8 Haziran 2009 Pazartesi

Günün Karesi...

her dakika kapıda nöbet tutan, bir aralık bulsa kaçan Tarçın efendi dün inatla dışarı çıkmadı:)
öğle yemeğinde babaannemin evinde çay sofrasını kurduk, baktık rahat vermeyecek dışarı çıksın dedik. açtım kapıyı , başka zaman olsa fırlar kaçar, oturdu kapının girişine gitmiyor:) inat... karşı kaldırımda siyah bir kedi, bakışlarından anlaşamadıkları belli, biri ne şekilde oturursa diğeri de meydan okur gibi öyle oturuyor :)
neyse sonra gitmiş.. akşamüstü geldi kapıya miyav miyav. kapının otomatiğine basıyoruz giriyor (başta korkuyodu artık alıştı:D ). yoldan geçen çocukların çok hoşuna gidiyor " aa kapıyı açtılar girdi içeri" :) bir de kapatmayı öğrensee:)))

5 yorum:

birhangi kuzen dedi ki...

piiss tarçın :) benim gireceğim zamanı buldu geçenlerde kaçmak için... ayaklarımın arasından fırladı çıktı.. hayatım boyunca sokakta öyle bağırdığımı bilmem :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)))) hiç tahmin edemiyorum o çığlığı :D :D :D

AYŞE dedi ki...

teyze bence bunun adını günün kedi boşı diye ekleseydin:DDDDDDDDDD

kubra zeynep kara dedi ki...

biz tarçınları karşı karşıya getirsek:))
bizimkisi köpek ama kedileri çok seven bir köpek

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) bizim kedinin köpekleri sevdiğini pek sanmıyorum:D ama adaşını sever belki;)