13 Şubat 2009 Cuma

Teşekkürler Gülhan;)

Gülhan a çok teşekkür ediyorum..ben izlediğim bütüüün blogları seviyorum ama kurallar şöyleymiş;
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan
haberdar etmek.

ee nasıl seçicem? o piti piti mi yapsam acaba:D "and the oscar goes tooooo "gibi gösterişli bi cümleyle veremesem de ödülü, bütün takip ettiğim blog yazarlarına "I love your blog" diyorum;)

Bal küpü
Demetgun
Eylül Bahçesi

Gamzeli anne

Gönüldenele
Ufuk dünyası

Paris rüzgarı



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Rica ederim, severek takip ettiğim bloglar arasında ödül almayan kalmamıştır umarım.

Unknown dedi ki...

ödül için çok teşekkürler arkadaşım.kendimi biraz daha iyi hissediyorum.tüm günüm yatarak geçiyorum neredeyse.dinlenmek iyi geldi.zorunlu bir istirahat gerekiyormuş demekki:))
sevgiler..

demetgun3 dedi ki...

çok teşekkür ederim ödül için...:))