4 Eylül 2021 Cumartesi

El Yapımı Çikolatalar ile Alışılmışın Dışında Bir Çikolata Deneyimi!

Yerken mutluluk veren, pek çoğumuzun karşı koyamadığı meşhur lezzet: ‘’Çikolata!’’
Çikolata lezzetlerinin mutluluk verdiği bilimsel açıklamalar ile kanıtlanmış bir gerçek! Peki el yapımı çikolatalar ile çikolata lezzetinin büyüsüne kapılmaya ne dersiniz?
Eşsiz kokusu, parlak görünümü ve damaklarda iz bırakan yoğun tadı ile el yapımı çikolata deneyimi, çikolata severleri bambaşka lezzet yolculuklarına çıkartmaktadır. 
 


Neden El Yapımı Çikolata Tercih Edilmelidir?
Mücevher titizliğinde her dokusu incecik hazırlanan el yapımı çikolatalar çikolata severlerin daha önce yaşamadığı lezzet yolculularının kapılarını aralıyor! 
Lezzet ve doğallığı ilke edinerek hazırlanan el yapımı çikolatalar, çikolata severlere yeni nesil bir çikolata deneyimi sunuyor!

Özenle ve doğal yöntemler kullanarak hazırlanan çikolatalar, fabrikasyon üretimden tamamen ayrılıyor ve kimyasal koruyucu madde içermiyor. Eşsiz lezzetleri el yapımı çikolata ile buluşturan; truff, kup ve benzersiz tatlı spesiyalleri mevsiminde toplanan özel meyveler ile buluşuyor ve kısa süreli tüketim için günlük ya da haftalık olarak hazırlanıyor. 
Dünyada yalnızca sayılı çikolata üreticisinin gerçekleştirdiği el yapımı çikolata deneyimi, dünyanın en lezzetli çikolatası Belçika çikolatası ile birleştiriliyor. Chocolate 333 yeni nesil çikolata anlayışına farklı bir lezzet imzası atan markalardan bir tanesi. Başka hiçbir yerde bulamayacağınız birbirinden lezzetli pek çok dönemsel spesiyali hazırlayarak kıymetli müşterilerine sunan Chocolate 333, Türkiye’de el yapımı çikolata ve Belçika çikolatası ile yeni damak tatlarına kapılarımızı aralıyor. Tariflerinde korkusuz davranan ve büyülü çikolata lezzetlerini bizlere sunan Chocolate 333’ün menüsünde farklı meyvelerle lezzetine lezzet katan trufflar, rocherlar ve pastalar ve çok daha fazlası yer alıyor. 


 
Mükemmel Bir Çikolata Nasıl Anlaşılır?
Kahve keyfimizin yanında, tatlı saatlerimizde ve ara öğünlerimizde… Mükemmel çikolata deneyimi ile kendimizi şımartmayı ve çikolatanın damaklarımızda bıraktığı imzayı çok seviyoruz. Peki tükettiğimiz çikolataların gerçekten mükemmel çikolatalar olduğunu nasıl anlarız?

 
Mükemmel çikolatayı keşfetmek için uygulamamız gereken bir deney bulunmakta. Çikolatayı dilinizin üstüne yerleştirin. Bu aşamada çikolata yavaşça erirken doygun yapıyı hissetmeye çalışmanız gerekmektedir. Çikolata lezzetinin dışı tamamen eriyip içerisinde yer alan dolgu ile birleştiğinde, iyi ayarlanan bir çikolata dengesi ve lezzet uyumu hissetmelisiniz. 
İyi harmanlanmış mükemmel el yapımı çikolata deneyiminde damaklardaki kalan yağlı tabaka hissine rastlamayacaksınız. Nefes kesen çikolata lezzetleri yaratmanın en mühim koşulunun kaliteli malzeme ve özenle hazırlama olduğunu bilen Chocolate 333 kıymetli müşterilerine mükemmel bir çikolata deneyimi sunmak için Belçika çikolatası ile özenle hazırladığı lezzetleri; mağazaları ve online web sitesi ile kıymetli müşterilerine sunmaktadır. 


