15 Nisan 2013 Pazartesi

Saklama Bağışla

Kampanya bilgilerini ŞURADAN aynen kopyalıyorum


Kütüphane projemize destek olmak için ne mi yapabilirsiniz?
- Hikaye, roman, dergi, ansiklopedi türü kitapları okulumuza kargo olarak yollayabilirsiniz.
- Projemizi arkadaşlarınıza, akrabalarınıza vs duyurarak daha geniş kitlelere ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.
- Facebook, twitter, friendfeed ve bloglarınızda projemizi duyurarak ve sayfaya dair linki sosyal mecra hesaplarınızda paylaşarak destek olabilirsiniz.

Okul Müdürü: İbrahim KURUCAN
Tel: 0 505 820 0687


Proje Sorumlusu: Mahmut ADIN (Sınıf Öğ.)
İletişim: mahmutadin@hotmail.com

Web site: www.kitapkolik.net/
Facebook: www.facebook.com/kitapkolikler

Twitter: /NergisliOkul

OKUL ADRESİ:
NERGİSLİ CUMHURİYET İLKOKULU
REYHANLI/HATAY

* Köy okulu olduğumuzdan dolayı kargoyla ilgili bazı sıkıntılar olabiliyor. Bu yüzden okulumuza kitap gönderirseniz eğer kargo bilgilerini mail-twitter ile bildirirseniz seviniriz.


6 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

evet destek verelim
ben bir posta gönderdim
şimdi bir kısım daha kitap geldi
arkadaşımdan
onları da göndereceğiz kısmetse

destek olmaya devam!

biyasimadahagirdim dedi ki...

inşallah kısa zamanda güzel bir kütüphane olur

Şenay- Doğam dedi ki...

Kısa bir süre önce Doğa'nın okuduğu bir çok kitabı , sokak kütüphanesine bağışladım..diğer küçük kurbaa yolda ona ayırdıklarım var.. oda doğdun büyüsün..onunkileri de bu okullara bağışlarız inşallah.

biyasimadahagirdim dedi ki...

kitap okumayı seven çocuklar olsun ikiside inşallah ;)

Gülay Akbal dedi ki...

Yazınızı şimdi gördüm ve içimden dedimki kadere bak . Daha 1 ay önce bu yazıyı yayınlamışsınız ve maalesef aynı bölge şu anda harap ve bitap bir durumda. Umarım okula bir şey olmamıştır. Bende postunuzu aynen alıp kendi blogumda yayınlamak istiyorum. Şu anda bunlara çok daha fazla ihtiyaçları var çocukların...

biyasimadahagirdim dedi ki...

benim de bu yazı aklıma geldi haberleri duyunca.. destek vermek güzel olur tabiki teşekkürler