3 Nisan 2009 Cuma

Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşşşşeeeek:P



ne güzel şarkıdır o dimi..

Uzun kulaklarını son bir kez salla
Tüm eski dostlarımdan bir haber yolla
Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
Seni çok çok özledim arkadaşım eşek
Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek


Tanıştırayım anahtarlığım eşek;)
gecenin bu saatinde ne işim var benim burda?!? yemekten sonra 3 saat uyuyunca haliyle 12 de baykuş gibi uyanıyosun.. ee can sıkıntından günlük yazayım bari dedim:) ekleyeceğim çok şey var ama baktım hazırda fotoğraf kalmamııışş!! ne demişler "HAZIRA DAĞ DAYANMAZ" :)))


3 yorum:

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

çok sevimli bir eşşek bakışların masumluğuna baksana :) bu eşşek şarkısını özlemişiz yaa niye dinlemiyoruz ki dur hemen açayım netten :)

ayşe dedi ki...

teyze ben ayşe çok şirin dorusu hemde çok ama bence tarçının masum bakışlarını da koy ayğını koy çokyazık onun bu halini özlediğimde bakarım

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) ayşecim yorumu göndermeden önce annene bir okutsan:) zor anlıyoruz seni :P tarçının fotosunu da çekip koyarım inşallah.. öpüyorum seni küçük cadı:P