5 Şubat 2009 Perşembe

Hatay detayları ;)

Haftasonu ney kamışı toplamak için Hatay daydık.(babam ney yapımına merak sardı, çok yakında neyde bir sürü değişiklik ile geliyor..az sonraa..:) ) neyse..yağışlı olduğunu bile bile başka uygun günümüz olmadığı için yola çıktık.


Babam "hava kötü ama macera olsun gidelim " dedi, hakikaten de maceralı bir gezi oldu. dönüş yolunda araba arıza yaptı, ablamla ben taaaa hataydan otobüsle döndük (14 saat) serviste parça yokmuş, günlerden de pazar:) babamla kardeşim pazartesi akşam çıkabildiler yola..vardır herşeyde bir hayır dimi..

Güneş yüzünü sadece pazar sabahı 3-4 saat gösterdi, o da bizim şansımızdı herhalde;)











İşte o kadar yolu gitmeyi göze aldığımız kamışlar:) (gerçi ablamla benim amacım künefe yemekti :P )






Bu uğur böceklerini eklerken şöyle düşündüm; kendi halinde dolaşan siyah bi böcek görünce "ıııy" diye bi tepki oluyor insanların yüzünde, ama uğur böcekleri seviliyor. böceklere karşı bile bir önyargımız mı var acaba ???




Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mutlu son... dondurmalı künefe :D.....






11 yorum:

tubiornat2b dedi ki...

ımmmm tadı damağımda hala :D
künefenin peynirini alabilseydik kendi çapımızda yapacaktık dimi kardeşim... eğer bulabilecek olan varsa veya hataydan bizi izleyenler;) bizimle irtibata geçerlerse seviniriz:)))) ayyy canım istedi yine :)

meLankoLik eLma dedi ki...

afiyet olsun ::)

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet yaa güzeldi dimi ablaa:) bi daha gider miyiz babam giderse??bu sefer otobüs biletleri benden :)))
buralarda da yemiştik künefeyi, daha doğrusu yediğimizin künefe olduğunu sanıyorduk,gerçi güzeldi ama hatay künefesi başkaymış şiddetle tavsiye ederim;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiz melankolik elma ;)

elif dedi ki...

Afiyet olsun bakalım .Bizsiz nasıl geçdiyse boğazınızdan .hıh :P

Adsız dedi ki...

reyhan teyze bide bize dersiniz dondurmayı az yiyin hasta olursunuz diye künefe mini minnarcık dondurma bayaa büyük asıl siz hasta olacaksınız birde hatay'da hava soğukmuuşş

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) sen kimsin önce adını yaz cadı :P dün size de yedirmedik mi künefeyle beraber dondurmayı, hem siz küçüksünüz hasta olursunuz :P

Yelda dedi ki...

Uğur böcekli ve sahildeki fotoraflara bayıldım
Sevgiler

aklını çıldırmış dedi ki...

hanımefendilerdeki lükse bak. künefe yemeğe hatay a gidiyormuş muş. sanki ben bi markete kadar gidip gelecem der gibi bi haliniz var. delülerrrr :))
fotoğraflara ilk baktığımda denizi özlemiş olabileceğiniz geldi aklıma kütahya da yaşam zor gerçektende. mevla kimseyi denizden mahrum etmesin tatillerde bile olsa görebilmek te bi nasip meselesi, ömrü boyunca deniz görmeden yaşayan insanlarda var...
sen aşmışsın artık mşlh. fotoğraflara damga basmayı bana da öğretsen ya ? :P

aklını çıldırmış dedi ki...

hee unutmadan o kadar dondurma beni kesmez künefenin en az 2 katı olmalı ki doyayım :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

yelda beğenmene sevindim, kendi makinem olsa daha neler çekicem ama ablamınkini bu kadar çözebildim;)

:)))her gün deniz gözünün önünde olunca değerini bilemiyor insanlar, bizim gibi garibanlar da 40 yılın başı görmüş çok mu;)
damga basma işi kolay picasa3 yükle o halleder;)