26 Haziran 2010 Cumartesi

Merdiven altı üretim :))) & mim

İşhanının bodrumunda kaçak kedi üretimi varmış meğer:) Yavrular büyüyünce yavaş yavaş anneleri dışarıya alıştırıyor..
Önce ürkek bakışlarla biri geldi süte, sonra yavaş yavaş diğerleri;) O kadar küçük ve sevimliler ki yakalayıp biraz mıncıkladım..


Tarçın 15 gündür kayıp:((( Artık umudumuz da kalmadı, gelmeyecek (ya da gelemeyecek) herhalde...
Bende onun özlemini bu kediciklerle gidermeye çalışıyorum:) Biraz önce yine süt götürdüm aşağıya, anneleri de vardı bu sefer. Biraz okşadım hemen kucağıma tırmanmaya çalışıyor, sırnaşık kerata:)

NOT: bu yazıyı dün yazmıştım ;)
-----------------------------------------------

Ruşen's Craft and Decor Diary blogunun sahibi Ruşen Hanım tarafından mimlenmişim ;) Cevaplamaya çalışayım, bakalım bu sefer yüzüme gözüme bulaştırmadan sonuçlandırabilecek miyim:)) (sanırım kelimelerin ilk çağrıştırdığı şeyleri yazmam gerekiyor..İstediğimiz sorudan başlayabilir miyiz örtmeniim:D :D:D )

FELSEFEM: boşveer, ne gerek var:))) (ablamları kızdırmak için yazdım:P tabiki hayat felsefem bu değil:) ama birşey olmuyorsa zorlamayacaksın, akışına bırakmak lazım hayatı değil mi;)
"herşeyde bir hayır vardır" ," kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapma" ve birkaç atasözü daha sayabilirim:)
HAYAT: bir varmıış, bir yokmuş
ÇOCUKLUK:
güzeldi:)
GÜNEŞ:
sıcak.. enerji kaynağım ( bu sıralar biraz yüzünü gösterse fena olmaz;) )
GÖZLER: romantik bir cevap mı vermem lazım acaba?:) hiçbişey aklıma gelmedi şimdi
YILDIZLAR:
ulaşılmaz
GÜZELLLİK:
hmm (kaçamak cevaplara başladım sanırım:) )
SEVGİ: herşeyin başlangıcı
AŞK:
o ne ¿ :)
ERKEKLER: EROR :) kim hazırlamış bu mimi?:)
SAVAŞ: gözyaşı..
AĞLAMAK:
istem dışı, insanca bir eylem:)
DENİZ:
sonsuzluk
AYNA:
asla yalan söylemez;)
HAYAL: kurması
bedava:)))

9 yorum:

Neşetuana dedi ki...

kediler çok şekermiş, garfield gibiler :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

neşetuana; evet garfield ın bebekliği gibiler :D

tiryaki; ah keşke öyle bir yer bulabilsem:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

CAnım öncelikle tarçın için dileğim inş. bakabilen birinin yanındadır:(( ayrı olmaz zor.
. Bu minişler çok şekerler,kıyamam nasılda acıkmışlar.
sevgiler canım güzellikler seninle olsun

ebrulikedi dedi ki...

kediler çok şirin.ama tarçın için üzüldüm:(
inşallah döner geri.

suzem dedi ki...

bizimde bir kedimiz vardı.TEKİR..O kadar çok doğurmaya başlamıştıki annem, "fenalık geçirip senide atmadan şu kediyi evden defet" diye söylenirdi babama.Birgün babam çalıştığı ilçeye giderken (14km.uzaklıkta) bir yol kenarına bırakmıştı amma ve lakin bizim TEKİR evi 20 gün felan sonra buldu geldi...Kediler bu konuda çok hassas ve akıllılar...
Annem çareyi BUrsa'ya tatile giderken azıtmakta buldu.Zavallı TEKİR'i arabaya aldık.Giderken Tosya yollarını geçince bi çöp bidonunun yanına bırakıverdik.Biz hareket edince arkamızdan iki ayağının üstünde bize bakışı hala hatrımda..Resmen "bana bunu nasıl yaparsınız" der gibiydi...Biz arabanın içinde ağlıyoruz TEKİRRR,TEKİRR..Babam ağlar..Annem tepkisiz..
vayy be ne günlerdi..Tarçın'da gelecektir.inanıyorum.

dakikadanonce dedi ki...

canım sizin ailenizden biriydi tarçın üzüldüm kaybolmasına. İnşAllah bulursun en kısa zamanda

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgüçantam; inşallah iyidir :(
biraz önce yine aşağı inip geldim, ufaklıklar çook şekerler:)

ebrulikedi; iyi olsun da dönmese de olur :(

suzem; yaa okurken bi tuhaf oldum:( inşallah döner ama pek umudumuz kalmadı:( yakındaysa ve yaşıyorsa kesin gelirdi şimdiye kadar:(

dakikadanönce; evet ya yokluğu çok farkediliyor evde, inşallah gelir:(

abla no:1 dedi ki...

bu kadar alışıp bu kadar sevdiğimi farketmemiştim...aklıma geldikçe hala ağlıyorum (kızlar da -korkmasına rağmen a.berrak da )... ben bile özlüyorsam hergün yanında olanlar daha çok özlüyorlardır :( annem geçen nasıl ağladı yazık :(((((((

biyasimadahagirdim dedi ki...

:((( biri götürdüyse gelir diyorum ama hep en kötüsü gelir ya akla:( bilmiyorum iyidir inşallah...