24 Kasım 2011 Perşembe

(Günün)² - Kırmızı-

İyi akşamlar...

( Yoğun istek üzerine :P   )

10 yorum:

Unknown dedi ki...

yaaa çok şekerrrr..

esensdollsandpuppets dedi ki...

Ne kadar şirin bir ayıcık bu..))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

burnuna bir öpücük:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

gul/inn; benim çocukluk oyuncağım olur kendisi:)

esen; ;) dimi

örgüçantam; :)

2 nolu abla... dedi ki...

bu da nerden çıktı şimdi. Kim istek gönderdi ki ;) senelerdir evde öyle gözümüz alışmış ki bu ayıcıga hiç böyle şirin gelmemişti. Zavallım çocukların elinden az çekmedi :D

biyasimadahagirdim dedi ki...

kim olabilir sence? :))
evet yaa benim ayıcığımı top gibi oynuyolar :( (benimdi dimi bu ayıcık?:) ilk oyuncağım diye hatırlıyorum ama kandırılmış da olabilirim :)bütün oyuncaklar abladan kardeşe geçtiği için, bana alınan ilk diye biliyorum doğru mudur acep:P )

tek fotoyla yetinemecek olan istek sahibi dedi ki...

hmmmmmmmmmmmmmm

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) tamam bugün de eklicem bi konu ;)

Sihirlitorba dedi ki...

amanıııın bu kıpkırmızı bir ayıcık,çok şeker :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) dimi