3 Kasım 2022 Perşembe

Lionel Messi İmzalı Formanız Bitget’ten!

Lionel Messi ve Bitget, partnerliğini muhteşem ödüllerle kutluyor!

Lionel Messi ve Bitget, partnerliğini muhteşem ödüllerle kutluyor!

Lider global kripto borsası Bitget, yakın zamanda Lionel Messi ile olan partnerliğini duyurmuştu. Bu partnerlikle beraber Bitget, Lionel Messi’nin resmi kripto partneri olduğunu açıklamıştı. Bitget, bugün yaptığı açıklamayla da bu partnerliği kutlamak için yeni bir kampanya başlattığını duyurdu.

Bu kampanya kapsamında Bitget kullanıcıları Lionel Messi imzalı forma, Macbook, iPhone 14, Nintendo Switch ve binlerce USDT değerinde Bitget’in platform tokenı BGB kazanma şansı yakalayacak.

BITGET’E HEMEN ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYIN!

Her yeni kullanıcıya $20’a varan hediye!

Bitget’e üye olup spot veya vadeli işlemlerde sadece $100 işlem hacmi yaratan ilk 3000 yeni kullanıcı $20 ödüle hak kazanacak. Sadece $5-$10’lık bir tutarla $100 işlem hacmi yaparak $20 kazanabilirsiniz! Ayrıca işlem hacminiz $3.000 üstünde olursa 120 BGB’ye kadar kazanma fırsatınız var. En çok işlem hacmine sahip kullanıcı olursanız Lionel Messi imzalı forma kazanabilirsiniz!

Macbook, iPhone 14 veya Nintendo Switch kazan!

Arkadaşlarınızı davet edin ve BGB kazanın! En çok arkadaşını Bitgetli yapan kullanıcılar ise Macbook, iPhone 14 ve Nintendo Switch kazanacak! Ayrıca hepsinin yanında Lionel Messi imzalı forma da hediye!

Lionel Messi’nin imzalı formasına sahip olmak ve sürpriz hediyeleri kazanmak için BITGET’E HEMEN ÜYE OLUN ve kampanyaya katılmayı unutmayın:

BITGET’E ÜYE OL!

KAMPANYAYA KATIL!

Bitget Hakkında

2018 yılında kurulan Bitget, sosyal ticarete odaklanan dünyanın önde gelen kripto para borsalarından biridir. Şu anda dünya çapında 50'den fazla ülkede iki milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren Bitget, 800 kişilik bir işgücü ile merkezi olmayan finansmanı teşvik etme misyonunu hızlandırdı.

Bitget'in kripto türevleri piyasasında Haziran 2019'da resmi olarak piyasaya sürülmesinden bu yana, platform artık dünyanın en büyük kripto copy trade ve türev borsalarından biri haline geldi. Lider borsa, insanların sosyal ticaretle bağlantı kurma ve işlem yapma şeklini dönüştürmeye odaklanıyor. Amiral gemisi Tek Tıkla Copy Trade, sosyal ticarette bir öncüdür. Dünya çapında kripto türevleri traderları için deneyimlerine yenilik getirerek, yaklaşık 1.1 milyon takipçisi olan 55.000'den fazla profesyonel trader bir araya getirmiştir.

‘Better Trading, Better Life’, felsefesine sıkı sıkıya bağlı kalan Bitget, Web2 ve Web3'ü aşan, CeFi ve DeFi'yi birbirine bağlayan ve geniş bir köprü ile sonuçlanan portal olmayı hedefleyerek, global olarak kullanıcılara kapsamlı ve geniş kripto ağına güvenli işlem çözümleri sağlamayı taahhüt eder. Bitget, Eylül 2021'de dünyaca ünlü futbol takımı Juventus'un ilk forma partneri ve kısa süre sonra PGL Major'ün resmi espor kripto partneri olarak sponsorluğunu duyurdu. Önde gelen espor organizasyonu Team Spirit ve Türkiye'nin önde gelen ve köklü futbol kulübü Galatasaray ile ortaklıklar da 2022'nin başlarında duyuruldu.

Bir boomads advertorial içeriğidir.


16 Ekim 2022 Pazar

Token 2049 Singapur'da social tradingle ilgili son gelişmeler Bitget’ten!


Lider kripto para borsası Bitget, Singapur'daki Asya Kripto Haftası'nın amiral gemisi etkinliği olan Token 2049 Singapur'a katıldı. Dünyanın en büyük kripto konferanslarından biri olan Token 2049, Asya ve dünyadaki en iyi konuşmacıları kripto dünyası hakkındaki yenilikçi ve keskin görüşlerini paylaşmaya davet etti. Konferansta Bitget Yöneticisi Gracy Chen, Social Trading ve “Kriptodaki Kadınlar” hakkındaki gözlemlerinden ve görüşlerinden bahsetti.

BITGET’E ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYIN!

Gracy, “Social Trading Yatırımda Devrim Yaratıyor” başlıklı bir açılış konuşmasında kripto işlemlerine yeni başlayanları ve deneyimli traderları açık ve sağlam bir platformla destekleyen Bitget'in öngörülerini ve kripto paralar için social trading’deki en son trendleri paylaştı.

