14 Temmuz 2011 Perşembe

CEMAL SELİM geldiii ;)

Veee beklenen an geldi:))) Bugün sabah 7:21'de (saat doğru mu 2 nolu teyze? :)  ) 5. kez teyze oldum.. Hala inanamıyorum, bugünün sonunda belki gerçeği kabul ederim :D
Son güne kadar bebeğin ismine karar veremeyen anne babası yüzünden:P bebek şekerlerinin etiketlerini yazamadık. (gerçi bebek şekeri değil bebek mumu oldu bunlar ama neeyse:D  )

Artık boşluğu doldurabilirim "HOŞGELDİN- CEMAL SELİM- 14/07/2011 "

Bebek şekeri fotolarını önceden hazırlamıştım ama şimdi ne yazacağımı da unuttum:)) böyle işte:D


22 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

Hayırlı bir evlat olsun inşallah...

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Congrats my dear, so you are an Auntie of another lovely kid :)
Allah bless him with lots of happiness, health & Good luck..aamin..
the packages are so cute, lovely *(*

i am sure you will enjoy a lot with the sweet new member of the family..
Allah bless you all !!!

Unknown dedi ki...

hoşgelmiş..ne güzel şey teyze olmak bende 4.kez oldum :) ama sıra bizde artık :)

bu arada bebek mumu süper bayıldım :) ailecek çok marifetlisiniz istanbuldaysanız size gelip azcık feyz aliyim diyorum :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Gözünüz aydın anne-babası ve tüm sevenleriyle mutlu bir yaşamı olur inş.
hoşgeldin Cemal Selim

tosbagalar dedi ki...

gözünüz aydın olsun, hayırlı ve güzel bir ömre sahip olsun inşallah

Cemal Selim'in hayranı :)) dedi ki...

Nur o nur o nur o nur !! Yerim seni ben maşaallah <3 hayatımda senin kadar tatlı bir varlık görmedim sanırım ... :) seni seviyorummmm (:

Stil Direktoru dedi ki...

Sağlıkla mutlu mesud büyüsün .) özledim ablalara slm mucx

2 nolu teyze ;)... dedi ki...

afacanları 3-2 öne geçiren minik afacanımıza sonunda kavuştuk :) ben sesini 7.21 de duydum ama bilemiyorum ;) . Allah annesine babasına hayırlı evlat etsin insaallah...sana da bol sabırlar cadı dadı teyzeee :p

Adsız dedi ki...

allahım sağlıklı mutlu ve hayırlı bir ömür nasip etsin analı babalı ve geniş aileli olarak hamarat bir teyzeye ve anneye sahip olarak dünyaya geldiğin içinde ayrı bir şanşlısın hoşgeldin dünyamıza minik erkek

Ada Deniz dedi ki...

gözünüz aydın:))

iç ses... dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüsün inşallah..

hülya dedi ki...

seni mimledim gelip alırsan sevinirim:)

Müge Hestbaek dedi ki...

çok tebrik ederim... şu ikea gerçekten evimizin herşeyi :)

sihirlitorba dedi ki...

hoş gelmiş sefalar getirmiş.inşaallah hayırlı sağlıklı mutlu ve uzun bir ömrü olur..ailesi ve tüm sevdikleriyle...

biyasimadahagirdim dedi ki...

narsistanbul; amiin inşallah

creative mind; thank you for your good wishes my dear;)

Gul/inn; kütahya'ya yolun düşerse bekleriz;)

örgüçantam; amiin , teşekkür ederiz;)

tosbağalar; sağol;)

cemal selim'in hayranı; sen hangi hayranısın acaba:D

stil direktörü; inşallah ;)

kuzeyimle dolu yıllar; o hamarat teyze bir sürü şey yapacaktı daha ama olmadı:( biraz da tembel galiba:)

ada ve deniz; sağol;)

iç ses; amiin inşallah;)

ratatoule; birazdan ordayım;)

müge hestbaek; eveet bencede:)

sihirlitorba; amiiin sağol;)

anlaşılmadığımı düşünmeyen dedi ki...

Hani ben faceciyim yaa :D belli olmuyor muu '<3' işaretindenn...

biyasimadahagirdim dedi ki...

faceni yerim senin cadı:)) o kalp miydii:D:D:D

FAcecii :D dedi ki...

e heraldee bilmiyorsann :D

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

2 nolu abla, yorumun spam lere karışmış yeni farkettim:)

Adsız dedi ki...

MERHABALAR ELİNİZE SAGLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ. BENDE KARDEŞİM DOĞUM YAPICAK ONA YAPMAK İSTİYORUM..CAM MUM ALTLIKLARINI NERDEN ALDINIZ NEREDEN BULABİLİRİM CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM...

biyasimadahagirdim dedi ki...

Allah sağlıkla kavuştursun ,
İkea dan almıştık