28 Temmuz 2011 Perşembe

Ponponlu Bebek Şekeri Sepeti + mim

Bebek şekerlerinin ponponlu sepeti..
Hastaneye gittiklerini duyduğum gece aceleyle tülleri ponponları bağlamıştım:D 
----------------------------------
Furkan Mert'in annesi ratatolue beni mimlemişti bu koşturmacanın içinde ben onu unutmuşum:( **Mimin konusu şu ; evde yangın çıksa, evden sadece tek bir eşya ,nesne çıkarmanız gerekirse bu ne olur ?
Allah korusun yangın çıksa o anda herhalde hiçbir eşyayı görmez insanın gözü. Şimdi düşünüyorum hiç aklıma öyle önemli bişey gelmiyor :)  hatırası olan eşyalar, hediyeler var ama hangi birini düşüneceksin dimi.. ama en azından laptopu alırdır içindeki fotoğraflar kurutlurdu:) Bir de cüzdanım olabilirdi, kimlikleri kartları tekrar çıkarmaya kim uğraşacak dimi:)

23 yorum:

xcelis dedi ki...

renk olarak harika ponponlar süperr ya insanın aklına bir sürü şey geliyor =)
Sevgiler.

reyhane dedi ki...

Bebek sepeti çok şekerrrr..

Elifinelizi dedi ki...

Ayyy bayıldım ponponlara çok hoş bir seper olmuş ne hoş bir fikir :)

Elifinelizi dedi ki...

Bu arada çim adamları yine kaçırdım offff :(

Ada Deniz dedi ki...

çok sevimli görünüyor:)))
Laf aramızda ben şu ponponu kaç kez denediysem muntazam yapamadım bir türlü:((

Selcen Yurtseveroğlu dedi ki...

bana her konuda yazabilirsiniz demişsin ya ana sayfada orda aklıma önce barış manço geliyor, sonra da kaynanamla ilgili böyle uzun bir şikayet maili yazsam mı diye düşünüp gülüyorum:)

Modagrafya dedi ki...

n güzel sepet bu sen mi yaptın?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok sevimli olmuş ellerine sağlık canım

biyasimadahagirdim dedi ki...

xcelis; teşekkür ederim;)

reyhane; teşekkür ederim;)

elifinelizi; yaa tekrar satışa çıkmış mıydı görmedim bu sefer:S

adavedeniz; kartonla ponpon yapma işi çok zor zaten bu aparatlarda gayet düzgün ponponlar çıkıyor güzel sarılırsa;)

selcen; ilahi:))) barış manço moda 81300:))) yazabilirsin bence bir sakıncası yok çözüm bulamasam da dinlerim ;) :D :)

istanbul's finest; ablamın ekmek sepeti olarak kullandığı bir sepeti eldeki kalan ponponlar ile süsledim işte;)

örgüçantam; teşekkür ederim;)

Narsistanbul dedi ki...

yaa bi yorumum daha vardı o çıkmamış mı nolmuş:=) ponponu bol bulduk saçalım temalı bir yorum yazmıştım:) tepsi çok hoş benim bebişe de fikir oldu ben de yapıcam... ponpon delisi olacak çocuğum benim:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

yaa gelmedi öyle bir yorum:( evet yaa ponponu bol buldum, bir de bez pastalarım var ponponlu başka bişey yok (sanırım:) )

~~LaDeŞ~~ dedi ki...

süper teyze !! :):):):)

marifetsende dedi ki...

çok cici olmuşş.harika fikirr...:))

~~LaDeŞ~~ dedi ki...

http://ladesalezey2324qrdes.blogspot.com/ = Lütfen herkes tıklasın ! :D TEyzecim sen de yayınla lütfen sayfamızı ... bu seferki bera-berrak'a benzemeyecek emin olabilirsin (LÜTFEN YAYINLA) :D

Unknown dedi ki...

Çok şirinnn bir sepett olmuş :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

sepete bayıldıııımm!!! ellerine sağlık canım :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

marifet sende; teşekkürler;)

ladeş; daha karmaşık bir blog adı bulamadınız mı ?¿

içimizdeki karnaval; teşekkürler;)

ayça; teşekkür ederim;)

ebrulikedi dedi ki...

şanslı yiğenler.böyle teyzem olsun ...(sonunu bulamadım)
ponponlar heryere yakışıyor.çok beceriklisin.maşallah.
bu arada tarçın junıor mu gitmiş ?

~~LaDeŞ~~ dedi ki...

Bulamadık inan ki en karmaşığı buydu :D

biyasimadahagirdim dedi ki...

ebrulikedi; teşekkür ederim;) evet tarçın junior da gitti:(

ladeş; bencede:)

~~LaDeŞ~~ dedi ki...

:D

sihirlitorba dedi ki...

MaşaAllah subhanAllah...çok şanslı bir bebek gerçekten de ;)böyle marifetli bi teyzesi var...ben de sanırım biraz hazırcı bi halayım sölemesi ayıptır, arkadaşımın aksine ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

aslında daha şanslı olabilirdi ama birazcık tembel teyzesi:)