8 Şubat 2009 Pazar

Nihayet bitti :)

Annemin kardeşim için aldığı bu kot 1 kere bile giyilmedi, doğrusu pantolon olarak pek güzel değildi, ama çanta olarak fena olmamış değil mi? ;)
(Bu arada cepleri çok kullanışlı oldu telefon ve bozuk para koymak için...)

Son zamanlarda en çok kullandığım çantayı görüyorsunuz:) 2 sene önce kesip dikmiştim ama sapını bir türlü yapamamıştım. Bu sene kesin bitiricem dedim. 2 metal halka aldım, kotun paçalarından çıkan deri parçaları ile bir sap yaptım, bir de astarla kullanıma hazır hale geldi :D
İlk günler hani çocuklar yeni ayakkabı giyince ayakkabılarına bakarak yürür ya aynen öyleydim :)) sabah sokaklarda kimse yok ya, bakıp bakıp "ablaaa güzel oldu dimiii" diyorum, ablamdan cevap "iyi ki bi çanta yaptın, tamam güzel oldu"


Not: o sallanan kumaş parçası astarından bir parça, henüz ne yapacağıma karar veremedim:) bir de çantanın ağzı açık bir çıtçıt vs bastırtmak lazım.. bakalım artık 2 sene sonra düşünürüz :D

9 yorum:

aklını çıldırmış dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle kullan. aynından ben de istiyorum diyecem de 4 seneye anca tamamlarsın herhalde :)
mankenin duruşunu da ayretten beğendim hani :)
aplan evlenince sen napacan tek başına ya, kızcağızın başının etini yiyosun her sabah :)aptal blog gönderemiyo bi türlü yorumumu elli kere yazdırıyo bana :(

biyasimadahagirdim dedi ki...

haklısın 4 seneyi bulur ama aynısından olması imkansız bi benzeri daha yoktur o kotun herhalde:)
blogun suçu yok, ben onay vermeden görünmüyor yorumlar;)gönderdiklerinin hepsini görüyorum:) gerçi her yoruma eleştiriye açığım ama biri bişey yazar da göremezsem diye değiştirmiyorum o özelliğini
ayrıca mankenin duruşunda ne vaar?:) burda başrol çantanın dikkat dağıtmayalım lütfen:P

kedicibasi dedi ki...

çok güzel

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

ben gidip çocukların dolabını bi karıştırayım.benzer bir pantolon vardı sanırım:))
güle güle kullan:))sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)

Dijital Günlük dedi ki...

Çok güzel olmuş...Valla diktim demeseniz hazır çanta sanırdım.Ellerinize sağlık!

biyasimadahagirdim dedi ki...

bu güzel yorum için teşekkür ederim dijital günlük;)

Adsız dedi ki...

çooook guzel olmus gule gule kullanın yapılısına bızlerlede paylasımısınız acaba rıca etsemtskr

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim, bu çantayı seneler önce yapmıştım, şimdi yeğenim kullanıyor.. üzgünüm yapılışını fotoğraflamamışım :( deriler vs zaten kot pantolonun kendi modeliydi ben sadece fermuarı önde olacak şekilde alttan dikmiştim :)