22 Temmuz 2011 Cuma

Ponponlu Kapı Süsü

Ponpon serimize Cemal Selim'in kapı süsü ile başlayalım:)
Tabelayı Özden abinin minyatür için gönderdiği malzemelerden artan kartonlardan kestim. Tabiki abla no:1 boyadı;)
Çelenk için de senelerdir dolabın bir köşesinde duran deniz makarnasını (başka ismi var mı bunların bilmiyorum)  çok fazla kabarık olmasın diye annemin dahiyane fikriyle yarıdan kesip sonra yuvarlak yapamayınca sıkı sıkı bantlayıp elde ettik:))) (uzun bi cümle oldu :P  ) kısacası resimde görüldüğü gibi kesip bantladık ;)
----
Sonra ponponların iplerinden sardım, sardım, sardım, sardım,sardım,sardım...................:) sarmaktan sıkılınca ponponların altında kalacak kısıma kumaş yapıştırdım:P
Vee sonuç ;)

22 yorum:

Delibu! dedi ki...

Çook güzel ve farklı olmuş ellerinize sağlık :) Ben de birine hediye yapmak istiyorum, ilham olabilir birazcık izninizle :)
Sevgiyle..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyyy yok böyle bir tatlılık çok beğendim.ellerinize sağlık canmım süper olmuş.

Kalbişeker dedi ki...

Çok harika olmuş..Ponponlar renk ve boyut farklılarıyla çok güzel gözüküyor..Bebeğinize sağlıklı ve mutl bi hayat dilerim :)

Naile dedi ki...

süper ya bayıldım. Her detay nefis olmuş

Nedret dedi ki...

Harika yumuşak bir görünüş vermiş ponponlar. Çok güzel:))

Elifinelizi dedi ki...

sonuç çok cici olmuş:)

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

My sweety..this is such a cute wreath..i love the nice colors..you know i saw a lovely picture of a new born baby :) guess where..?yeees..you have posted somewhere!!

MashaAllah very cute boy & his Auntie is also a super sweet girl..

p.s i am very much busy these days, my sister is here & i cant open my messenger these days,kids are very naughty,, you know!! so hopefully we will chat after a few days..but i really miss you..
Lots of Love..

Allah bless your whole family with lots of happiness & very good luck for little lovely baby..

pinkly dedi ki...

eline sağlık çok cici olmuş bu :)

moda_kesh dedi ki...

ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ BAYILDIM VALLA

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel olmuşşş, çok beğendim :)

Hande dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

yamuk yazıdan rahatsız olan abla no:1 dedi ki...

Allaasen şu ilk fotoyu değiştirrr:/

Unknown dedi ki...

çok şeker ama :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

delibu; tabiki ;)

örgüçantam; teşekkürler;)

sevgi sevdalısı; sağolasın;)

naile; teşekkürler;) bu arada blogunuz varsa ulaşamıyorum:(

nedret abla; teşekkürler;)

elifinelizi; teşekkürler;)

creative mind; hmmm where did you see baby?:) thank you dear, i miss you too. say hello your sister and naughty niece&nephew ;)
see you later inşaallah;)

pinkly; teşekkür ederim;)

moda_kesh; teşekkürler;)

yemyeşildeniz; beğendiğine sevindim;)

hande; teşekkürler;)

takıntılı abla no:1 ; ayyy sen hala orda mısın:) hiç belli olmuyor yamukluk, son halinin fotosunu beğenmedim bununla idare etcez artık:)

gul/inn; teşekkürler;)

Naile dedi ki...

uyarı için teşekkür ederim. hiç farkında değildim, profil ayarlarımı düzelttim.

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) rica ederim, ilk izleyici olduğunda da çok aramıştım google a "naile" yazıp bulamamıştım. yorum yazmasan ulaşamazdım

Rumeysa dedi ki...

bayıldımmmmm....

Cemal Selim e hayırlı, bereketli ömürler..:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)amiin teşekkür ederiz

AslıASLI dedi ki...

çok çok begendim, ellerinize saglık :) ponponları çok seviyorum..

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

Saadet dedi ki...

Eline sağlık çok güzel görünüyorlar:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)