24 Nisan 2010 Cumartesi

23 Nisan - Cumpa - Tatil :)

Geçen sene 23 nisan yazımdaki "23 nisanda hep yağmur yağar" tezim de çürüdü:))
İlkokludan sonra ilk defa dün bayrama gittim..Tabi bunda cadıların duygu sömürüsü büyüüük bir rol oynadı:) Gece msn i açınca şöyle bir not " teyze aşkolsun niye gelmiyorsun, Ayşe ağlıyor" :D Gitme de dur şimdi:)

Afacanları da alıp sabahın köründe stadyuma gittik. Tören başlayana kadar arka sıradaki yer kavgası bitmedi bir türlü :) Semihle ben sıkıntıdan patladık tabi.. Güneş, sıcak, bir de sıkıcı konuşmalar... Semih "teyze çocuk bayramı böyle mi oluur???" diye dudaklarını sarkıttı:) Şimdi başlayacak diye diye bir hal oldum..
Neyse başladı, bizim cadıların folklor gösterilerini izledik
En çok Halk Eğitim Merkezi Jimnastik Ekibinin gösterisi Semih'in ilgisini çekti, taklalar atan, atlayıp zıplayan hatta ÖRÜMCEK ADAM yürüyüşü yapan bir sürü çocuk:)

Bir de palyaçolar tabi:)

Törenden sonra meydanı boş bulan büyük cadı Zeynep'in folklor kıyafetli parende şovu :)))
----------------------------------------------------------------------------
*******************************************************************
Bayramdan sonra biraz uyuyup:) pazara gittik.. Cumpa ganimetleri yayınlamıyordum uzun zamandır:D İşte yeni aldığım deriler, keten kumaş, ihraç fazlası 2 t-shirt ;
9 ay boyunca bana gereksiz birşey aldırmayın dediysem de "amaan 1 lira değil mi 3 lira değil mi " diye diye bir sürü şey aldım:D Bu küpeleri ve yüzükleri taçlarda çantalarda kullanırım diye aldım

9 ay alışveriş diyeti(!) yapmamın sebebine gelince.. Sonunda hayalimdeki fotoğraf makinesini aldım (hatta hayalimde bile olmayanını:D ) Geçen hafta kullanma kılavuzu okumaktan gına geldi ama hala çok acemiyim:)

Herkese iyi haftasonları ;)

10 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yorucu ama çok keyifli bir gün olmuş:)))
bizlerinde tezi çürümüş oldu 26 yıldır izmirdeyim ilk kez yağmur yağmadı:)))çocuklar adına çok sevindim.
sevgiler

Nedret dedi ki...

Güle güle kullan şekerim de bu güzel takılar 1-3 liraya satılıyorsa biz boşa kürek çekiyoruz demektir. Zaten ne zaman bijuteriye gitsem takı yapmaktan vaz geçiyorum. Herşey zaten öyle güzel ki, benimkilerin yüzüne kim bakar diyorum. Nitekim bakmıyorla da:)) Sevgiler.

biyasimadahagirdim dedi ki...

örgüçantam; evet ya çok şaşırdım bende:) hava günlerdir yağmurluydu, bulutluya bile razıydık:)

nedret abla takıların hepsi 1 tl t-shirtler 3,5 tl:) ama sizin el emeği takılarınızın yerini tutabilirler mi hiç.. mutlaka değerini bilecek bir yerde satışa sunmak lazım yoksa insanın morali bozuluyor tabi:)

Unknown dedi ki...

Sevgili biyasimadahagirdim, punch iğnesine tarif üzerine ipi geçirdim iğne kalemini(punch iğnesi)dik tutmak gerekiyor ipi kasnağa batırdığınızda hızlı çekmeden çekiyorsunuz işleme sırayla devam ediliyor.Başlama ipini yapıştırılıyormuş ancak ben yapıştırmadan yavaş yavaş ilerledim daha sonra işlem bittikten sonra yapıştırdım.İğnenin yanındaki sayılar işin kabarıklığını belirliyor. Deneme yanılma ile bu ağaçı işlemeye başladım. Ayrıca şu adresede baka bilirsiniz google'dan '' punch needle embroidery'' girin orada bir kaç vidiolu anlatım var.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Eğer yine bir sıkıntı olursa elimden geldiğince yardımcı olabilirim. Sakın bıkmayın bende önce ağaçı yaparken çok sıkıldım ancak daha sonra teknik bilgilere ulaşınca zevk almaya başladım.Şu an elimi alıştırıyorum.

Güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle, sevgiyle kalın...

éLLa Çiça dedi ki...

bizde bugun kutladik 23 nisani. ordaki kadar olmasa da buradaki de coskuluydu. hakkaten hep yagmur yagardi 23 nisanda, bugun yagmadi.

bu arada yuzukler sahane.

Nilgün Komar dedi ki...

ne güzel fotolar... staddaki pankartlarında güzelmiş :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

belgin hanım çok çok teşekkür ederim :) zahmet verip buraya da göndermişsiniz yorumu sağolun.. tekrar denicem takılırsam yine gelirim :D

ella; güzel geçmesine sevindim:) yorum için teşekkürler

celebi74; :D gözünden kaçmamış pankartlar:) biraz pahalıya mal oldu tabi o kadar büyük reklam vermek :D:D:D

biyasimadahagirdim dedi ki...

belgin hanım çok çok teşekkür ederim :) zahmet verip buraya da göndermişsiniz yorumu sağolun.. tekrar denicem takılırsam yine gelirim :D

ella; güzel geçmesine sevindim:) yorum için teşekkürler

celebi74; :D gözünden kaçmamış pankartlar:) biraz pahalıya mal oldu tabi o kadar büyük reklam vermek :D:D:D

bahar yorgun dedi ki...

Ya bu alışveriş olmasa biz neyle rahatlayacaktık :)) en güzeli de kumaş alışverişi yaşasınnnnn

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) önceden alışverişi hiç sevmezdim şimdi kumaşları görünce kendimi kaybediyorum:D