31 Aralık 2010 Cuma

2010'u da tükettik...

Yılın son yazısında saçmalamak serbest miii?:)
Yeni aldığım pembe bilezik (ne alakaysa:) Bütün vitrinler kırmızıya boyanmış ben pembe bir post hazırlıyorum:P  ) (fotoğraf çekmek için çektim, yoksa yeni aldığım cicimi göstermek için değil:P Ama güzel çıkmış rengi dimii.. Arkada da yağlıboya resim olan bir tebrik kartı;)  )

Yeni yıl miminde de söylemiştim 31 aralık ile 1 ocak arasında bir fark görmeyenlerdenim:) seneler su gibi akıp giderken, 1 yıl daha gitti ömrümüzden diye niye sevineyim:) şimdi yılbaşı kutlayacak olanlar okursa kızacak bu yazıya:)))

*************************
Abla no:1 in geçen sene yaptığı kalpli broş...
Çanta yazlık, fotoğraf yazlık, yazı kışa nasipmiş:)

**********************************************
Sabah "feedjit live traffic feed" e bakıyordum,hani şu sağ sütundaki gadget..Ara sıra bakarım kim nereden tıklamış blogumu diye:) Bazen google'dan çok garip aramalar yapılıp blogta o kelimeler geçtiği için gelenler oluyor. Bir bakıma yolunu şaşırıp tesadüfen gelenler:)
Bu seferkine çok güldüm ama "cemil ipekçinin yılbaşında uğur getirsin diye yaptıkları"  :) epey uzuuun bir arama cümlesi olmuş:)

Merak ettim ben de tıkladım linki:) ilk sırada biyasimadahagirdim çıkıyormuş meğer:))) hani şu Cemil İpekçi'nin bıyığına benzettiğim anahtarlığın linki:)

Arayan kişi bıyık anahtarlığı görünce kimbilir nasıl hayalkırıklığı yaşadı:) Bende merak ettim yılbaşında uğur getirsin diye napıyomuş Cemil İpekçi ?¿ :)

13 yorum:

2 nolu abla... dedi ki...

ayy foto da daha bi güzel çıkmış bilezik. Benimkiyle değişsek mi n?? :p Herkese mutlu,sağlıklı seneler....

Glsn dedi ki...

İyi seneler canım:)
arama motoruna yazılanada güldümm :)

huuuubakbi dedi ki...

nice mutlu yıllara canm

Cici Dükkan dedi ki...

iki gün arasında farkı göremeyenlerdenim ben de, adettendir diye iyi dileklerle kutluyoruz kutlayanları da nezaketen.
Cemil ipekçi bıyığı da çok hoş bi ayrıntı olmuş bu arada:))

Beetle dedi ki...

blogumuza google dan hangi aramayla gelindigini gormek icin hangi gadget i kullanabiliriz ?

biyasimadahagirdim dedi ki...

2 nolu abla; oluuuur senin bilezikte de gözüm kalmıştı:D

Glsn; teşekkürler sana da iyi seneler;)

mormenekşeler; teşekkürler bilmukabele;)

ay-ser; her zaman herkes için iyi dileklerde bulunmak güzel tabi,ama 1 ocakta sihirli bir değnek tertemiz bir sayfa açmıyor ki :) kaldığımız yerden devam ediyoruz..

betül; sadece google aramaları görünmüyor bütün girişler görünüyor bu gedgetla
şu sağdaki "http://feedjit.com/" adresinden inceleyebilirsin;)
--bir de bloggerda istatistikler bölümünde de "trafik kaynakları"nda birkaç arama görünüyor.
--bir deee:) google analytics ten bütün istatistiklerini görebilirsin;)

notdefterimden dedi ki...

Yeni yılın sağlık,mutluluk,barış ve huzur getirmesi dileğiyle :))Sevgilerimle..

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler herkes için güzel bir yıl olsun;)

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

brooch is very decent..the bag is crochet by your sister?very smart...

abla no:1 dedi ki...

ayyyyy çooookk güldüm haaa :))))

bilezik de ,resim de çok güzel bir kare olmuş,ama bir de resmin net olduğu bir foto çek,merak ettim nasıldı o resim :)

bu broşu benim yaptığımı tamamen unutmuşum ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thanks for comment;) We bought the bag

abla no:1; hidayet şen'in bir resmi, ticaret odası bir bayramda tebrik kartına basmış, hoş bir resim;) benim masamda görmüşsündür

İlkin dedi ki...

Çok güldüm ah ahah :)arayan umduğunu bulamamış hayal kırıklığı yaşamıştır.

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet biraz öyle olmuş:)