6 Mart 2010 Cumartesi

Dev Çiçekler Ülkesi ;)

Bir bez çantası bir pano devam edelim bakalım:)
Bir önceki yazımdaki ve blogumun başlığına eklediğim çalışmadaki bebeğin kumaşından aplike yaptım.. Desenler o kadar güzel ki başka bişeye gerek kalmıyor;)
-----
Pembe çiçek deriden, çiçeğin ortası keçe, yaprağı kumaş..
(Sapların ucuna yarım çiçek yaptım, sonra aaa keşke kelebek yapsaydım dedim.. bi dahaki sefere artık ;) )
Bu bez çantasını sergide beğenen, çok güzel resimleri olan bir ablamız torunu için istedi. Anasınıfına gittiğini söyleyince aynı modelin sırt çantası versiyonunu yaptım (sapları için uygun kumaş bulunca son halini yayınlarım;) )

16 yorum:

Adsız dedi ki...

cok cok güzel...bir kiz annesi oldugum icinmi bukadar eridim bilmiyorum:)

üzüm kuşu dedi ki...

süper inanılmaz sevimli bişey olmuş buuu ellerine sağlık:)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ayyyy bu çok şeker olmuş bebişli bebişli :) ellerine sağlık ablacım sen baya ilerlettin işi yaa :)

umudunmaceraları dedi ki...

çok şeker bir çanta:)

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık.. sırtçantasını merakla bekliyorum...

biyasimadahagirdim dedi ki...

betül; cemre; devince; analıkızlı; teşekkür ederim;)

çelebi; sırt çantasını bitirdim bu gece fotoğrafını çekince yayınlarım;)

Yelda dedi ki...

Süper olmuş canım elelrine yüreğine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler yelda;)

dakikadanonce dedi ki...

çok harika olmuş yine. Sırt çantasını çok merak ettim yayınla bugün lütfen

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim saniyecim, sırt çantasının modeli de aynı sadece sapları değişik;) bugün gece düzenleyebilirsem fotoları yayınlarım

Gülen Tezer dedi ki...

:) Headırını bile kendi yapan kadın :) Bütün yaptıklarınıza toplu biçimde hayranlık baygınlığı geçirdim :)
Dünya Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun :)

Adsız dedi ki...

:) güzel yorumlar icin cok tesekkürler. sanirim öyle bir sorunum vardi ama kaldirip tekrar eklemeyi deneyin sewgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

gülen tezer üstün; bu güzel yorum için teşekkür ederim ;) sizin de kadınlar gününüzü kutlarım

betül; sanırım düzeldi;)

BirSen dedi ki...

cok ama cok sevimli bir canta olmu$...bayiliyorum senin yaptigin bütün i$lere.:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim birsen;)

ebrulikedi dedi ki...

bunu çok beğendim,çok şirin olmuş.renkli derilerden ankarada bulamadım.ben de yapacaktım böyle bir çanta:(