15 Ocak 2011 Cumartesi

Küçük Şeyler, Büyük Sevinç ;)

 Geldi geldi , yemek masası takımım geldi:)
Küçük şeyler blogunun sahibi Özden Ceyhan (yazının devamında kısaca "Özden Abi" olarak geçecek, bir mahsuru yoktur umarım:)  )  bloguna en çok yorum yapan 3 kişiye bu yukarıdaki malzemeleri gönderdi ve bir minyatür yarışması düzenledi
(bence 
"uzaktan yorum yapmak güzel, kolaysa siz yapın" dedi haha:)))    )  Hiçte kolay görünmüyor ama bu keyiften mahrum kalamazdım:)
Bakar mısınız masa ve oymalı sandalyelerin şıklığına...

Bir beden küçük bana ama olsun gayet sağlam:) Diğer arkadaşlarıma da başarılar diliyorum. Sarı Melek idmanlıymış minyatür konusunda napacağız bilmiyorum Yetenek-sizin :D
Çok eğleneceğiz çook ;) 


27 Ocak'a kadar yaptıklarımız sürpriz olacak (tabi birşeyler yapabilirsem:))  ) daha sonra Özden abi blogunda yayınlayacak ve oylama başlayacak;) 

Hadi bize kolay gelsin ;) 

28 yorum:

Nedret dedi ki...

Haydi kolay gelsin:)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yaparsın sen... Kolay gelsin, şimdiden çok merak ediyorum çalışmaları.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ben cesaret edemediğim için kabul edemedim ama sıkı takipçinizim ona göre:))) hadi kolay gelsin sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

Nedret abla; teşekkür ederim;)

marifetli peri; inşallah, göreceğiz bakalım:) ben de merak ediyorum:D

örgüçantam; benimkisi de cahil cesareti:))) teşekkür ederim ;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

aynen bende bilmiyorum, elimin ayarı olmuo bişiler denedim ama sankim az daha minik yapmalıymışım gibi geldi:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

sormaa ben de denemiştim bir kaç obje ama masa sandalye gelince bir baktım pek orantılı olmamış:D neyse alıştırma yapmış oldum:))

Unknown dedi ki...

:) Çok güzel bişiy bu ya ben sayende gördüm Özden Beyin blogunu bayıldım bayıldım. Eminim sizlerde harika şeyler yapacaksınız. Şimdiden emeklerinize sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet çok güzel detaylar var blogunda ben de izlemeyi çok seviyorum o minik minyatürleri:)
bakalım ben küçültebilecek miyim dünyayı :) teşekkür ederim;)

Birileri anlatsın dedi ki...

Bunlar minicik ben olsam hayatta yapamam basar beni. Ama sen yaparsın güveniyorum ben sana...

Unknown dedi ki...

Sevgili bi Yaşıma daha girdim, kolay gelsın çok güzel minyatürler çıkacak
Sevgiyle kalın...

Özden CEYHAN dedi ki...

Evet ByDG bak tüm arkadaşların desten ..:)) Kesinlikle birşeyler çıkacak ortaya becereceksiniz.Hem arkadaşlarının desteği ve benimde ilgim, yardım elim üzerinizde olacak.Kolay gelsin:))

Dokuztepe dedi ki...

kolay gelsin, çok şekerler ya eminim harika şeyler yapacaksınız:))

GÖNÜL dedi ki...

kolay gelsin merakla izleyeceğim:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

birileri anlatsın; teşekkür ederim bakalım ben dayanabilecek miyim :)

Özden abi; teşekkür ederim:)

dokuztepe; inşaallaaaah:) beklentileri yüksek tutmayalım biz yinede:D

gönül; teşekkürler;)

Ada Deniz dedi ki...

başarılar :))

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzeller benim gibi bir minyatür hastası için harika görüntüler.Şimdiden kolay gelsin harika bir şey çıkacaktır ortaya mutlaka.
Sevgiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

ada ve deniz; teşekkürler;)

ikizannesi; inşallah:)

rebeltakipte dedi ki...

kolay gelsin

izlemedeyim,yeni bloğuma beklerim mutlaka

http://rebeltakipte.blogspot.com/

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim, ben de ziyarete geliyorum hemen;)

tuğba dedi ki...

ne kadar küçükler yaaaa :)

İlkin dedi ki...

ayyy süper bunlar yaaa küçük şeyler adlı blogada baktım bayıldım bayıldım. Ben becerebilirmiydim sanmam :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

tuğba; evet oldukça küçükler sandalyelerin oturma yeri 2 cm :)

ilkin; :) evet sabır istiyor

YETENEK-SİZİN dedi ki...

:) ikimizde kaptırdık gibi kendimizi ben akşam ewe gelince bugün ne yapsam die çok düşünüorum

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) eveet iş yerinde bile düşünüyorum, bundan ne olur şundan ne olur:D blogu bile boşlamışım bugün konu ekleyeyim bari:))

NzN dedi ki...

ne kadar güzel şeyler yapan ne becerikli insanlar varmış da blog sayesinde haberdar oldum!

dikiş öğrenmem lazım acilen!!

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) teşekkür ederim, hoşgeldiniz;)

figen abla dedi ki...

hayranlıkla bakıyorum..
ben de bir minyatür sevdalısıyımdır..ama şu an dinlenme dönemindeyim..bilirsiniz minyatür çok zaman alıyor ve çok yoruyor..
hadi bakalım bol şans :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

eveet çok vakit alıyormuş :)
teşekkür ederim;)