7 Haziran 2009 Pazar

Buzdolabı Cepleri

Geçen sene ramazanda dernek için yapmıştık bu cepleri. fikir 10 marifette verilen şu linkten ama tasarımlar tamamen ablam ve bana ait;)

Bu benim ilk göz ağrım.. ilk bu cebi yapmıştım, iyiki satılmamış:) fotoğraf pek net çıkmamış :( üstte de cam boncuktan yaptığım magnetler var..

Bu da ablamın yaptığı favori cebiydi, maalesef satılmış (galiba:D ) bi daha yaparız abla üzülme dedim ama pek mümkün değil:))) aynısından yapamıyoruz PRENSİPLERE AYKIRI :D :) ;) zaten o kotun rengi çok güzeldi cep, paça her yerinden bişey yaptık kalmadı :))


Bu kedicikliyi ben yapmıştım.. kot çantamın paçasından ;) taaa amerikaya gitti, acaba kullanıyorlar mıdır? ;)

Bu da satılmadı ve ablamın buzdolabında ;) ablamın tasarımı

NOT: kuyruklu yıldızlı olanın tek fotosunu çekmemişim:) onu da ablam yapmıştı ve bir türlü sevememiştik:D aslında fikir çok güzeldi. o yıldız gece karanlıkta parlayan, hani çocuk odalarına yapıştırılan yıldızlardandı. (2. cepteki pembe kalp de parlıyordu ama ablam üstüne pembe simli oje sürmüştü, acaba hala parlıyor mudur? )


dernek yararına olduğu için fiyatı çok değildi ama bu cepler kermeste pek ilgi görmemişti:) aslında çok işlevsel bir şey ama nedense kimse anlamadı:))) kocaman BUZDOLABI CEBİ yazmıştık yine de anlaşılmadı:P
ama biz moralimizi bozmadık oturduk bir sürü cep yaptık (üşenmedim saydım bu 5 tane ile beraber 29 tane olmuş, hala boş kaldıkça yeni cepler yapmaya çalışıyorum) kuzenlere, eşe dosta hediye ettik..fotoğrafları düzenledikçe ekleyeceğim ;)

7 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Cok güzeller ;) Elinize saglik, bencede kermeste anlamamislardir, biraz süs püs sevenler icin bunlar ;)
Sevgiler

abla no:1 dedi ki...

ayyyyy :)) ellerimize sağlık ;) pek güzel yapmışız . diğerlerini de ekle artık ...belki burada anlayan(!) çıkar ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

kelebek gibi, teşekkür ederim
:) ablaa biraz megaloman gördüm senii:D

Bucanni dedi ki...

bence harika bir fikir, bolero yapmak için parçaladığım bir kotum vardı sanırım cepleri duruyor :)) bulup yapmam lazım.ellerinize sağlık..

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiz;)

cecilia dedi ki...

hepsi çok güzel çok güzel tasarlamış ve yapmışsınız, ellerinize sağlık ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiz cecilia;)