22 Şubat 2009 Pazar

Ben Bir Küçük Çekirgeyim:)

Teşekkür ederim SENSEİ :) perşembe günü gelen paketten çıkanları görünce ne kadar mutlu oldum anlatamam.. Esin abla ile -yanlış hatırlamıyorsam- 2006 yılında ebru merakım sayesinde tanıştık..bazı insanları yeni tanısanız bile eskiden beri tanıyormuşsunuz gibi hissedersiniz ya öyle oldu..çok sıcak ve yardımsever biri, o benim ilk ebru hocam:) çok başını ağrıttım msn de ; "boyalar çatlıyor neyi eksik olabilir" "kağıttan akıyor napalım" kitrenin kıvamını ayarlayamıyoruz" vs vs vs :) sadece ebru konusunda da değil her konuda sağolsun büyük bir sabırla yardım etti...
Esin ablanın bu güzel ebruları ve ebru sanatı ile ilgili bilgileri paylaştığı bir de blogu var.



kolye ve küpeleri de ebru kağıtlarından yapmış, kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum ;) çok güzeller...
Not: Esin abla bişey daha göndermiş onu birazdan eklicem:D

1 yorum:

embir dedi ki...

esin ablanın emeğine sağlık çok güzeller