15 Şubat 2009 Pazar

kalp kapama :D

14 şubat geçti artık yayınlayabilirim. annemin babam için geçen sene 14 şubatta yaptığı "tas kapama" :) ne gülmüştük o gün :D
babam tas kapamayı çok sever. tarifini bilmiyorum ama kısaca bool soğan, domates ile pişirilmiş et ve onun yağı ile pişirilmiş pilav diyebilirim. et bir tas ile büyük bir kabın ortasına kapatılır ve etrafına pirinç konup öyle pişirilirmiş eskiden onun için "tas kapama" demişler adına.. ama annem ayrı ayrı pişirir, tadına da doyum olmaz:)) işte geçen sene 14 şubatta da menüde tas kapama varmış tesadüfen:D fotoğraf telefon ile çekildiği için hiç net çıkmamış ama ana fikir belli ;)
NOT: aslında eti yanına koymamıştı, tas kapama olduğu belli olsun diye biz koydurmuştuk son anda, görüntüyü biraz bozmuş...

8 yorum:

aklını çıldırmış dedi ki...

annen işi iyi biliyor, erkeğin kalbine giden yolun nerden geçtiğini :))

KelebekGibi dedi ki...

Annen cok güzel hazirlamis babanda afiyetle yemistir. Buradan gördügüme göre leziz birsey oldugu belli, bende etle pilavi severim zaten normaldede annenin pilavi ayri güzel gözüküyor.

embir dedi ki...

ay bu tam kujumlukmuş canım ya, kendisi et oburdur, bu fikre bayıldım, kalp kek kalıbı ile böyle birşey yapmayı bende deneyeceğim. Fikir için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Ay çok güzel isim olmuşş :) Tadı da güzeldir eminim.ellerine sağlık.sevgiler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) teşekkür ederim, siz de yapın size de afiyet olsun;)

Annekaz dedi ki...

ben geç kaldım sanırım ama ağız sulandıran bir görüntü hımm

Narsistanbul dedi ki...

hahha:) çok beğendim. 14 şubata layık olduğu şekilde bir gönderme yapılmış, anneyi ellerinden öperim:) hahha:) Unutmazsam aynı atraksiyonu ben de yapacağım. :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) yap yap çok romantik olur :D