7 Temmuz 2011 Perşembe

Teşekkürler Nivea;)

 Şu küçücük kremle bile mutlu olabiliyor insan:) Eşantiyonlara bayılıyorum, özellikle bu minik kutu gibi daha sonra kullanılabilecek olanlarına:D
Teşekkürler Nivea..100. yılın kutlu olsun;)


--------------------------------------------
Bu da öğle yemeğim, çilekli yoğurt :)Abla no:3'e burdan selamlarımı gönderiyorum:D  Kendisi doğum iznine ayrıldı beni öğle yemeklerinde yalnız bıraktı sağolsun:P Şunu farkettim, insan yalnızken daha az yiyor (bahane ile biraz kilo veririm belki:P  )

Bu arada markette ben yoğurt ve reçel alırken bir teyze telefonla "çileklisi var, muzlusu var ... " diye biriyle konuşuyordu, şu ne olduğu belirsiz hazır meyveli yoğurt taklidi yapan şeylerden alıyordu..ıyyy :P


Abla no:1' e NOT:  oldu mu?:)

7 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

afiyet olsun şekerim :) ama aldığın yoğurt ve çilek reçelinde de bir sürü katkı maddesi var. en güzeli yoğurdu da reçeli de evde ypamak. hatta reçele şeker konuyor diye ben hiç yememe taraftarıyım. pekmez buna alternatif olabilir, pekmezli yoğurt çok enerji verici bişey. ben sıksık yiyorum. sevgiler:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

doğru söylüyosun, neyin içinde katkı maddesi yok ki:(
pekmezli de çok seviyorum ama çilek reçelinin yeri başka:D annem bu sene reçellik çilek bulamadığımız için yapamadı, çok da canım çekti napatım aldım küçük bi kavanoz:D

Modavesaire dedi ki...

sorma canım, eşim evde yokken (1-2 güm möbette olduğu oluyor) hiç düzgün bişi yemiyorum, devam etse bi 5 gün kesin zayıflarım...

abla no:1 dedi ki...

olduu ;) sayılır,bu günlük idare etsin bakalım :) narsistabula katılıyorum ev yoğurdu,reçeli vs. gibi yok :(

biyasimadahagirdim dedi ki...

modavesaire; o zaman benim kilo verme şansım yüksek;)

abla no:1 ; yaz dedin yazdım daha ne:)

sihirlitorba dedi ki...

gerçekten yazın en sevdiğim şeylerden biri meyveli yoğurttur.ama bu yaz yoğurttan ziyade dondurma yiyorum ;)çok değil tabi,malum ne kadar azsa alınan kalori de azalıyor ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) e tabi dondurma olmazsa olmaz ;)