Gracy Chen, social trading’in büyümesini ve mevcut trendini vurguladı, “Küresel social trading platformu yılda %7,8 büyüyor. Social trading, işlem yapmanın işbirlikçi olabileceği fikrini benimseyen tüm traderlar için bir kazan-kazan durumu yaratıyor.”

Ayrıca Bitget'in kriptoda social trading uygulamaları üzerinde çalıştığı yenilikleri de tanıttı. “Amiral gemisi ürünümüz Tek Tıkla Copy Trade, sosyal işlemlerde bir öncü ve yaklaşık 1,1 milyon takipçisi olan 55.000'den fazla profesyonel traderı bir araya getirerek dünya çapında kripto traderlarının deneyimine ciddi bir yenilik getiren bir ürün. Bitget, kaliteli içerik, copy trade ve diğer stratejiler sağlamakta ve kullanıcıların social trading’de en iyi sonuçları elde etmesine yardımcı olan sosyal unsurlara sahip ürünler sunuyor.”

Bir kadın yatırımcı ve kripto endüstrisinde lider olan Gracy, “Kriptodaki Kadınlar” konulu panel tartışması sırasında deneyimlerini ve gözlemlerini paylaştı. Kripto dünyasının ve kadınların gücünün karşılıklı olarak faydalı olacağını vurguladı, çünkü kripto ve blok zinciri teknolojisi, kadınların finansal bağımsızlık kazanmasına yardımcı olacak yeni araçlar olarak hizmet ederken, kadın katılımının da kripto dünyasının daha iyi bir versiyonuna yol açtığını vurguladı.

Konuşmanın yanı sıra, Bitget'in konferanstaki standı ve sonrasındaki parti, alanda geniş çapta takip edilen bazı influencer’lar da dahil olmak üzere katılımcılardan güzel tepkiler aldı ve önemli isimleri eğlenceli bir ortamda bir araya getirdi. Stant, katılımcıların sosyal işlemler ve platform eğitimleri hakkında bilgi edinirken eğlenceli aktivitelerin ve ödüllerin tadını çıkarması için 360 panoramik selfie ve bir çekiliş çarkı sundu.

Token 2049, Singapur'daki Asya Kripto Haftası'nın amiral gemisi etkinliği ve Formula 1 Singapur Grand Prix'sinin yanı sıra, etkinliğe Eylül ayı sonlarında dünyanın dört bir yanından 6000'den fazla katılımcı katıldı.

Gracy “Bitget, kripto alanında önemli ve lider bir oyuncu olarak bu yıl Token 2049'a katılmaktan mutluluk duyuyor. Günümüzde giderek daha fazla çevrimiçi zaman harcadığımız için farklı bölgelerden ve sektörlerden insanlarla yüz yüze tanışma fırsatına değer veriyoruz. Etkinliğe katılmak sadece partnerler, kullanıcılar ve ekiple ilişkilerimizi geliştirmemize izin vermekle kalmıyor, aynı zamanda piyasa trendlerini daha iyi anlamamıza ve gelecekteki gelişime ilişkin derinlemesine fikir edinmemize de ilham veriyor. Gelecek yılki konferansı sabırsızlıkla bekliyoruz ve organizatörlerin bunun gerçekleşmesi için harcadıkları zamanı ve çabayı takdir ediyoruz!”

BITGET’E ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYIN!

Bitget Hakkında

2018 yılında kurulan Bitget, sosyal ticarete odaklanan dünyanın önde gelen kripto para borsalarından biridir. Şu anda dünya çapında 50'den fazla ülkede iki milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren Bitget, 600 kişilik bir işgücü ile merkezi olmayan finansmanı teşvik etme misyonunu hızlandırdı.

Bitget'in kripto türevleri piyasasında Haziran 2019'da resmi olarak piyasaya sürülmesinden bu yana, platform artık dünyanın en büyük kripto copy trade ve türev borsalarından biri haline geldi. Türev işlemler hacminde CoinMarketCap ve CoinGecko tarafından küresel olarak ilk beşte yer alıyor. Lider borsa, insanların sosyal ticaretle bağlantı kurma ve işlem yapma şeklini dönüştürmeye odaklanıyor. Amiral gemisi Tek Tıkla Copy Trade, sosyal ticarette bir öncüdür. Dünya çapında kripto türevleri traderları için deneyimlerine yenilik getirerek, yaklaşık 1.1 milyon takipçisi olan 55.000'den fazla profesyonel trader bir araya getirmiştir.

