinin fotoğraflarını da görürüz;) )

Sihirlitorba dedi ki...

çok güzel olmuş cnm...Allah gerçeğini de nasip etsin inşaallah...

tubiornat2b dedi ki...

ellerine sağlık kardeşim benim:D çok güzel olduğunu her salı cuma gördük:P sen yaparken başını bekleyerek destek verdik:P (destek mi bilmiyorum artık hahaha) keşke biz de oylayabilsek blogsuzlar olarak :)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

ya sen İNANILMAZSIN, sadece bunu söylüyor ve saygıyla susuyorum :D

biyasimadahagirdim dedi ki...

çizer; :)) evet devamlı yapmak sabır istiyor, benim için farklı bir uğraş oldu 10 gün boyunca, sıkılmadım;)

funny me; süremiz 10 gündü:) teşekkür ederim

filiz; :) teşekkür ederim, asıl bu hobiyi devamlı yapanların sabrına şaşırıyorum bende:)

abla no:1 ; amiiiiiiiiinn:) sanki biri duvar resmi yapacaktı benim minik odama:P artık gerçeğine yaparsın napalım:))

marifetli peri; inşallah herkesin hayali gerçek olur:)

yemyeşildeniz; bu sefer olmadı bir dahaki sefere inşallah:)) bu arada teşekkür ederim ben de herkese dua ettirmek için yaptım zaten bu minyatürü hahaha:) amiiin:)

adaşehir; teşekkürler;)

delibu; teşekkür ederim;)

oytunla hayat dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrrr :))
harbi süpeeeeerrrrrrrrr...
Nasıl da uğraşmışsın her detayıyla. Ellerine sağlık canım benim. Ama çok iyi bir iş çıkmış gerçekten :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgücüoyuncakçıninem; teşekkür ederim, inşallah bir gün gerçek olur;)

sesiber; çok teşekkür ederim:) sanırım hepimizin benzer hayelleri var ;)

Özden abi; çok teşekkür ederim:) zevkle yaptım ama bundan sonra yine izleyici olarak devam edeceğim sanırım:) sonucu görünce insan seviniyor ama yapım çok zormuş çook:) minyatür için değil ama şu duvarların malzemesi için başka bir düşüncem var, daha sonra fikrini almak isterim malzeme ve temini konusunda, şimdilik biraz dinleneyim:D

bera; merake etme sen burada daha güvende tavşanın kaybetmem eminenin hatırasını ;) :) :P

banuca; çok teşekkür ederim;) keşke gün ışığında çekebilseydim dedim ama hiç vaktim olmadı :(

örgüçantam; amiiin:) hıdırellezde gül ağacının altına bu maketi koyacağım hahaha:))

çokoprensin tutkunu; amin :) inşallah bir gün;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

nihalaslı; evet keyifliydi 10 gün boyunca küçük düşünmek;) çantanın gerçeğini yapacağım kafama koydum:D

sarı melek; çok teşekkür ederim:)
inşallah bir gün gerçeğine kavuşursam bu minyatür de baş köşede yerini alacak;)
bende senin minyatürdeki emeğe hayran kaldım

yetenek-sizin; bilemiyorum :) belki bir gün ama yakın bir gelecekre değil:D ama insanın hayalgücünü genişletiyor, bilgisayar çocuklarına bunu sevdirip el becerisi kazanmalarını sağlamak gerek bence;)

tosbağalar; teşekkür ederim:) daha odanın içindekilerin fikri oluşmamışken o tabelayı yaptım sonra devamı geldi:)

merveli tatlar; çok teşekkür ederim;)

sergun; :)amiiiiin :) teşekkür ederim

sihirli sepet; mübarek cuma günü bir sürü dua aldım daha ne isterim:) teşekkürler

tubiornat2bi; :))) evet bak size desteğiniz için teşekkür etmedim:D bir sonraki yapım aşamaları yazısında yazayım bunu:))

mayanın cicileri; :) teşekkür ederim

oytunla hayat; çok teşekkür ederim;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

ikizannesi; kusura bakma bu güzel yorumlardan başım döndü cevap yazarken arada yorumunu atlamışım:)çok teşekkür ederim

Ada Deniz dedi ki...

ferforjelerine bayıldım süpersin ellerine sabrına sağlık diyorum

Nur dedi ki...

tebrik ederim gerçekten harika olmuş eminim çok sabır gerektiren bir iştir

biyasimadahagirdim dedi ki...

ada ve deniz; teşekkür ederim, ferforjeyi çok severim,gerçekte de dükkanımda olmasını isterim ;)

nur; evet, sabır, vakit ve düzenli bir oda gerekiyor (aradığını bulmak için:)

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

You are totally amazing Girl..believe me i have no words to admire..superb & more & most Superb...what to say more..no word..!!!!!!!!
MashaAllah its cuteeeeeeeeee

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; :)) thank you so much dear;)

Nilgün; teşekkürler;)

Cici Dükkan dedi ki...

