14 Kasım 2012 Çarşamba

Sesiber'den gelenler ;)

Blog dünyasında Sesiber'i tanımayan yoktur herhalde..
İki gün önce elime ulaşan paket daha zarfı açmadan kalbimi fethetti :) 
Özenle hazırlanmış bu rengarenk keçelerin ne olacağı hakkında hiç bir fikrim yok ama yapmak istediğim çok şey var (bu bir çelişki midir ? kafam çok karışık anlayacağınız:)bu keçelerin beni harekete geçirmesini umuyorum... ) 
Teşekkürler Sesiber ;) 
Şimdilik bu renkli parçaları gördükçe çocuk gibi seviniyor, puzzle gibi oynuyorum:)  Büyük ihtimalle bu cupcakelerden mutfak için bişeyler yapacağım (abla no:1 in hediyesi olan cupcakeli tepsim, kumbaram ve metal kutularla süper bir uyum yakalayacağız:D  ) 

13 yorum:

Herşeyden çıkan Abla No:1 dedi ki...

Bayıldımmm :)) çok güzeller ... Hadi bakalım neler çıkacak bunlardan .. Özendim, bunlara fırçamla eşlik etmeyi öneriyorum ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

neden olmasın ;) köpek, baykuş ve kuştan birer tane verebilirim, cupcakeler benim :))

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

bende yapacağım cupcakelerle eşlik edeyim yenilen cinsinden :) ama ben o cupcake lerden istiyorum abla bana cupcakeli bir önlük yapsana :)

Mirayın annesi dedi ki...

gerçekten çok şirinler..

biyasimadahagirdim dedi ki...

analı kızlı her telden; yenilir cupcake e itirazım olmaz tabi :D ama cupcekimi isteme benden buz gibi soğurum senden :))) yaparız bi önlük ama deri cupcakele idare edersin artık :D

gülhan miray; bencede:D

hayal ignesi dedi ki...

yalnız deilsınız:) bende kumaşlarımı keçelerımı iplıklerımı gordukce sevındırık olan koca cocuklardanım:) sizinkilerde çok güzel gözukuyolar . kolay gelsın emınım güzel ürünler cıkacak:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) bişey yapmasam da onları gördükçe seviniyorum işte bende:D

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

aman soğuma kuzen istemedim tamam :) deri meri cupcake olsunda isterse çuvaldan olsun :D hem belki uğur getirir siparişlerim artar :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) hadi inşallah, bol sipariş bol kazanç...

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

:)

sesiber dedi ki...

Tesadüfen gördüm postunuzu. Çok merak ediyorum yapacaklarınızı. Kumaş olanların kenarına kumaşa monte ettikten sonra makinayla zig zag dikiş geçerseniz daha uzun süre kullanırsınız.
Sevgiler, teşekkrler paylaşım için...

Melike dedi ki...

mutfak masası için runner çok hoş olur, ben yeni yaptım, yarın yayınlarım :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

sesiber; teşekkürler ;)sevgiler..

melike; merakla bekliyorum ;)