23 Aralık 2010 Perşembe

1-2-3 mim

Zeynep'in Güncesi blogundan bir mim gelmiş. Mim konusunda başarısız olduğumu kabul ediyorum:)
Yeni yıl ile ilgili bir mimi nasıl cevaplarım hiç kestiremiyorum :D Çünkü 31 aralık ile 1 ocak arasında pek bir fark olmadığını düşünüyorum ( bir de bu sene yılbaşı tatili de yok:( hiç bir farkı olmayacak benim için, bildiğin haftasonu işte...)

Geçen sene de "
Noel babadan dileklerim" konusunda mimlenmiştim. Noel babayı yormayıp fotoğraf makinemi kendim aldım:) Hiç değilse 1 hedefimi gerçekleştirmişim;)Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorusun?
Ben ne söylüyorum 1 saattir:)) Normal bir cuma gecesi olacak, büyük ihtimalle ablamlar bizde olacağı için çoluk çocuk hep beraber gireceğiz, daha ne olsun:)
İşin kötü tarafı tv de tüm yapmacıklıkları ile yılbaşı özel programları olacak (gerçi salı-cuma ablamlar gelince hiç tv izleyemiyoruz ki çeneden hahaha)


Yeni yıldan beklentileriniz neler?
Yeni yıldan değil kendimden beklentilerim var :)
Zeynep beni mimlediğine pişman olacak sanırım:D  Zeynep'in beklentilerinin bir çoğuna katılıyorum  " denden koyuyorum :))) ama mini cooper yerine vosvos istiyorum en sevimlisinden :D


Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
*Dünya turu:) (niye güldünüz ki, istiyorum işte hayal kurmak da mı yasak cık cık cık :)  )
*Daha çok kitap okuyup, daha az tv izlemek istiyorum
*Daha çok üretmek istiyorum
*Az uyuyup uykumu almış olarak uyanmak istiyorum:)
*Fotoğraf konusunda kendimi geliştirmek ve yeni lensler almak istiyorum:) (önce makinemin taksidi bitsin sonra:D  )
*ByDG bir marka olsun istiyorum :)
*Denize girip ıslanmamak istiyorum ıaıaıggh (Beyaz'ın psikopatına dönüşmek üzereyim :D biri beni durdursun)
*
*
*
*
*
*
* Bu maddeleri de sonra doldurmak istiyorum :D:D:D

Yeni yıl sence ne demek?
Alışana kadar her yere 2011 yerine 2010 yazmak demek:)

Yeni yılda ne olursa cok mutlu olursun?
Yukarıdaki yapmak istediklerim gerçekleşirse mutlu olurum;)

Yeni yıla dair mesajın nedir?
Bu post için arşivde fotoğraf ararken önce aşağıdakileri buldum, bir şekilde konuya bağlarım diye düşünmüştüm sonra:) Sonra eski çalışmalardan bir kolaj daha iyi olur diye düşündüm (gerçi hepsi 2010 tarihli değildir belki ama olsun. bir tür fotoğraf almanağı işte:D )
Gelelim mesajımızaa.. (fotoğrafları da konuya kaynaştıralım haha:))  )
 
 Bu tek yaprağı kalmış çilek çiçeği her bitişin bir başlangıç olduğunu hatırlatmıyor mu? Çilek tadında bir 2011 diliyorum herkese;) (nasıl bağladım ama :D  )
(Bunu bağlamak zor olabilir:))   )
Rubik küp kadar karmaşık olmayan bir 2011 bizleri bekliyordur umarım:D
Herkese iyi seneler;)

NOT:  Bahar'ın canı mim çekmiş meğer haberim yokmuş, düşünemedim eşşşek kafam:) hamile blogger, insan bir sorar mim ister misin diye :D

11 yorum:

bahar yorgun dedi ki...

üzerime alınıyorum mimi :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

aaa alın tabiii:) benim düşüncesizliğim hamile bloggerları mimlemem lazımdı:D canı çeker falan:)) dur hemen not ekliyorum;)

bahar yorgun dedi ki...

ay estağfirullah ne demek :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))
başka üzerine alınmak isteyen varsa buyursun;) halka açık bir mim bu, ben zevkle okurum ;)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:))))))))))çok tatlısın canım yaaa bak bu ilk oldu senden çalabilirler fikri hamileler MİM:)))))))

tüm dileklerin gerçekleşsin inş. sevgiler

gez gör arpacık dedi ki...

Pek çok mimi okurken sıkılıyorum. Seninki çok hoştu.:)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

aaaa aşkolsun abla yeni yıla bizimle girmek istemiyorsun ha öyle olsun bakalım :D bu arada bir haftadır aybüke yeni bir kelime öğrendi durmadan uuu bıdi diyordu fotoğraftaki uğur böceğini gösterince takılmış plak gibi uuu bıdi uuu bıdi deyip duruyor kuzum :D birde anne tana tete diye şarkısını söylüyor :D umarım 2011 de tüm istelerin gerçekleşir ablacım

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgüçantam; :)) amiin hepimizin inş.

lila; teşekkür ederim:)

analı kızlı; tatil yokki sizinle nasıl girelim :D olmayacak duaya amin demem ben hahaha:)))
"uuu bıdi" diyen sesi kulağıma geldi sanki:)
amiin hepimizin inşl.

kubra zeynep kara dedi ki...

:)) hemen mimimin cevaplarına bakayım dedim:D
süper mim olmuş canım kendine haksızlık etme. hayırlı cumalar çok öpüldün :D

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) teşekkür ederim hayırlı cumalar;)

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

Çok samimi ve güzel cevaplar. Hepinia harikasınız yaa!!