‘Better Trading, Better Life’, felsefesine sıkı sıkıya bağlı kalan Bitget, Web2 ve Web3'ü aşan, CeFi ve DeFi'yi birbirine bağlayan ve geniş bir köprü ile sonuçlanan portal olmayı hedefleyerek, global olarak kullanıcılara kapsamlı ve geniş kripto ağına güvenli işlem çözümleri sağlamayı taahhüt eder. Bitget, Eylül 2021'de dünyaca ünlü futbol takımı Juventus'un ilk forma partneri ve kısa süre sonra PGL Major'ün resmi espor kripto partneri olarak sponsorluğunu duyurdu. Önde gelen espor organizasyonu Team Spirit ve Türkiye'nin önde gelen ve köklü futbol kulübü Galatasaray ile ortaklıklar da 2022'nin başlarında duyuruldu.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

19 Kasım 2015 Perşembe

Hayaller Gerçek Oluyor :)

27 ocak 2011 de küçültüp maketini yaptığım hayallerim büyüdü büyüdüü ve çok yakında hizmetinizde olacak :) 

ByDG atölyesi pek yakındaa ! :P
Bu fotoğraflardakinden çok farklı olmadı sanki gerçeği. pencere önünde bir masa arka duvarda çalışma alanı vitrinde bez pastalar :)

Yakında gerçek atölye fotoğrafları ve yeni ürünlerle buluşmak üzere...
haaala bu yazıyı gören birileri var mı acaba :D

14 Aralık 2014 Pazar

Günün karesi (yılın karesi mi desem:p )

Günaydın Ablaa :) Deneme 1-2-3..  Herhalde ablamdandan başka takipçim kalmamıştır :)) küçük cadının dediği programı deniyorum (yorumları kontrol edemiyor sanki)

null
Posted via Blogaway

31 Mart 2014 Pazartesi

"Ak"ı "sarı"sı birbirine karışmış yumurta tarifi ;)

Abla no:1 iki gündür bu yazıyı bekliyor, şimdi saatler alınınca çok saçma oldu bu saatte yumurta konusu :))
Bir de gündemde seçim konusu var, ben gecenin bi vakti yumurta tarifi mi yazayım :S
Yazıyı bi yere bağlama hastalığım var ya ablam bağladı bu sefer sağolsun "akı sarısı birbirine karışmış yumurta iştee" :))) (yoruma açık) (ama ben yapmıcam :P )

Öndeki çift sarılı yumurtamız, arkadaki "sallama" yumurtamız ;)
Bu da yapım aşaması;
Çorabın içine koyulan yumurta iki tarafından tutulup sallanır hızla çekilir, fener ile karışıp karışmadığı kontrol edilebilir, zaten sesinden de anlaşılıyor (yok yaa yazınca anlaşılmıyor, bkz. google shake egg  vs :)

Sonuç olarak hayalimde hepsi sarı bir yumurta vardı ama tadı hayalkırıklığı... sarı ama beyaz tadında bir yumurta..sarısını sevmeyenler için ideal :)

Bu saatte pek yazasım varmış :) ben de bağlayayım yazıyı ; sarı beyaz ayrımı yapılmadan herkese adaletli olan bir ülkede yaşamak dileğiyle...

İyi geceler ;)

12 Mart 2014 Çarşamba

Aranıyor !!!

Kendine güvenen, iddialı, dişli rakipler aranıyor..:) 
Gerçi şans (biraz mütevazilik yapayım dedim :P ) ama fena oynarım (övünmek gibi olmasın)

Oyun isteği göndermek isterseniz kullanıcı adım yukarıdaki gibi "ByDG" ;)

28 Şubat 2014 Cuma

Instagram'da @biyasimadahagirdim

Şu instagram da mı tembelleştirdi acaba beni :S
Orada ara sıra bişeyler paylaşınca blogu ihmal ediyorum galiba :)
(sağ tarafa eklemeye çalıştım gadget ı ama başarılı oldu mu göremiyorum ki :(  ) 

24 Şubat 2014 Pazartesi

Baba Baykuş

Keçe köpekli çantayı yayınlamışım, işte burada.. Bu da yine Sesiber'in gönderdiği keçe baykuş ile yaptığım bir çanta;
Baba Baykuşa gömlek kravat yakışmış mı ? ;) 

10 Ocak 2014 Cuma

Uyusun da büyüsün niiiinni..

Biriken çantaları yavaş yavaş eklemek lazım ...
Kalp, kalp, kalp :)

Ayıcığın rengini sevdim ama keşke daha az dokulu deri kullansaymışım dedim..
(20 dk sonra abla no:2 almaya gelecek ben daha hazırlanmadım :) hadi ben kaçtım ;)  ) 
Herkese hayırlı cumalar...

9 Ocak 2014 Perşembe

Günlük (!) Burç Yorumları

Gazeteye sarılıp bir köşeye kaldırılmış eşyalar vardır ya, bazen yıllar sonra çıkarlar gün yüzüne... İşte o nostaljik gazeteleri okumayı çok severim :) 
1986'dan 2013'e...
Gözlük modası güzelmiş :) ( gerçi buna güneş gözlüğü camı taktırırsın al sana yeni moda :P  )
Vee falımız :) Kova burcu beni mi anlatıyor ne :S  Bugünlerde değil bu aylarda blogu iyice ihmal ettim..
Tanıdık bir sima gördüm :) Severim Şevval Sam'ı.. o zamanlarda daha ortaokul öğrencisi reklamların aranan yüzüymüş :D
Ve bu eski gazetelerin içinden çıkanlar ailenin 4. çocuğuna (yani bana) nasipmiş  :) 

7 Aralık 2013 Cumartesi