Dilim elim tutuldu, lal oldum, söz bulamıyorum söyleyecek. Bakmaktan kendimi alamıyorum, biraz daha bakayım şöyle içimi çeke çeke:))

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Bende bu kadar sabır olsa başka ne isterim:))Her ayrıntı harika,hepsi birbirinden renkli,çok güzel çokkkkkk♥

www.yapyapistir.com dedi ki...

Tebrikler, süper bir çalışma olmuş, çok titizlik, emek ve zaman gerektiren bir etkinlik olduğu ortada. Ellerinize sağlık
Esra Madran

2 nolu abla... dedi ki...

Allahım inşaallah gerçeğini komacanını ;) nasip etsin kardeşim .Eline sağlık...

Özbek Çeyiz Tasarım dedi ki...

çok güzel,çok şirin olmuş umarım gerçeğine yakın zamanda ulaşırsın sevgiler...

Torviewtoronto dedi ki...

very creative maashallah lovely site looks wonderful
thank you for following me and I am following you
keep in touch Salaams

tuğba dedi ki...

harika olmuş yaaa.eger acıklama yapmasaydın ne oldugunu anlayamıyor insan.nasıl oluyor dıye bakakalıyor :)

hülya dedi ki...

uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

biyasimadahagirdim dedi ki...

ay-ser; :) teşekkür ederim

adı Aylin; bendeki sabır da bu kadardı işte bitti:D

yapyapıştır; teşekkür ederim;)

2 nolu abla; amiiin:) hepimizin sığacağı bir yer olsun:D

turkuaz25; teşekkür ederim; )inşallah..

torviwetoronto; welcome..thanks for the visit;) i love your delicious blog;)

tuğba; 1-2 tanesinin yapım aşamasını da fotoğrafladım, yayınlayacağım..
sarı melek in blogundaki yapım aşamalarını görmediysen mutlaka ziyaret et insan şaşırıp kalıyor:)

ratatoule; tekrar hoşgeldin blog alemine;)

esensdollsandpuppets dedi ki...

Bende çok beyendim çalışmanızı .Umarım bu güzel hayaliniz gerçek olur .Sevgiler.

biyasimadahagirdim dedi ki...

hoşgeldiniz..teşekkür ederim, inşallah;)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Tebrikler Bi Yaşıma daha girdim Tek kelime MKEMMMELLLLLLLLLLLLL
HAYALLERİNİZE KAVUŞMANIZI DİLİYORUM. sEVGİYLE KALIN...

► Hobihane ◄ dedi ki...

arkadaşım böyle bi durumda sende de eyüp peygamber sabrı varmş denir :)) pes doğrusu ellerine sağlık süper olmş..

biyasimadahagirdim dedi ki...

evimin incileri belgin; çok teşekkür ederim;) amin

güzelce; o kadar sabır yokmuş demekki bir daa yapmayı düşünmüyorum :D çok teşekkür ederim ;)

Kalbişeker dedi ki...

Uğraştığına değmiş müthiş olmuş..Ellerine sağlık..Ayrıntılar muhteşem..Bez pastalar çok şirin..Ferforjelerin kıskınılası :)Umarım o tabelanı asabilceğin hayalindeki gibi bir yere sahip olursun :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

amiin :) çok teşekkür ederim

gez gör arpacık dedi ki...

Ne harika bir çalışma bu böyle, ellerine sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) teşekkürler

thalassapolis dedi ki...

şahane elleriniz sağlık çok severim böyle minik şeyler keşke bende yapabilsem :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) teşekkür ederim, ben de yarışma vesilesi ile ilk defa denedim:)

edebya dedi ki...

uzun zamandır uğramıyordum harika işler yapmışsınız. tebrik ederim.
insan imreniyor baktıkça.
e, insanın şeker kavonozuna sığmayan elleri olursa böyle maharetli elleri kıskanıyor tabi :))
tekrar tebrik ederim.

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) teşekkür ederim ziyaretiniz için.
benim için değişik bir uğraş ve hatıra oldu bu maket:)