14 Aralık 2010 Salı

Mavi Zürafa


Bu sıralar zürafa takıntım var :))
Sırada bir zürafalı bez çantası var(daha astarı dikilmedi gerçi..)
Sipariş bir bez pasta idi.. Güle güle kullansınlar:)

13 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

yirin o mavi zürafayı ben çok şirin :) ellerine sağlık cnm.

neduk dedi ki...

Bunları bozup kullanmıyorlardır herhalde. Bebek odasını süsler değil mi? Kıyamaz ayol insan. Yoktu bizim zamanımızda böyle şeyler, şaşırıyorum:))) Ellerine sağlık. Sevgiler.

Tiryaki dedi ki...

amanın pek datlı :)

yaında doğum yapacak bi arkadaşım var,ben de bi bez pasta yapayım bari,
yapmaya tam niyetlendiğimde karıştırıcam sayfalarını :)

sevgiler...

elleirne sağlık

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

içinde hiç Kalori olmayan bu pastaları çok seviyorum:)))
ellerine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

yemyeşildeniz; teşekkür ederim:)

neduk ; teşekkürler:) ama bozulup kullanılsın diye yapıyoruz:) fotoğrafları hatıra kalsın bir de oyuncakları yeter;)

tiryaki; her zaman bekleriz:) pastaların tarifi yok ama ölçüsüz, göz kararı herşey haha:))) eldeki malzemeye göre her seferinde değişik pasta çıkıyor(işin eğlenceli kısmı da o zaten;) )

örgüçantam; haha:)) doğru bak kalori hesabı hiç yapmamıştım:) bir gün dükkan açarsak bu sözü kullanırım, telif hakkını verir misin haha:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Her biri ayrı güzel oluyor. Eline sağlık. Ben de yeni bebişler doğsun istiyorum. Sırf bu pastadan yapmak için:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

doğurasım geldi valla :)

Roberta Granada dedi ki...

Merhaba arkadaş, ben gelip aşk, tebrikler, her zaman hugs çok güzel şeyler var ...
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://agulhaetricot.com
http://titacarre.elo7.com.br

biyasimadahagirdim dedi ki...

marifetli peri; teşekkür ederim, evet pasta yapmak için bahane arıyor insan:D

stil direktörü; doğuur tabi yaa aa:)

roberta granada; thanks for visit;)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

merhabalar canım ellerine sağlık sağlık çok güzel olmuş bez pasta bir şey sormak istiyorum sipariş üzerine mi yapıyorsun bu şirin pastaları???

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba, teşekkür ederim;)
evet sipariş üzerine ve yakınlarımıza hediye olarak yapıyorum. şimdiye kadar hiç şehirdışına kargo ile göndermedim güzel paketlenirse 2 katlısı rahat gider herhalde:)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

teşekkür ederim fıstık çok beğendim ama 3 katlıları:))) daha önce şehir dışı kargosu olmadıysa riske girmeyelim, sonuçta narin bir şey ama yine de çok teşekkür ederim belki başka zamana ellerine sağlık harikalar!!!

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) rica ederim ne demek