 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

 

19 Kasım 2015 Perşembe

Hayaller Gerçek Oluyor :)

27 ocak 2011 de küçültüp maketini yaptığım hayallerim büyüdü büyüdüü ve çok yakında hizmetinizde olacak :) 

ByDG atölyesi pek yakındaa ! :P
Bu fotoğraflardakinden çok farklı olmadı sanki gerçeği. pencere önünde bir masa arka duvarda çalışma alanı vitrinde bez pastalar :)

Yakında gerçek atölye fotoğrafları ve yeni ürünlerle buluşmak üzere...
haaala bu yazıyı gören birileri var mı acaba :D

14 Aralık 2014 Pazar

Günün karesi (yılın karesi mi desem:p )

Günaydın Ablaa :) Deneme 1-2-3..  Herhalde ablamdandan başka takipçim kalmamıştır :)) küçük cadının dediği programı deniyorum (yorumları kontrol edemiyor sanki)

null
Posted via Blogaway

31 Mart 2014 Pazartesi

"Ak"ı "sarı"sı birbirine karışmış yumurta tarifi ;)

Abla no:1 iki gündür bu yazıyı bekliyor, şimdi saatler alınınca çok saçma oldu bu saatte yumurta konusu :))
Bir de gündemde seçim konusu var, ben gecenin bi vakti yumurta tarifi mi yazayım :S
Yazıyı bi yere bağlama hastalığım var ya ablam bağladı bu sefer sağolsun "akı sarısı birbirine karışmış yumurta iştee" :))) (yoruma açık) (ama ben yapmıcam :P )

Öndeki çift sarılı yumurtamız, arkadaki "sallama" yumurtamız ;)
Bu da yapım aşaması;
Çorabın içine koyulan yumurta iki tarafından tutulup sallanır hızla çekilir, fener ile karışıp karışmadığı kontrol edilebilir, zaten sesinden de anlaşılıyor (yok yaa yazınca anlaşılmıyor, bkz. google shake egg  vs :)

Sonuç olarak hayalimde hepsi sarı bir yumurta vardı ama tadı hayalkırıklığı... sarı ama beyaz tadında bir yumurta..sarısını sevmeyenler için ideal :)

Bu saatte pek yazasım varmış :) ben de bağlayayım yazıyı ; sarı beyaz ayrımı yapılmadan herkese adaletli olan bir ülkede yaşamak dileğiyle...

İyi geceler ;)

12 Mart 2014 Çarşamba

Aranıyor !!!

Kendine güvenen, iddialı, dişli rakipler aranıyor..:) 
Gerçi şans (biraz mütevazilik yapayım dedim :P ) ama fena oynarım (övünmek gibi olmasın)

Oyun isteği göndermek isterseniz kullanıcı adım yukarıdaki gibi "ByDG" ;)

28 Şubat 2014 Cuma

Instagram'da @biyasimadahagirdim

Şu instagram da mı tembelleştirdi acaba beni :S
Orada ara sıra bişeyler paylaşınca blogu ihmal ediyorum galiba :)
(sağ tarafa eklemeye çalıştım gadget ı ama başarılı oldu mu göremiyorum ki :(  ) 

24 Şubat 2014 Pazartesi

Baba Baykuş

Keçe köpekli çantayı yayınlamışım, işte burada.. Bu da yine Sesiber'in gönderdiği keçe baykuş ile yaptığım bir çanta;
Baba Baykuşa gömlek kravat yakışmış mı ? ;) 

10 Ocak 2014 Cuma

Uyusun da büyüsün niiiinni..

Biriken çantaları yavaş yavaş eklemek lazım ...
Kalp, kalp, kalp :)

Ayıcığın rengini sevdim ama keşke daha az dokulu deri kullansaymışım dedim..
(20 dk sonra abla no:2 almaya gelecek ben daha hazırlanmadım :) hadi ben kaçtım ;)  ) 
Herkese hayırlı cumalar...

9 Ocak 2014 Perşembe

Günlük (!) Burç Yorumları

Gazeteye sarılıp bir köşeye kaldırılmış eşyalar vardır ya, bazen yıllar sonra çıkarlar gün yüzüne... İşte o nostaljik gazeteleri okumayı çok severim :) 
1986'dan 2013'e...
Gözlük modası güzelmiş :) ( gerçi buna güneş gözlüğü camı taktırırsın al sana yeni moda :P  )
Vee falımız :) Kova burcu beni mi anlatıyor ne :S  Bugünlerde değil bu aylarda blogu iyice ihmal ettim..
Tanıdık bir sima gördüm :) Severim Şevval Sam'ı.. o zamanlarda daha ortaokul öğrencisi reklamların aranan yüzüymüş :D
Ve bu eski gazetelerin içinden çıkanlar ailenin 4. çocuğuna (yani bana) nasipmiş  :) 

7 Aralık 2013 Cumartesi

9 Kasım 2013 Cumartesi

Angry Turk !

Bloguna uğramıyorsun, yeter artık bu kadar tembellik deyip Angry Turk'e dönüşen herkese selamlar :) Ama olmuyor nedense, kendime verdiğim sözleri tutamıyorum..
Bu t-shirt bir abla no:1 marifeti.. benim "angry Türk"üm için boyadı sağolsun :)

Abla no:1 in daha önce boyadığı Angry Birds çalışmaları ;)