12 Aralık 2012 Çarşamba

"Bi Yaşıma Daha Girdim" bi yaşına daha girdi...


4 yaşında...

12.12.2008 tarihinde saat: 10:26'da yazmışım ilk yazımı.. o zamanki en küçük yeğenimin el sallayan korkunç ultrason fotoğrafı ile :) 

Bu seneki tarih güzel ...12.12.12...  üçlemelerin sonuncusu :) e zaten mayalara göre 21.12.12 de dünyanın sonu olduğuna göre bi önemi yok :P 

Gelenekselleşmiş ByDG blog yıldönümü hediye çekilişini bu sene yapamıyorum maalesef.. Hiç birşey yapmadığım için çekiliş için hediye de yapamadım :( ama borcum olsun ilerleyen günlerde (belki aylarda :)  ) yapalım..Şu 21 aralık bi geçsin hele:)))
Bu yazıyı yazarken bir yandan da eski blog yıldönümü yazılarıma bakıyordum geçen sene şu yazıda şöyle demişim :)
"Blogu 12.12.2008 de açmıştım...Seneye 12.12.12 de artık araba çekilişi falan yaparım hahaha şimdilik bunlarla idare ediciiz:)) "
Oyuncak araba çekilişi yapsaydım keşke hiç yoktan iyidir dimi , en azından sözümde durmuş olurdum :D:);)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Nice yaşlara!
Her birinde güzellikler, mutluluklar paylaşman dileği ile sevgiler.

Adsız dedi ki...

4.yaş günün ve hayatının ..... yıldönümü kutlu mutlu umutlu ve sağlıklı nice yıllara.(nokta yerine ne yazacağımı bilemedim sen uygun bişey yazarsın canım)

biyasimadahagirdim dedi ki...

aheste beste; inşallah, teşekkürler;)

Adsız; teşekkür ederim:) (keşke adını yazsaydın hangi adsızsın acaba :D )

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

Congrats a bunch my dear friend.. 4 years is a wonderful time & we love your writings with a bunch of creativity..so good..!! keep sharing dearest :)

Fatma dedi ki...

Tebrik ederim, nice yıllar:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Nice yıllara, hep birlikte inşallah. Tebrik ederim canım. Geçen seneki yazını hatırlıyorum:) Olsun önemli olan niyet.
Sevgiler...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bu arada bloguna daha fazla zaman ayır, özlüyoruz seni. Bir şey yapmak önemli değil, güzel fotoğraflarından yayınlasan da kabulümüzdür:)

Adsız dedi ki...

adsız) yeni teyzen

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thanks dear;)

fadiş; teşekkürler;)

marifetli peri ; teşekkür ederim, daha sık görüşmek üzere;)

Adsız; ilk tahminim sendin zaten teyze:D

Ada Deniz dedi ki...

Nice yaşlara:)))

Abla no:1 dedi ki...

Daha nice güzel çalışmalar , bol bol paylaşımlar , yıldönümleri , hediyeler, çekilişlerle BİZIMLASiNN inşaallahh :)))

ecerce dedi ki...

nice senelere:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

ada ve deniz; teşekkürler ;)

abla no:1 ; o ne ya ivana mı :D

ecerce; teşekkürler;)