20 Temmuz 2011 Çarşamba

Ce-eee

Bi ce-ee deyip kaçacağım:)
Bebek şekerlerinin (mumlarının) etiketleri ve ahşap çıkartmaları..
-----------
Bu kurabiyeyi ne düşünerek bu taslağa eklemişim hiiç hatırlamıyorum:)))
Demekki neymiş her postu vaktinde yazacakmışız :)
-----------------------
Bunlar da "yüzyılın icadı" pon pon makineleri:)
Ponpon deyip geçmeyin:) ponpon yapanlar bilirler, o kartonları oymak ipi sarmak kesmek çok vakit alan sıkıcı bir iştir. Bu makinelere bayıldım:D 
Biiir sürü ponpon yaptım. Ablama yaptığım bebek şekerlerinin sepetinde, kapı süsünde, bez pastada renkler mavi-yeşil-beyaz ve konseptimiz ponpondu hahaha:)) Sonraki yazılarda ponpona doyacağız yani:D
Veee en büyük yardımcım 1 nolu ablamın aldığı yeşil silikon tabancam :D  (bundan önceki tabancam patladı, bakalım bu ne kadar dayanacak:)  )

22 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

:=))
ponpon makinasını nerden aldın ben de istiyorum:)her boy yapıyor mu, eğer bulursam evi ponpon tarlasına çevirir Ponponya Krallığımı kurup özerklik isterim :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) ponponya ha:D
makineleri ablam bursadan almıştı. 2 boyu var ama mesela küçük boyundan daha küçük istersen yaptıktan sonra kesip küçültüyorsun:) çok kullanışlı bişey

abla no:1 dedi ki...

"ponponya" ya bayıldım hahahaha:)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım kolay gelsin:) ponpon makinesini bu hafta bende alacağım face bir arkadaş bir halı paspas yapmışki bayılırsın çok beğendim dur linki bırakayım bir bak ablalarla kısa sürede halledersin sen:))

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.186741781381011.51223.100001355709097

başıma bela mı sarıyon diye bana kızabilirsin bile:)))))))))

biyasimadahagirdim dedi ki...

ayy çok güzel olmuş kelebek, ama bende o kadar sabır var mı bilmiyorum:)) daha küçük versiyonunu deneyebilirim belki;) teşekkürler link için, ponpon makinenle sana da iyi ponponlar ;)

Narsistanbul dedi ki...

Ouo Vadis romanında bir karakterin adı pomponia idi, pomponia ne kadar acı çekse de ismi çok eğlenceli olduğu için ben inanmadım galiba:) kedim olsa da adını ponponya koysam:) Ben şunu sormak için yazıyorum, aranızda etsy de tükanı olan var mıdır? varsa iyi birşey midir, yoksa neden yoktur? orada prosedürler nasıldır? sormak-öğrenmek mi lazım, deneyerek gözlemek mi lazım orayı? :) sorum bitti :)

Stil Direktoru dedi ki...

fazla arayı açma ponponların tonları enfes kapı süsü de yap bari mucx

sihirlitorba dedi ki...

bi ara silikon tabancası almaya niyetlendim.ama biraz sakar olduğum için cesaretim kırıldı...dikiş makinesinin iğnesini parmağında kıran biri olarak çok da haksız sayılmam sanırım :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

narsistanbul; kedinin adı hazırsa kendi de yakında gelir merak etme:D
esty ile ilgili soruların heeepsini ben de merak ediyorum:D kısa bir dönem pasaj açıp kapatmış biri olarak etsy ye cesaret edemedim, kargoda gecikirse diye endişeleniyor insan (sanki satış yaptım da iş kargoya kaldı :)) )

stil direktörüm; kapı süsü yapılıp yerini aldı bile;)

sihirlitorba; bir musibet bin nasihatten iyiymiş ya ben de bir kere makiye ip takarken pedala basmıştım :D ama çok şükür ucuna denk geldi , her ip takışta aklıma geliyor:) silikon tabancasıyla da bişey yapıştırırken sıcak silikonu tutunca 2 parmağım su toplamıştı:D ama pes etmedim, insan 1 kere yanınca daha tedbirli oluyor:)

Narsistanbul dedi ki...

ben 6 aylıkken annem sıkı sıkı tembihlemişti bana, sakın dikiş makinasını kurcalarken pedalına basma iğne eline girer demişti. o günden beridir hep çok dikkat ederim. sayısız kere makinada iğne kırdım ama hiç elime batırmadan! aferin bana. bu arada arkadaşımın babası terzi, emekli bile oldu ve hayatında neredeyse hiç iğne kırmamış, beni çok tebrik etti. göğsüm kabardı :)

Narsistanbul dedi ki...

kedimin falan adı hazır da eşim eve 'adı hazır olan kedimi' sokmuyor. zaten yakında bebek gelecek inşallah, bizim evde kediye yer yok, kendi kedimizi imal ediyoruz:) şu an 15 haftalık, ocak ayında doğacak Allah nasip ederse:)

Narsistanbul dedi ki...

http://limonyesili.blogspot.com/2010/05/etsyde-nasl-sats-yaplr-1.html

ayrıntıları inceliyorum, anlayacak gibiyim:)

Narsistanbul dedi ki...

biyaşım arkadaşım, kargolar PTT ile yapılıyormuş, gecikme gibi birşeyden bahsedilmiyor, genelde vaktinde varırmış sadece göndereceğin ülkede yada kendi ülkende resmi tatil olması durumunda bundan alıcıyı haberdar et diyorlar. kargoya takılıyorum diyosun ya haber veriym dedim. Senin yaptığın herşey çok güzel, bence mutlaka değerlendirmen lazım:*

biyasimadahagirdim dedi ki...

-ben de tebrik ederim, inşallah öyle bir kaza başına gelmez hiçbir zaman;)
-oyy ondan güzel kedi mi olur:) Allah sağlıkla kavuştursun, o kedinin adı belli mi ?:)
-etsy ile ilgili yazıyı ben de inceleyeyim, ama önce üretime başlamam lazım:) sen tükkanı aç detayları öğrenirim senden artık;)

Narsistanbul dedi ki...

kedim erkek olursa mehmet olur inşallah da kız olurs a önerilere açığım:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

sana kolay gelsin:) zor iş isim bulmak, ablamlar 9 ay düşündü:D

Adsız dedi ki...

Selam ponpon makinasını aldım ama ponpon çoook büyük oldu nasıl küçültebilirim makasla keserken şekli bozulur mu teşekkürler

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba,
hangi büyüklükte ponpon istiyorsunuz bilmiyorum, ama bendeki ponpon makineleri 2 boydu, büyük olandan 6 cm lik, küçük olandan yaklaşık 3-4 cm çapında ponponlar çıkıyor.. makasla küçültülebilir tabi ama dediğiniz gibi çok düzgün olmaz.. daha küçük boy ponpon makinesi görmedim maalesef

Adsız dedi ki...

Ben de yeni aldım bu makinalardan ama henüz deneme fırsatım olmadı. Acaba eskiden yaptığım gibi mi olacak merak ediyorum. Kullanan birini görmek içimi rahatlattı en azından. :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

Yolcu, iyiki aldım diyeceksin çünkü çok pratik ve ponponları düzeltmeye gerek bile kalmıyor :) ben çok memnunum

Adsız dedi ki...

Evet deneyebildim sonunda. Ben de sevdim. Bir boy daha küçüğü olsa da minik ponponlar yapabilsek. :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet ya birkaç boyu daha olabilirmiş ;) güle güzel kullan