6 Eylül 2010 Pazartesi

Rengarenk Taç + Toka

Sağolsun eş, dost, akraba "Reyhan belki değerlendirir" diyerek bişeyler gönderiyor. Bu taçtaki çiçek düğmeler ve aşağıdaki snoopy o şeylerin içinden çıkmıştı.. Bir taça ve tokaya monte edilip sahibine iade edildi:))
2 nolu ablamı yemeğe davet etmişler, küçük kızı için birşey yapar mısın dedi. Tamam dedim zaten bir sürü malzeme göndermiş birşeyler yapmak istiyordum. Hemen işe koyuldum ve bu taç çıktı ortaya;)
Sonra ablamı aradım taç yaptım geçerken uğrayın diye, aa taç yapmasaydın çocuk küçük toka daha iyi olurdu falan filan dedi :S Benim moralim bozuldu tabi o kadar uğraşmışım:)
Neyse bir de toka yaptım (acele olunca pek düzgün olmadı tabi:( )
Meğer taçı metal taçlardan sanıyormuşmuşmuş, sen bana taraklı mı metal mi diye sormadın kii:)))

Yakından hataları daha belliymiş, bu fotoyu koymasamıydım acep:P
İnşallah beğenmişlerdir;)

9 yorum:

moda_kesh dedi ki...

çok güzel olmuşlar emeğine sağlık

Ayşe berrak artık yorum yapmıyo ben Cadı diyeyim bari kısaca cadı no : 1 yerine =) dedi ki...

Çok güzel olmuş teyzecim <3 bize de yapsana bitaneeeeeeeee.... =))))

biyasimadahagirdim dedi ki...

modakesh, çelebi teşekkür ederim;)

CADI; amma kısa olmuş:D bi tane değil 10 tane yaparım yeter ki saçlarınızı yüzünüzden çekin:)

Maya dedi ki...

çok güzel olmuşlar, cicili bicili ya, bayıldım, ellerine sağlık :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim;)

Unknown dedi ki...

Sevgili Bi aşıma daha girdim,Yüreğinizde damla damla umut,günlerinize bin tatlı mutluluk dolsun.Sevdikleriniz yanınızda, yüzünüzdeki tebessüm hiç eksilmesin.
Bayramınız kutlu olsun.

Sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

Çok cici görünüyorlar :))

2 nolu abla... dedi ki...

ayy özür dilerim kardeşim ne bileyim ben yaa :) Ama ikiside çok güzel olmuş ellerine sağlık. Onlar da çok beğendiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

evimin incileri; geç kalmış bir teşekkür oldu ama, çok teşekkür ederim

umutfak; teşekkürler;)

2 nolu abla; teşekkür ederim, güle güle kullansın