27 Aralık 2010 Pazartesi

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır:) + Ödüllerim

"Çekiliş bahane, blog kardeşliği şahane" dedik, bir çekiliş daha yapsam acaba katılım olur mu merak ettim :S

Bu sefer sadece "profesyonel fotoğraf makinesi" olanlar için bir çekiliş düşünüyorum..Biraz ayrımcılık yapar gibi oldu ama sebebi vereceğim hediye:)) yaptığım fotoğraf makinesi askılarından hediye etmek istiyorum. Acaba katılım olur mu ?¿?¿?


*****************************

Yemyeşildeniz ve adasehir beni bu ödüle layık görmüşler.. Çook teşekkür ederim;) (bu seferki ödül çok şıkmış:) )

23 yorum:

kedicibasi dedi ki...

profesyonel makinem olsaydı çoook isterdim.prof.fot.mak. olmasını çoook istiyorum bu askıyı da o kadar çooook isterdim kazanlar çok şanslı:)

gez gör arpacık dedi ki...

Olur olur..Şöyle hem oğlumun hem de benim kullanabileceğimiz renkte bir şey olursa iyi olur:))

Aslı dedi ki...

Başka ses verenler de olursa ben katılırım =)

Özlem dedi ki...

olur olur :) ben katılırım yani. şu 'siyahlı-beyazlı-turunculu-sarılı-pembeli'de gözüm kalmıştı zaten :) bu vesileyle de bunu itiraf etmiş bulunuyorum :)

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzeller. malesef prof. makimeniz yok, ama olsaydı katılırdım :)) sevgiler

MerveLi Tatlar dedi ki...

olmazmı tadından yenmez: ) ne yapmamaız gerek onu soylemen yeterli :)

İlkin dedi ki...

Farklı bir hava veriyor hem makinanın sapı kirlenmemişde olur sürekli elde geziyor çıkarılıp yıkanabilir makinam olsa katılırdım. Ellerine sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

kedicibaşı; bir gün olur inşallah:) benim için de hayaldi ama taksit taiksit ödüyosun işte:D

lila hand craft; çekiliş yaparsam, kime çıkarsa blogunu gezip bu askılardan farklı kişiye özel bir askı da yapabilirim;)

aslı; katılım olursa çekiliş için ayrıca bir yazı hazırlayacağım beklerim;)

özlem; :) sana çıkarsa onu göndeririz;)

yemyeşildeniz; yine sana çıkarsa şike var zannedilirdi :)))

merveli tatlar; blogta duyurma,facebooku beğenme gibi çekilişler yapmıyorum katılmıyorum da ama bu sefer aklımda bir plan var:D bir fotoğraf isteyeceğim katılanlardan onu sonra duyururum, şu kamuoyu yoklamasını bi yapalım;)

ilkin; teşekkür ederim yorumu abla no:1 e ileteceğim:) ne işe yarayacak bu? sorusuna cevap olsun:)
sadece son yayınladığım askı kılıf gibi, diğerlerinin arkası deri, normal makine askısı gibi ama gerekirse onlar da yıkanır herhalde, denemek lazım:)

bahar yorgun dedi ki...

bak şimdi :)) ne yani profesyonel makinamız yok diye boynumuz bükük mü kalsın. yani hem makinamız yok hem askımız.. iki kere eziliyoruz :)) burdan fotoraf makinacıları derneğine sesleniyorum. tüm bloggerlara p.f.m. istiyoruuuuuzzzz..:)) canım ödülünde hayırlı olsun :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)))"benim hiç fotoğraf makinesi askım olmadı amca <:| (bu < şapka değil kaş " küçük emrah gibi seslendirerek okunacak:)))

Nilgün Komar dedi ki...

ben katılırım şekerim

bahar yorgun dedi ki...

:)))))))))))))))

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)

Aslı dedi ki...

Pekiii katılım şartımız ne olacak? Bir konu seçip onun hakkında fotoğraf mı çeksek, ne yapsak??

biyasimadahagirdim dedi ki...

aslı, biraz megalomanca olabilir ama bir konu var aklımda:)
"biyasimadahagirdim ya da ByDG ya da blogumu hatırlatan bir yazı vs " (artık kişinin hayalgücüne kalmış bir şey) ve fotoğraf makinesinin fotoğrafını istemeyi düşünüyorum:) 2. bir fotoğraf makinesi yoksa benim askıları çektiğim gibi aynadan bir çekim olabilir..
(en basiti , ByDG yazan bir kağıdı ve makinesini aynada çeksin göndersin..)
nasıl fikir sence?:)

Aslı dedi ki...

NEden olmasın, etkinlik senin etkinliğin =) Hmmm bir düşüneyim bakalım nasıl bir fotoğraf olabilir ;)

Şenay- Doğam dedi ki...

Acemi Fotografcılar kabul edılırse bende varımmm:)

Neyi fotograflayalım :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

Aslı; top kiminse kuralları o koyar diyosun:)

şenay-doğa; est. o acemilik bana ait efendim:)

Aslı dedi ki...

Eee tabi top senin, kuralı söyleyip havaya at veee oyun başlasın =))

serpil dedi ki...

olur olur hemde çok olur :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

Aslı; :) tamam yakında atıyorum topu havaya, en azından "o piti piti" yapacak kadar oyuncu olacak gibi görünüyor:D

serpil; ;)

Funny Me dedi ki...

şimdiden söyleyim ben katılırım bu şirin şeyleri gören herkes katılır ama profesyonel makinası olanları nasıl tespit edeceksin onu bilemedim.

biyasimadahagirdim dedi ki...

fotoğraf makinesinin (ve bydg yazısının:) )başka bir makine ile ya da aynadan çekilmiş bir fotoğrafını isterim diye düşündüm. değişik fikirlere açığım;)