18 Şubat 2010 Perşembe

Kolye, sergi, vs vs (başlık bulamadım idare edin:)

Bilgisayarın şarjı bitmeden 1-2 satır karalayıp gideyim:)
Bu aralar çok ihmal ettim blog dünyasını farkındayım, sebebini ablamın facebookta yazdığı ilanı kopyalayarak açıklayayım (%12 şarjım kaldı:P )

"""18 Şubat perşembe günü, kültürsarayında, kadın girişimcilerin ufkunu açacak önemli bir toplantı düzenlenecek. 13 30 da başlayacak olan programda arkadaşımız Suna Konuşlu da bir konuşma yapacak...Program dahilinde resim ve el sanatları sergisi açılışı da olacak.Girimşimci ruhu olan bütün kadınları bu etkinliğe davet ediyoruz ..."""

Bana da bir masa verdiler;)
Sergi fotoğraflarını daha sonra yayınlayacağım..eyvaah ekran kararmaya başladııı:)

NOT: Kolye ile ilgili yazmayı unuttum :D neyse göründüğü gibi işte:) kıyafetime uysaydı takacaktım ama olmadı, artık masamda sergilenecek önce siz görün istedim;)

Görüşmek üzeree..

10 yorum:

Kalbişeker dedi ki...

Bekliyorum masanın fotoğraflarını (:

dakikadanonce dedi ki...

canım desene bugün büyük gün Allah yardımcın olsun umarım çok iyi geçer. En kısa zamanda resimleri bekliyoruz dört gözle hemde.. bol şans

suzem dedi ki...

ben sevdim doğrusu..
uygun bi kıyafetle acayip hoş ve havalı durur...
kombinleyip yeniden yazarsın bakarıs ...
sergide başarılar reyhancım...
sevgiler.

BirSen dedi ki...

Harika olmu$ canim...güzel detaylar kullanmi$sin kolyende.:)
Sevgiler...

bahar yorgun dedi ki...

canım mesafelerden dolayı gelemiyorum ama bol bol fotoğraflarını bekliyorum

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

kuzeeeeeennnn ama bu haksızlık yaaaa bende orada olmak istiyorum serginin tektek fotolarını çekk bak küserim :))) yaaaa meraktan çatlarım ben ttv gösterecek mi acaba?

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kolye çok cici olmuş. Sergi nasıl geçti?

biyasimadahagirdim dedi ki...

sevgi sevdalısı; fotoğrafları düzenleyip en kısa zamanda paylaşacağım;)

dakikadanönce; çok şükür dünü de atlattık:)

suzem; teşekkür ederim;)

birsen; teşekkürler;)

bahar; mesafelerin ne önemi var , kalpler bir olsun dimi;)

analıkızlı; pek bol foto çekemedim telaştan ama olanlarla idare edicez;) ttv göstermemiş pek herhalde, zaten sen izleyemicektin ki niye soruyosun:D

marifetli peri; teşekkür ederim, güzeldi herhalde:) bir kalabalık geldi geçti:D

Bucanni dedi ki...

Canım serginizin güzel geçmesini diliyorum. Fotoları paylaşırsın bizimle dimi. Sevgiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

düzenlemeye fırsat bulursam yayınlayacağım tabi;) görüşmek üzere