23 Kasım 2010 Salı

e bebeğim eee ee e ;)

Bir bez çantası, bir bez pastası devam edelim yazılarımıza, çok birikti;)
Bu çantayı 2 nolu ablam görümcesi için yaptırdı. Bayramdan önce üst üste 4 bez çantası diktim 2 si sahiplerine ulaştı bile;)
Balonların içine elyaf koydum, bebek kundağının içine annem sünger kesip koydu ama biraz yukarı kaymış..
Arife günü çantaları diktim, ee hepsine 2 şer sap dikilecek.. o kadar zor geldi ki.. Hemen ilham perileri devreye girdi:) Fotoğraf makinesi askıları için ayakkabı bağcığı almıştım, rengarenk kalın bağcıklar çıkmış. 3 nolu ablam dışarıdaymış onu aradım sağolsun renk renk bağcık aldı benim için:) Ben de abarttım bir sapını mavi bir sapını kırmızı yaptım :P
Ve uçlarına güneş ve bulut ;)

23 yorum:

abla no:1 dedi ki...

bu ne kardeşim ya! bu ne yaa!? yiter yaaaa !!!! yazacak şey bulamıyorum SÜPPPEEERRR yaaaa!!!

sergun dedi ki...

her detayı ayrı güzel olmuş, ellerine sağlık:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çoooookkkk beğendim canım süper birşey olmuş bu.

birde dikişler elde makine dikişimi yoksa direkt makinemi çok düzgün duruyor ben makinede deriyi zor yürütüyorum makinedenmi kaynaklanıyor acaba(sanayi bernina piko makinesi)
sevgiler canım

Banuca dedi ki...

Bir bez çantası bu kadar mı şirin yapılır, bayıldımmmmm :)

tosbagalar dedi ki...

senin hatta ablalarını da katıyorum sizin kadar yetenekli olmayı isterdim. Dahası yok...

biyasimadahagirdim dedi ki...

abla no:1 ; ilahi Abla Kuzu hahaha:)

sergun; teşekkür ederim;)

örgüçantam; teşekkür ederim. Bazı küçük şeyleri elimde dikiyorum ama bu çantada bulutlar, balonlar doğrudan makinede dikildi. Evet bazı deriler çok zor dikiliyor, kaymıyor, dikişleri atlıyor vs.. üzerine kağıt koyup dikmiştim cüzdan dikerken. Ama bu bez çantalarımın derileri sorunsuz dikiliyor. iğnenin kalın veya ince olması da etkiliyor galiba. bir de suni deri olduğu için mi kolay dikiliyor acaba:) ayy çok yazdım ama hiç açıklayıcı bir yorum olmadı:D

banuca; teşekkür ederim;)

tosbağalar; teşekkür ederim, utandırıyorsun beni:)

Creative Mind dedi ki...

this is really coooool...awesome!!!i like your sewing...waooooooo

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) thanks dear. to be continued...;)

Ada Deniz dedi ki...

süper bir şey bu ellerine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

GÖNÜL dedi ki...

ne şirin şey bayıldım:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

beğendiğine sevindim;)

Kalbişeker dedi ki...

Ayy ne şirin olmuş bu..O bulutun bebeğe şefkatle bakışı yok mu :)O kundak balonlar filan süper bir şey çıkmış ortaya..Sap,askı ve keme rgibi şeyler dikmeyi ben de hiç sevmem (patronum duymasın(: )Ayakkabı bağı hem seni uğraştırmamış hem de daha çok zenginlik katmış :) Ötekilerini de bekliyoruz..

eslemce dedi ki...

bende istiyorum bu çantalardan,mailinizi göremedim,ücreti nedir vs görüşmek isterim.çok ciciler

biyasimadahagirdim dedi ki...

Melek; :)) patron burayı bilmiyordur herhalde :D
düşünsene 2 şerden 8 tane sap dikilecekti, bağcıklar imdadıma yetişti de kurtuldum:)

Eslemce; beğendiğinize sevindim ;)
mail adresim ; biyasimadahagirdim@gmail.com

ilknur oymak dedi ki...

çok güzel olmuş elinize saglık

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım çok teşekkürler ben anladım fazlasıyla açıklayıcı ayrıntılı bir şekilde anlatmışsın daha ne olsun. sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)

2nolu abla... dedi ki...

eline sağlık kardeşim ben de sahibi de bayıldı çantaya. Çok teşekkür ederim. Ücreti bilahare konuşuruz ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

rica ederim zevkti ;) ( ücret konusunu burda tartışmayalım hatta hiç bir yerde tartışmayalım bence :| sakıın )

edaca dedi ki...

bu ıkı balonlu olan bez cantadan hedıye etmek ısterım arkadasıma
sıparıs vermek ıstıyorum ellerıne saglık

biyasimadahagirdim dedi ki...

edaca; beğendiğine sevindim;)

biyasimadahagirdim@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsin